بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
شاید برایتان جالب باشد بدانید کدام بازیگران هم سن هستند در این مطلب به معرفی برخی بازیگران هم سن پرداخته ایم.

زندگی خصوصی هنرمندان و بازیگران همواره مورد توجه مردم می باشد و افراد دوست دارند تا اطلاعاتی از زندگی آنها به دست آورند مثلا اینکه چند سال دارند ، آیا ازدواج کرده اند ، شغل دوم آنها چیست و همسران آنها چه کسانی هستند . در این مطلب از سایت سوربان با بازیگران هم سن سینما و تلویزیون آشنا می شوید ک احتمالا نمیدانستید این بازیگران هم سن هستند.

بازیگران هم سن سینما و تلویزیون

بازیگرانی که احتمالا نمیدانستید هم سن و سال اند

بهاره رهنما و حامد بهداد ۴۹ سال

بازیگرانی که احتمالا نمیدانستید هم سن و سال اند

حامد بهداد متولد 26 آبان 1352 در مشهد، بازیگر و نوازنده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از یک شرکت تبلیغاتی شروع بکار کرد و با کمک رامبد جوان وارد بازیگری شد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 10 آذر سال 1352 در شهر اراک می باشد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. پدر او جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی که بازیگر است.

نیکی کریمی و رامبد جوان ۵۱ سال

بازیگرانی که احتمالا نمیدانستید هم سن و سال اند

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست، تحصیل کرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است.

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد.

لیندا کیانی و مهدی پاکدل ۴۲ سال

بازیگرانی که احتمالا نمیدانستید هم سن و سال اند

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون و متولد 23 شهریور سال 1359 در شهر آبادان است. او یک خواهر و 4 برادر دارد. لیندا مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگه مفید دارد.

مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است، دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد که در کنار بازیگری ، خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور موفقی دارد.

یکتا ناصر و آزاده صمدی ۴۷ سال

بازیگرانی که احتمالا نمیدانستید هم سن و سال اند

یکتا ناصر متولد 12 آبان 1357 در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، بصورت اتفاقی وارد بازیگری شد و حالا همسرش نیز کارگردان است.

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

بهنوش طباطبایی و فرزاد فرزین ۴۱ سال

بازیگرانی که احتمالا نمیدانستید هم سن و سال اند

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد که در 22 سالگی با سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید، او حالا بیشتر بعنوان استاد رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور تدریس می کند.

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران ، خواننده آهنگساز و بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده است.

شیوا خنیاگر و فریبا کوثری ۵۵ سال

بازیگرانی که احتمالا نمیدانستید هم سن و سال اند

شیوا خنیاگر در سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. مادرش از مهاجران روسی و پدرش گیلانی بود، یک خواهر و دوبرادر دارد. خانم خنیاگر در سن ۱۹ سالگی مادرش را در یک تصادف از دست داد. که بعد از مرگ مادرش به بیماری افسردگی حاد دچار شده بود. پنج شش سال پس از فوت مادرش، پدر خود را هم در اثر یک بیماري از دست داد.

فریبا کوثری متولد 1 آذر 1345 در زاهدان ، بازیگر سینما و تلویزیون و مجری می باشد، فارغ التحصیل دیپلم اقتصاد است که دوست داشت مهماندار هواپیما باشد اما حالا یک بازیگر صاحب نام است ولی ازدواج نکرده و تاکنون تنها می باشد.

مهناز افشار و محمدرضا گلزار ۴۵ سال

بازیگرانی که احتمالا نمیدانستید هم سن و سال اند

مهناز افشار بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون متولد 21 خرداد سال 1356 در شهر تهران است. مهناز افشار دیپلم رشته تجربی دارد و برای ادامه تحصیل به مدت 4 سال در موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین تحسیل کرده است.

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت.رضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.

پندار اکبری و بهاره کیان افشار ۳۹ سال

بازیگرانی که احتمالا نمیدانستید هم سن و سال اند

پندار اکبری متولد 14 آذر 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است ، فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد که دو سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار عکاسی انجام می دهد و از طرفداران دو آتیشه استقلال می باشد.

بهاره کیان افشار متولد ١٢ اردیبهشت ۱۳۶۲ می باشد. وی بازیگری را از سال ۱۳۸۲ با بازی در مجموعه کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیا الدین دری شروع نمود و میتوان گفت حضورش در این مجموعه نقطه عطف وی در کارنامه کاری اش به شمار می آید.وی نیز در مجموعه گاهی به پشت سر نگاه کن که ایام رمضان ۹۴ از شبکه دو پخش میگردد حضور داشت و یکی از نقش های اصلی این سریال را ایفا می کرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(34 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز