بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر شیرازی هستید و به دنبال بهترین سالن عقد شیراز میگردید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین سالن عقد در شیراز

مراسم عقد اکنون یکی از مراسمات مهم و از جمله مهمترین اتفاقات در زندگی هر کسی می باشد و به همین علت است که طبیعتا بدون بهترین سالن عقد در شیراز نمی توان به شیوه ای که مناسب است و دلتان میخواهد یک عقد مجلل و بی نظیر برگزار کنید.

اما چگونه باید بهترین سالن عقد شیراز را پیدا کرد؟ بهترین تالار عقد شیراز کدام است ؟ اما نگران نباشید ما اینجا هستیم تا شما را در این امر یاری کنیم! در ادامه این مقاله از سوربان با قرار دادن و بررسی لیستی از بهترین تالار های عقد در شیراز امکان پیدا کردن بهترین تالار عقد شیراز را برای شما راحت کرده ایم.

بهترین سالن عقد شیراز♥️【معرفی 7 سالن عقد برتر و جوان‌پسند】آپدیت 2024

شیراز یکی از کلان شهر های ایران به حساب می‌آید که در مرکز استان فارس و در واقع در جنوب ایران واقع شده است وقتی حرف از کلان شهری مثل شیراز به میان می‌آید باید دانست که در این شهر زیبا و بزرگ سالن عقد های بسیاری در حال فعالیت هستند به همین علت پیدا کردن انواع خدمات از جمله بهترین تالار عقد در شیراز شاید کار دشواری به نظر برسد!

اما همانطور که پیش تر گفتیم نگران نباشید کافیست به عنوان یکی از ساکنین شیراز برای پیدا کردن تالار عقد مد نظر خود با ما همراه شوید و اینبار به جای گشتن و صرف کردن وقت زیاد ، از طریق این صفحه به بهترین سالن عقد های شیراز دسترسی پیدا کنید.

معرفی کامل بهترین سالن عقد های شهر شیراز به همراه امکانات و آدرس و تلفن

۱. باغ عقد امیدوار

باغ عقد امیدوار یکی از بهترین سالن عقد در شیراز است که با فضایی زیبا و امکانات کامل، یکی از گزینه های مناسب برای برگزاری مراسم عقد است.

باغ عقد امیدوار دارای فضایی بسیار زیبا و دلنشین است که با گل آرایی و نورپردازی حرفه ای، جلوه ای خاص و منحصر به فرد دارد. این باغ دارای یک فضای باز با فضای سبز زیبا و امکاناتی مانند آلاچیق، آبنما و آتشدان است که برای برگزاری مراسم عقد در فضای باز مناسب است. همچنین، این باغ دارای یک عمارت زیبا با ظرفیت 100 نفر است که برای برگزاری مراسم عقد در فضای بسته مناسب است.

خدمات و امکانات : پارکینگ‌ اختصاصی، اتاق‌ عقد‌ مجزا، سفره‌ عقد، استیج‌ رقص، فضای‌ سبز، نمایشگر‌ تصویر

  • آدرس: شیراز، چهارراه ستارخان، خیابان شهید رادفر، بعد از بیمارستان دنا
  • تلفن : 09337773357

بهترین سالن عقد شیراز♥️【معرفی 7 سالن عقد برتر و جوان‌پسند】آپدیت 2024

۲. باغ عقد پلاک 7

باغ تشریفات عقد و عروسی پلاک ۷ شیراز یکی از بهترین سالن عقد در شیراز است که دارای فضایی زیبا و دلنشین با دکوراسیونی شیک و مدرن است. فضای باز باغ تالار پلاک 7 شیراز با گل و گیاهان تزئین شده است و فضایی بسیار آرامش‌ بخش را برای مهمانان شما فراهم می‌کند.

تشریفات پلاک 7 دارای امکاناتی مانند جایگاه عروس و داماد، سفره عقد، و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 50 خودرو است. باغ عقد پلاک 7 در شیراز با همکاری بهترین تیم‌ تشریفات، می‌تواند مراسمی رویایی و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند.

  • آدرس : شیراز - چمران - کوچه 40
  • تلفن : 09370304173, 09172424173

۳. حورا تشریفات

تشریفات حورا شیراز مجری و برگزار کننده مجالس عروسی ، عقد ، نامزدی ، سمینار و .. با دارا بودن کادری حرفه ای یکی از گزینه های عالی در بهترین سالن عقد در شیراز است.

از مکانات ویژه این سالن عقد میتوان بیش از ده ها باغ و تالار و سالن از زیباترین، کامل ترین و نزدیک ترین نقاط شیراز به همراه ورودی های بسیار شیک بهمراه گل آرای و شمع آرایی و آتش بازی سرد و کف LED به همراه مانیتورهای بزرگ ( VIP و SIP) را نام برد.

  • آدرس : شیراز ، فلکه سنگی ، بعد از پارک بعثت ، سمت چپ ، ساختمان دکوران ، طبقه 3 ، واحد 10
  • تلفن : 07136498999

۴. سالن عقد دیت شیراز

سالن عقد دیت، یکی ار بهترین سالن عقد در شیراز است که با طراحی سفره‌های عقد مدرن، سنتی، اجرای موسیقی زنده و گل‌آرایی زیبا در ورودی سالن و فضای داخل سالن مراسمی باشکوه برای شما برگزار می‌کند؛ هم‌چنین منوی شام این سالن با انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و غذاهای محلی شیراز حتما مورد پسند شما واقع خواهد شد.

خدمات: مناسب برای عروسی، جشن و دورهمی، میز غذاخوری لاکچري و زیبا، پذیرایی با انواع فینگرفود و میز اردو، دارای کادری مجرب برای مدیریت مراسم، دارای سفره عقد کاملا متفاوت

  • آدرس: شیراز، چهار راه ستارخان، انتهای خیابان رادفر، سالن عقد دیت

بهترین سالن عقد شیراز♥️【معرفی 7 سالن عقد برتر و جوان‌پسند】آپدیت 2024

۵. سالن عقد سپید شیراز

سالن عقد سپید، آماده برگزاری مراسم عقد در فضایی زیبا و دلنشین با گل‌آرایی و شمع‌آرایی می‌باشد. میز غذاخوری لاکچری و زیبای این سالن با منوی غذاهای متنوع و لذیذ، خاطره جشن شما را تا سال‌ها در ذهن مهمانان ماندگار خواهد کرد؛ از طرفی اجرای موسیقی زنده با دف نوازی لحظات شادی را برای شما و مهمانانتان فراهم خواهد کرد.

خدمات: استفاده از سیستم صوتی و حرفه‌ای، وجود مبلمان شیک و مدرن برای مهمانان، استفاده از ظروف چینی تشریفاتی برای پذیرایی از مهمانان، دارای مجرب‌ترین تیم تشریفات، مناسب برای برگزاری جشن عقد محضری و تشریفاتی

  • آدرس: شیراز، فرهنگ شهر، بین کوچه 32 و 34، پلاک 232، سالن عقد سپید

۶. سالن عقد هیرا

سالن عقد هیرا، با تنوع در سفره عقد و پذیرایی با انواع میوه، شیرینی، نوشیدنی‌های سرد و گرم آماده برگزاری مراسمی لوکس برای شما می‌باشد. نورپردازی و شمع‌آرایی این سالن، افکت های جذابی را به این فضا می‌دهد؛ از طرفی اجرای برنامه‌های مهیج دی جی فضای مراسم را برای شما شاد و خاطره انگیز خواهد کرد. این سالن دارای پارکینگ مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد.

خدمات: سفره عقد شیک و متفاوتف پذیرایی با انواع میوه و شیرینی و نوشیدنی‌های سرد و گرمف نورپردازی و شمع‌آراییف دارای پارکینگ اختصاصی، دارای فضای بزرگ و مجهز

  • آدرس: شیراز، جاده مخصوص، گرمدره، خیابان طالقانی، سالن عقد هیرا

۷. سالن عقد نارسیب

سالن عقد نار سیب یکی از بهترین سالن عقد در شیراز است که با برخورداری از پرسنل مجرب و حرفه‌ای با کیفیت‌ترین خدمات پذیرایی را برای شما انجام می‌دهد. منوی شام این سالن عقد شامل: انواع غذاهای گیاهی و گوشتی است؛ هم‌چنین سفره عقد لوکس و زیبای این سالن در کنار نورپردازی حرفه‌ای بر روی آن، زیبایی مراسم عقد را دوچندان می‌کند.

خدمات: پرسنل مجرب پذیراییف منوی غذایی متنوع، نورپردازی حرفه‌ای، طراحی شیک‌ترین و لاکچری‌ترین ورودی سالن عقدف دارای نورپردازی و سیستم صوتی

  • آدرس: شیراز، بعد از پلیس راه شیراز سپیدان،200 متر جلوتر، سمت چپ، سالن عقد نار سیب

بهترین سالن عقد شیراز♥️【معرفی 7 سالن عقد برتر و جوان‌پسند】آپدیت 2024

کلام آخر

بهترین سالن عقد در شیراز، انتخابی مناسب برای زوج‌هایی است که به دنبال برگزاری مراسمی باشکوه و با هزینه مناسب هستند و اعتقاد دارند که می‌توان مراسمی با تمامی امکانات و با تعداد محدودی مهمان در فضایی جذاب برگزار کرد.

از شما عزیزان ممنونیم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید؛ تا بهترین سالن عقد در شیراز را به شما معرفی کنیم در صورت داشتن هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقادی می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز