بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
شیراز، شهر فرهنگ، هنر و ادب، یکی از دیدنی ترین شهرهای ایران است. بی شک شهری نظیر شیراز از هتل های زیادی برخوردار است که انتخاب هتل مناسب بین آنها کار آسانی نیست.

لقب بهترین هتل های شیراز از نظر هر شخص، به یک هتل خاص متناسب با سلیقه و بودجه‌اش تعلق می‌گیرد. عده‌ای مایلند هنگام سفر به شهر نرگس‌ها، در یک هتل لوکس با تجهیزات کامل اقامت داشته باشند؛ عده‌ای دیگر ترجیح می‌دهند در یک اقامتگاه ساده و باصفا با تزئینات سنتی ساکن شوند تا احساس نزدیکی بیشتر با حال‌وهوای شاعرانه این شهر بکنند.

عده‌ای دیگر نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا سفری اقتصادی را تجربه کنند یا قصد دارند در یک هتل ارزان شیراز اقامت داشته باشند و هزینه باقی‌مانده را صرف تفریحات بیشتر و چشیدن غذاهای خوشمزه در بهترین رستوران های شیراز کنند.

بنابراین ما سعی کرده‌ایم در این مقاله از سایت سوربان از هر سه مدل اقامتگاه های شیراز صحبت کنیم و تعدادی از بهترین هتل های شیراز را بر اساس قیمت، امکانات و زیبایی به شما معرفی کنیم تا دغدغه انتخاب یک هتل مناسب در شیراز را برای شما از بین ببریم. پس اگر در آینده‌ای نزدیک قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، همراه ما باشید.

بهترین هتل های شیراز | رفتیم شیراز کدوم هتل بریم؟!
بهترین هتل های شیراز

معرفی بهترین هتل های شیراز برای همه سلیقه ها و همه بودجه ها

۱. هتل گرند شیراز

هتل بزرگ شیراز هتلی پنج‌ستاره در سلسله کوه‌های شمال شرقی شیراز است که با نمایی زیبا و چشم‌نواز شبیه به یک کشتی، فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است. این هتل با زیربنایی معادل 40هزار مترمربع در 14 طبقه ساخته شده است و یکی از هتل های لوکس شیراز به‌حساب می‌‌آید. تمام 158 واحد اقامتی هتل بزرگ به تجهیزات مدرن مجهز هستند؛ بنابراین شما اقامتی دلپذیر را در این هتل تجربه خواهید کرد.

بهترین هتل های شیراز | رفتیم شیراز کدوم هتل بریم؟!

شما با رزرو هتل بزرگ شیراز، به امکانات اقامتی و رفاهی زیادی دسترسی خواهید داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

این امکانات علاوه بر امکانات رایج هتلی، مانند یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، خانه‌داری 24ساعته، آسانسور و صندوق امانات شامل پنج سالن همایش، سالن پذیرایی، آرایشگاه آقایان و بانوان، خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، استخر، سونا و جکوزی، گیم‌نت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، اتاق نگه‌داری از کودک، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی واقع در طبقه چهارم، رستوران گردان در طبقه ششم، رستوران ایتالیایی در طبقه چهارم، مرکز تجاری و پارکینگ (با گنجایش 600 خودرو) می‌شود.

آدرس و شماره تماس : شیراز، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز. 07132274820

۲. هتل چمران ؛ مرتفع ترین هتل شیراز

بهترین هتل های شیراز | رفتیم شیراز کدوم هتل بریم؟!

هتل چمران شیراز یک هتل پنج‌ستاره در خوش‌آب‌وهواترین منطقه این شهر است. این هتل در ابتدای سال 1389 در شیراز ساخته شده است و به‌عنوان بلندترین هتل پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران، یعنی شیراز شناخته می‌شود. ساختمان این هتل مرتفع دارای 30 طبقه است و در مجموع با 250 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت، میزبان گردشگران این شهر است.

چیدمان و دکوراسیون واحدهای اقامتی هتل چمران با نهایت دقت و توجه انجام شده است تا مسافران در طول مدت اقامت خود راحتی و آسایش کامل را تجربه کنند و از سفر به‌یادماندنی خود نهایت لذت را ببرند. تمام فضاهای اقامتی این هتل روزانه نظافت می‌شوند؛ اما اگر مسافری تمایل به استفاده از خدمات خانه‌داری را نداشت، کافی است دکمه قرمزرنگی که کنار تخت قرار دارد را فشار دهد تا کسی مزاحمش نشود.

امکانات هتل چمران به‌قدری زیاد است که کمتر مسافری در انتخاب آن دچار تردید می‌شود. علاوه بر امکانات اولیه، سایر امکانات رفاهی مانند کافی‌شاپ ایتالیایی، کافی‌شاپ چشم‌انداز (واقع در طبقه 23)، کافه‌رستوران سنتی بازدید، رستوران پانوراما (واقع در طبقه 24)، رستوران ملل، فست‌فود، بانک، آسانسور، خانه‌داری 24ساعته، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، صندوق امانات، آرایشگاه آقایان و بانوان، آتلیه عکاسی، خدمات ویژه معلولین

مجموعه تجاری، سالن‌های چندمنظوره (واقع در طبقات 21 و 22 با مساحتی حدود 800 متر مناسب جشن‌ها، مراسم و همایش‌ها)، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، حمام مغربی، ماساژ دکتر فیش، آروماتراپی (ماساژ با روغن‌های معطر گیاهی)، فضای سبز و کانتر گردشگری در این هتل وجود دارد که در کنار پرسنل مجرب و کارآزموده، جای تردیدی در انتخاب هتل چمران شیراز برای شما باقی نمی‌گذارد.

آدرس و شماره تلفن : شیراز، بلوار شهید چمران، هتل چمران شیراز. 07136262000

۳. هتل زندیه ؛ لوکس و زیبا

بهترین هتل های شیراز | رفتیم شیراز کدوم هتل بریم؟!

هتل پنج‌ستاره زندیه یکی از بهترین هتل های شیراز است که در سال 1394 افتتاح شد. معماری این هتل از هنر معماری اصیل و سنتی ایران الهام گرفته و توانسته است نمایی خیره‌کننده و فضایی چشم‌نواز را برای میهمانان این شهر کهن فراهم کند.

این هتل در 7 طبقه و مجموع 75 فضای اقامتی، میزبانی شایسته برای مسافران شیراز است. علاوه بر تمام زیبایی‌های فضای سنتی و اصیل هتل زندیه، امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانان نیز فراهم شده است تا در زمان اقامت خود، آرامش و آسایش بیشتری را تجربه کنند.

علاوه بر امکانات اولیه تمام هتل‌ها، مینی‌بار، خانه‌داری 24ساعته، تاکسی‌سرویس، کافی‌نت، خشک‌شویی، حمام سنتی ایرانی، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی، ویتامین‌سرا، سالن همایش، سالن چند‌منظوره (با ظرفیت 150 نفر مناسب برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها) و فروشگاه صنایع‌دستی جزو امکانات هتل زندیه شیراز است.

این هتل دارای دو رستوران سنتی و کلاسیک با دکوراسیون‌های متفاوت و بسیار زیبا است که پذیرای میهمانان و گردشگران این شهر هستند. همچنین یک کافی‌شاپ در کنار لابی هتل قرار دارد که با انواع نوشیدنی‌های گرم، سرد و سنتی در فضایی صمیمی و دلپذیر برای خدمت‌گذاری به مسافران آماده هستند.

آدرس و شماره تلفن : شیراز، خيابان هجرت، پشت ارگ کريم خان، هتل زندیه شیراز. 07132234234

۴. هتل هما ؛ قدیمی و با اصالت

بهترین هتل های شیراز | رفتیم شیراز کدوم هتل بریم؟!

هتل پنج‌ستاره هما یکی از قدیمی‌ترین هتل های شیراز است که از سال 1351 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل با 8 طبقه و 232 واحد اقامتی در یکی از بهترین مناطق شیراز و در مجاورت بوستان آزادی قرار گرفته و از هوایی دل‌پذیر برخوردار است. این هتل که یکی از بهترین هتل های شیراز است، زیرمجموعه گروه هتل‌های بین‌المللی هما است و چشم‌اندازی دیدنی به کوه‌های بلند اطراف و باغ زیبای مجاور خود دارد.

امکانات رفاهی این هتل عالی است و علاوه بر امکانات اولیه، شامل سونای بخار، جکوزی، میز پینگ‌پونگ، استخر سرپوشیده، صفحه شطرنج، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، پارک تفریحی ویژه کودکان، آرایشگاه، خودپرداز، آتلیه، صرافی، اتاق چمدان، کتابخانه و خشک‌شویی می‌شود. همچنین می‌توانید از رستوران‌ها و کافی‌شاپ این هتل برای صرف غذا و نوشیدنی محبوب خود بهره ببرید و لذت سفر خود را تکمیل کنید.

آدرس و شماره تلفن : شیراز، خيابان مشکين فام، جنب پارک آزادی، هتل هما شیراز. 07132288000

۵‌ هتل ارگ ؛ هتلی نوساز و قیمت مناسب

بهترین هتل های شیراز | رفتیم شیراز کدوم هتل بریم؟!

هتل سه‌ ستاره ارگ شیراز در سال 1370 آغاز به فعالیت کرد و در سال 1384 با هدف ارتقا سطح کیفیت بازسازی شد. در حال حاضر هتل ارگ با 42 فضای اقامتی آماده میزبانی از میهمانان است. در این هتل تمام امکانات لازم فراهم است و می‌توانید در صورت نیاز از کافی‌شاپ و رستوران استفاده کنید.

از دیگر خوبی‌های هتل ارگ شیراز، نزدیکی آن به جاهای دیدنی شیراز مانند ارگ کریمخانی، حمام وکیل، باغ جهان نما، شاهچراغ، حافظیه و باغ عفیف آباد است. بنابراین می‌توانید در مدت زمانی اندک به این اماکن دسترسی داشته باشید.

هتل ارگ در مجاورت شاه چراغ قرار دارد و میهمانان می‌توانند به‌سهولت به زیارت حرم این حضرت بروند. همچنین این هتل نزدیک بازار است و می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به بازار دسترسی داشته باشید.

آدرس و شماره تلفن : شیراز، خیابان تختی، روبروی مسجد توکلی، هتل ارگ شیراز. 07132222889

۶. هتل نیایش هتلی قدیمی در دل شیراز

بهترین هتل های شیراز | رفتیم شیراز کدوم هتل بریم؟!

هتل نیایش شیراز یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز است که در بافت تاریخی شهر، یعنی سه‌راه نمازی و نزدیک حرم شاه چراغ افتتاح شده است. این هتل با معماری سنتی و منحصربه‌فرد، حیاطی مملو از گل‌وگیاه و درخت، پنجره‌های بزرگ ساخته‌شده از شیشه‌های رنگی و آب‌نمایی زیبا آکنده از ماهیان قرمز، توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. این هتل دوستاره در دو طبقه و 77 اتاق با امکانات رفاهی مطلوب، مکان مناسبی برای اقامت هنردوستان است.

آدرس و شماره تلفن : شیراز، سه راه نمازی، به سمت شاه چراغ، کوچه کلانتری عباسیه، بعد از بی بی دختران، کوچه شاهزاده جمالی، پلاک 10، هتل نیایش شیراز. +989028760541



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: