بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای اینکه در شب عروسی در بهترین حالت خود قرار داشته باشید بهتر است حواستان را جمع کنید که قبل از عروسی دچار بعضی اشتباهات زیبایی نشوید در این مطلب به این موارد پرداخته ایم.

اگر مراسم عروسی‌تان نزدیک است و حدودا یک ماه یا کمتر به برگزاری عروسی تان مانده قطعا فهرست کارهایی که باید انجام دهید را تهیه کردید ما در این مطلب از سوربان به مجموعه کارهایی که قبل از مراسم عروسی نباید به هیچ وجه انجام دهید اشاره میکنیم.

عروس قبل از عروسیت این 10 کار رو به هیچ وجه انجام نده !

اگر جشن عروسیتان نزدیک است با ما در این مطلب همراه شوید.

لیست کارهایی که قبل از عروسیت نباید انجام بدی!

۱. هیچ وسیله پوستی و ارایشی جدیدی را قبل از عروسی امتحان نکن.

در صورتی که از روتین پوستی خاصی شامل آبرسان و مرطوب کننده ضدچروک و کرم دور چشم استفاده میکنید بهتر است نزدیک عروسی‌تان آن ها را عوض نکنید و مارکی که همیشه استفاده میکردید و راضی بودید را ادامه دهید یا حداقل ۲ ماه قبل از عروسی برند جدیدی را امتحان کنید چراکه محصولات جدید ممکن است با پوست شما سازگار نباشد و باعث ایجاد جوش، آکنه و قرمزی روی پوست صورتتان شود.

۲. موهایتان را دو یا سه روز قبل از مراسم عروسی رنگ نکنید

عروس قبل از عروسیت این 10 کار رو به هیچ وجه انجام نده !

اگر قصد رنگ کردن موهایتان را دارید دو یا سه روز قبل از عروسی اینکار را نکنید و حداقل از یک هفته قبل برای رنگ مو اقدام کنید تا رنگ روی صورتتان جا بیوفتد همچنین اگر از رنگ مویتان راضی نبودید یا مشکلی داشت زمان برای جبران وجود داشته باشد.

۳. نزدیک عروسی صورت خود را بند نندازید

اگر قصد بند انداختن برای عروسی خود را دارید هیچوقت دو سه روز قبل از مراسم اینکار را نکنید چراکه باعث جوش زدن صورت میشود بهتر است برای اصلاح صورت قبل از عروسی از تیغ های مخصوص اصلاح صورت استفاده کنید.

۴. ورزش و رژیم سخت قبل از عروسی ممنوع

عروس قبل از عروسیت این 10 کار رو به هیچ وجه انجام نده !

چن روز مانده به مراسم عروسی وقت چربی آب کردن با رژیم های سخت یا ورزش های سنگین نیست چراکه رژیم سخت باعث لاغری صورت شما میشود و ورزش های سخت و سنگین هم پا درد و دست درد به همراه دارد.

۵. امتحان کردن لنز چشم قبل از مراسم عروسی

اگر برای مراسم عروسی خود قصد لنز گذاشتن دارید حتما لنز ها را چن روز قبل از مراسم امتحان کنید تا روز عروسی چشمتان قرمز و حساس نشود.

۶. خواب کافی

عروس قبل از عروسیت این 10 کار رو به هیچ وجه انجام نده !

شب قبل از عروسی خوب استراحت کنید و به مقدار لازم بخوابید تا در مراسم عروسی خسته و بی انرژی بنظر نرسید.

۷. قبل از عکاسی برای عروسی شکلات و قهوه نخورید

شکلات، قهوه و هر خوراکی که ممکن است رنگ دندان هایتان را تیره کند نخورید چراکه در عکس هایی که لبخند دارید سفیدی دندان هایتان اهمیت فراوانی دارد علاوه بر این نباید به دندان هایتان رنگ سفید مصنوعی بزنید ابزاری مثل لاک دندان و لمینتممکن است باعث شود در عکس ها دندان هایتان جلوه قشنگی نداشته باشد برای جلوگیری از بروز چنین اشتباهی سعی کنید به هر نحوی رنگ طبیعی دندان هایتان را حفظ کنید.

۸. آفتاب نگیرید

یکی از بزرگترین اشتباهات زیبایی که ممکن است عروس خانم های علاقمند به پوست برنزه انجام دهند آفتاب گرفتن چن روز قبل از مراسم عروسی است، آفتاب گرفتن علاوه بر اینکه پوست شما را برنزه میکند ممکن است باعث سوختگی یا جوش زدن پوستتان شود.

شما باید روز های قبل از مراسم مراقب پوست خود باشید و از هر عملی که ممکن است به پوست شما آسیب بزند دوری کنید همچنین ممکن است از نظر میکاپ کار شما پوست برنزه مناسب آرایش شما نباشد پس قبل از عروسی سر از خود اینکار را نکنید.

۹. لیزر نکنید

عروس قبل از عروسیت این 10 کار رو به هیچ وجه انجام نده !

اگر برای بار اول است که میخواهید از لیزر یا وکس استفاده کنید بهتر است قبل از عروسی اینکار را نکنید زیرا شما پیش از این تجربه ای از واکنش پوستتان به این موارد ندارید و در صورتی که اپراتور لیزر درجه مناسبی برای لیزر پوست شما انتخاب نکند ممکن است باعث تاول زدن پوستتان شود.

بهتر است اگر چنین قصدی دارید با فاصله زیاد از شب عروسی این کار را انجام دهید همچنین درد ناشی از وکس و لیزر اگر دفعه اول باشد بسیار زیاد است و ممکن است سبب ضعف بدن و اعصاب شما شود.

۱۰. کمتر از یک هفته مانده به عروسی موهایتان را کوتاه نکنید

در صورتی که قصد کوتاه کردن موهای خود را دارید سعی کنید حداقل دوهفته قبل از عروسی اینکار را انجام دهید تا اگر موهایتان بیش از اندازه کوتاه شد یا آرایشگر خطایی مرتکب شد موهایتان تا مراسم عروسی کمی رشد کند علاوه بر این مویی که قیچی شده باشد کمی طول میکشد تا حالت خوب و طبیعی به خود بگیرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)

نظرات شما: