بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در این مطلب با بازیگران معروف و مشهوری که باهم رفیق هستند آشنا میشویم.

اخبار و حواشی مربوط به زندگی شخصی هنرمندان و شلبریتی ها همیشه برای ما ایرانیها جذاب بوده و هست در میان بازیگران مشهور سینما و تلویزیون برخی هایشان باهم دیگر دوستانی صمیمی هستند اگر برایتان جالب است بدانید کدام بازیگران با یکدیگر رفیق فابریک هستند این مطلب از سوربان را از دست ندهید.

بازیگران مشهوری که رفیق فابن از ترانه علیدوستی تا مهران مدیری.

بازیگرانی که رفیق فابریکن

۱. ترانه علیدوستی و شبنم فرشاد جو

بازیگران مشهوری که رفیق فابن از ترانه علیدوستی تا مهران مدیری.

بیوگرافی ترانه علیدوستی

شبنم فرشادجو متولد 16 بهمن 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده هنر و معماری تهران می باشد که از 18 سالگی بروی صحنه رفت و از 22 سالگی جلوی دوربین است.

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران ، بازیگر و مترجم است دیپلمه رشته کامپیوتر می باشد که در مدرسه رشته تجربی خواند که به زبان انگلیسی هم تسلط دارد و از 17 سالگی بازیگری را آغاز کرده است. او خود را بعنوان یک مادر و فمنیسم (حامی زنان) معرفی می کند.

۲. محمدرضا گلزار ، امین حیایی و روزبه معین

بازیگران مشهوری که رفیق فابن از ترانه علیدوستی تا مهران مدیری.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار زاده 1 فروردین سال 1356 است و بازیگر سینما، خواننده، نوازنده گیتار و مدل تبلیغاتی است و بتازگی مجری گری هم می کند. محمدرضا گلزار به دلیل بازی در فیلم های مختلف در اواخر دهه 70 شمسی بیشتر معروف شد. اصلیت محمدرضا گلزار آذری است و متولد شهر تهران است.

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است تا دیپلم ریاضی فیزیک مدرک دارد و دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد که دو بار ازدواج کرده ، ساکن لواسان است و در خوانندگی و کافه داری نیز فعال است.

بیوگرافی روزبه معین

روزبه معینی متولد 21 اسفند 1358 در تهران است او تئاتر را از نوجوانی در مدارس و آموزشگاه ها شروع کرد.سال ۶۸ تا ۷۰ در سریال های تلویزیونی به دنبال مهر و زنگ مدرسه که مربوط به گروه کودک و نوجوان بود بازی کرد و سپس در  برنامه مجید قناد بود بصورت حرفه ای وارد این عرصه شد.

۳. الناز حبیبی و سوگل خلیق

بازیگران مشهوری که رفیق فابن از ترانه علیدوستی تا مهران مدیری.

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1367 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید.

بیوگرافی سوگل خلیق

سوگل خلیق متولد 16 آبان 1367 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می باشد که از روی صحنه شروع کرد تا اینکه از 26 سالگی با فیلم دو جلوی دوربین رفت.

۴. باران کوثری و حامد بهداد

بازیگران مشهوری که رفیق فابن از ترانه علیدوستی تا مهران مدیری.

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است دیپلمه رشته نمایش هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی می باشد که از 6 سالگی وارد بازیگری شد و تجربه منشی صحنه و طراح لباس را دارد.

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد متولد 26 آبان 1352 در مشهد، بازیگر و نوازنده است فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از یک شرکت تبلیغاتی شروع بکار کرد و با کمک رامبد جوان وارد بازیگری شد.

۵. کامبیز دیرباز ، سام درخشانی و پژمان بازغی

بازیگران مشهوری که رفیق فابن از ترانه علیدوستی تا مهران مدیری.

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز متولد 12 شهریور 1354 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و حالا بازیگر مشهور می باشد و بشدت پرسپولیسی است.

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر 1354 در تهران، بازیگر اسینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس علوم تجری و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر می باشد از کلاس بازیگری شروع کرد و با سریال «خانه پدری» سال 1380 به شهرت رسید.

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد 19 دی 1353 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد، بازی را از جلوی دوربین شروع کرد و حالا در کنار حضور در سینما، در تلویزیون نیز اجرا می کند.

۶. سیامک انصاری و مهران مدیری

بازیگران مشهوری که رفیق فابن از ترانه علیدوستی تا مهران مدیری.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران ، بازیگر ، کارگردان و مجری است دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است جالب است بدانید او سید نیز می باشد و دکتری افتخاری از دانشگاه لیبرتی آمریکا دارد.

بیوگرافی سیامک انصاری

سیامک انصاری متولد 12 مرداد 1347 در تهران ، بازیگر و کارگردان می باشد فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز است که تجربه کارگردانی و اجرا هم دارد و حالا کنار فعالیت هنری در کار عتیقه فروشی هم می باشد.

۷. متین ستوده و سمیرا حسینی

بازیگران مشهوری که رفیق فابن از ترانه علیدوستی تا مهران مدیری.

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال «لیسانسه ها» در 31 سالگی به شهرت رسید ایشان با 176 سانتی متر قد، از قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد می باشد.

بیوگرافی سمیرا حسینی

سمیرا حسینی متولد آبان 1363 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی (تئاتر) از دانشگاه آزاد می باشد، در کنار بازیگری در زمینه فیلمنامه نویسی و کارگردانی هم تجربه فعالیت دارد.

۸. هانیه توسلی و شبنم فرشادجو

بازیگران مشهوری که رفیق فابن از ترانه علیدوستی تا مهران مدیری.

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(133 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:
  • داود شنبه, 08 بهمن 1401

    من عاشق هانیه هستم الهی که من برات....


عناوین جذاب امروز