بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
این بازیگران فامیل نیستند ؛ برخی از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی بر خلاف انتظار مردم با یکدیگر فامیل نیستند اما فامیلی شان شبیه به هم است.

در سراسر دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات فراوانی هستند و به دلیل انبوه طرفدارانشان ، تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت میباشد.

در کشود ما نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند.

در میان بازیگران ایرانی هستند تعدادی از بازیگرانی که فامیل های مشابهی دارند اما هیچ نسبت فامیلی باهم ندارند در این بخش از سایت سوربان به معرفی بازیگرانی که تشابه فامیلی باهم دارند بدون اینکه نسبت فامیلی باهم داشته باشند پرداخته ایم که فقط جنبه سرگرمی دارد تا انتها با ما همراه باشید.

بازیگران سرشناسی که فقط تشابه فامیلی دارند و باورت نمیشه فامیل نباشن!

تشابه فامیلی بازیگران

طناز طباطبایی و بهنوش طباطبایی

بازیگران سرشناسی که فقط تشابه فامیلی دارند و باورت نمیشه فامیل نباشن!

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از 18 سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد.

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد که در 22 سالگی با سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید.

بهنوش طباطبایی و طناز طباطبایی فقط تشابه فامیلی دارند و هیچگونه نسبت فامیلی باهم ندارند.

امیر جعفری و بهناز جعفری

بازیگران سرشناسی که فقط تشابه فامیلی دارند و باورت نمیشه فامیل نباشن!

امیر جعفری متولد 10 شهریور 1353 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که برای فرار از درس خواندن وارد کارهای نمایشی شد و حالا همسرش هم بازیگر است.

بهناز جعفری متولد 25 مرداد 1353 در تهران، بازیگر است ، فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت و حالا با بیماری MS می جنگد.

امیر جعفری و بهناز جعفری هیچ نسبت فامیلی باهم ندارند و فقط تشابه فامیلی دارند.

فرشته حسینی و شهاب حسینی

بازیگران سرشناسی که فقط تشابه فامیلی دارند و باورت نمیشه فامیل نباشن!

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است ، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران، بازیگر، مجری و گوینده است، دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.

این دو بازیگر توانمد هم فقط تشابه فامیلی دارند و هیچ نسبت فامیلی ندارند.

عمار تفتی و کامران تفتی

بازیگران سرشناسی که فقط تشابه فامیلی دارند و باورت نمیشه فامیل نباشن!

عمار تفتی متولد 3 دی 1360 در یزد ، بازیگر و دستیار سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما با گرایش تدوین از دانشگاه هنر تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و با تلویزیون به شهرت رسید و حالا تدریس هم می کند.

کامران تفتی متولد 19 فروردین 1358 در تهران ، بازیگر مجری و خواننده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد ک فعالیت اش را از تئاتر شروع کرد تا به تلویزیون رسید و حالا در کار خوانندگی و مجری گری نیز وارد شده است.

عمار و کامران تفتی نیز هیچ نسبت فامیلی ندارند و فقط فامیل های مشابه دارند.

مهدی هاشمی و سید جواد هاشمی

بازیگران سرشناسی که فقط تشابه فامیلی دارند و باورت نمیشه فامیل نباشن!

مهدی هاشمی یک بازیگر، کارگردان و فیلم نامه نویس است. او از سال ۱۳۴۷ تاکنون مشغول به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون می باشد.

سید جواد هاشمی متولد 27 دی 1344 در بندر انزلی، بازیگر و کارگردان است، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد و تابحال 39 بار در فیلم و سریال شهید شده و تجربه نویسندگی و مجری گری هم دارد.

سید جواد هاشمی و مهدی هاشمی نیز از آن دسته بازیگرانی اند که فامیل نیستند و تشابه فامیلی شان کاملا اتفاقی است.

لادن طباطبایی و مرحوم علی طباطبایی

بازیگران سرشناسی که فقط تشابه فامیلی دارند و باورت نمیشه فامیل نباشن!

لادن طباطبایی متولد 9 اردیبهشت 1349 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از دو تجربه ازدواج خود و فرزند دارد و حالا بخاطر بیماری اوتیسم دخترش ساکن آمریکا می باشد.

سید علی طباطبایی متولد 2 آبان 1362 در تهران ، بازیگر بود، فعالیت خود را از قاب تصویر شروع کرد تا اینکه با سریال خانگی قلب یخی به شهرت رسید او اما خیلی زود در جوانی به ناگهان دار فانی را وداع گفت.

مرحوم سید علی طباطبایی و لادن طباطبایی نیز نسبت فامیلی باهم ندارند و فقط فامیل های مشابه دارند.

هدایت هاشمی و بهمن هاشمی

بازیگران سرشناسی که فقط تشابه فامیلی دارند و باورت نمیشه فامیل نباشن!

هدایت هاشمی متولد 17 اسفند 1353 در سبزوار، بازیگر است، فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی می باشد، از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس با تلویزیون و سینما به شهرت رسید و حالا دو فرزند از دو همسر دارد.

بهمن هاشمی متولد 2 مرداد 1341 در تهران، مجری و دوبلور است، دیپلمه است و دانش آموخته کانون تحصیل قرآن و تجوید است، علاوه بر اجرا، بازیگری و دوبله نیز میکند، یک شرکت تبلیغاتی دارد، او ارتباط نزدیک با امیر قلعه نویی مربی سابق استقلال تهران دارد.

این دو هنرمند کشورمان نیز نسبت فامیلی باهم ندارند‌.

زنده یاد شهلا ریاحی و کتایون ریاحی

بازیگران سرشناسی که فقط تشابه فامیلی دارند و باورت نمیشه فامیل نباشن!

شهلا ریاحی متولد ۱۸ شهریور ۱۳۰۵ برابر با ۸ سپتامبر ۱۹۲۶ در شهر تهران بود. وی تحصیلات خود را تا سیکل ادامه داد و در سن ۱۷ سالگی بنا به خواست و راهنمایی همسرش اسماعیل ریاحی که خود از شیفتگان تئاتر بود به صحنه (تئاتر تهران) راه یافت و برای اولین بار شادروان معزالدیوان فکری در نمایشنامه‌ای به نام «سیاست هارون‌الرشید» نقش اول دختر نمایش را به او داد.

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران ، بازیگر و فعال اجتماعی است، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می باشد که در 24 سالگی با سریال «زیر سایه همسایه» بازیگری را شروع کرد.

کتایون ریاحی و شهلا ریاحی نیز از آن دسته بازیگرانی هستند که فقط تشابه فامیلی دارند و هیچگونه نسبت فامیلی باهم ندارند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(16 امتیاز , میانگین: 3.9 از 5)

نظرات شما: