بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
ازدواج و طلاق و ازدواج مجدد ظاهراً در بین بازیگران بیش از غیرهنرپیشه‌ها رواج دارد برخی بازیگران تجربه دو یا سه زندگی زناشویی ناموفق هم داشته اند.

در حالی که برخی سلبریتی ها سال ها زیر بار ازدواج نمی روند، برخی از آن ها هم هستند که مشکلی با ازدواج های چندین و چندباره ندارند. به استقامت آن ها می شود حسادت کرد چرا که هر کسی حاضر به تحمل حرف و حدیث و نگاه های منفی دیگران نیست. در عین حال، هیچ تضمینی برای موفقیت آمیز بودن یک ازدواج نیست، پس چرا شانس خود را برای پیدا کردن یک شریک زندگی مناسب برای دومین یا سومین بار امتحان نکنند؟

در ادامه این مطلب از سوربان با ۳ بازیگر ایرانی که ۳ بار ازدواج کردند آشنا میشوید.

۳ بازیگر مطرح ایرانی که ۳ بار ازدواج کردند + عکس و اسامی همسران

کدام بازیگر ۳ بار ازدواج کرده؟

گوگوش ؛ بازیگر و خواننده سابق

۳ بازیگر مطرح ایرانی که ۳ بار ازدواج کردند + عکس و اسامی همسران

در ده هفتاد میلادی گوگوش به شاه ماهی موسیقی ایران معروف شده بود. این خواننده و بازیگر مشهور ایرانی از جزو پرطرفدارترین خواننده های زن تاریخ موسیقی ایران به شمار میرود و حتی در خارج کشور و کشور های آسیای میانه و خاورمیانه طرفداران بسیار پیدا کرده است.

فائقه آتشین در ۱۳۲۹ در شهر تهران و محله سرچشمه به دنیا آمد. در شناسنامه او تارخ ۱۸ بهمن سال ۱۳۲۹ ثبت شده اما خود او بر اساس حرف مادرش تاریخ تولدش را ۱۵ اردیبهشت همان سال میداند.

گوگوش در سال ۱۳۵۱ با کاباره دار مشهور تهران یعنی محمود قربانی ازدواج کرد. بعد از آن برای آموزش موسیقی راهی فرانسه شد. حاصل این ازدواج پسری به نام کامبیز بود. اما این ازدواج زیاد به طول نینجامید و پس از مدتی در سال ۱۳۵۴ گوگوش از محمود قربانی پدر کامبیز و صاحب هتل کاباره میامی جدا شد.

با به شهرت رسیدن بهروز وثوقی و ماجرای عشقی فیلم هایی که به همراه هم بازی میکردند، خصوصا بعد از بازی در فیلم ممل آمریکایی، گوگوش با بهروز وثوقی در سال ۱۳۵۴ ازدواج کرد که تا یک سال بعد یعنی سال ۱۳۵۵ این زندگی مشترک ادامه داشت.

ازدواج سوم او با همایون مصداقی که چند شرکت بیمه زیر دست او بود در سال ۱۳۵۶ تا بعد از انقلاب و  سال ۱۳۶۸ از او جدا شد. چهارمین ازدواجی که گوگوش داشت با کارگردان به نام جامعه ایران یعنی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۰ بود. در سال ۷۹ با پیشنهاد یک تیم فیلم ساز موفق به گرفتن پاسپورت شد و با همسرش از ایران خارج شد. در سال ۱۳۸۲ از مسعود کیمیایی هم جدا شد.

سحر قریشی

۳ بازیگر مطرح ایرانی که ۳ بار ازدواج کردند + عکس و اسامی همسران

سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 در تهران است. تحصیلات سحر قریشی در حد دیپلم است. سحر قریشی که از بازیگران پرحاشیه کشورمان به شمار می رود یک برادر به نام سپهر دارد.

سحر قریشی در سال 1383 وقتی 17 سال بیشتر نداشت با شخصی به نام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی دوام نیاورد و در سال 88 به طلاق انجامید. همسر سابق سحر قریشی تغییر رفتار او را پس از مشهور شدن در سریال دلنوازان علت طلاق عنوان کرد.

سحر قریشی در سال 1393 در فیلم «دریا کنار» با امید علومی هم بازی و آشنا شده بود و مدتی بعد در یک گفتگوی اینترنتی خبر مَحرم شدن خود را با این خواننده پاپ برای آشنایی بیشتر رسانه ای کرد اما چند ماه بعد منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

زمزمه ای از ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست مشهور کشورمان نیز در سال 1396 به گوش رسید و حتی عکس هایی هم از این 2 چهره شناخته شده در فضای مجازی منتشر شد اما این خبر هم پس از مدتی با واکنش تند برادر سحر قریشی تکذیب شد.

چندی پیش نیز اخبار زیادی درمورد ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو از خواننده های خارج از کشور در رسانه های مجازی منتشر شد که رابطه آنها نیز دوام نیاورد.

رامبد جوان

۳ بازیگر مطرح ایرانی که ۳ بار ازدواج کردند + عکس و اسامی همسران

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد.

رامبد جوان اولین بار دهه هفتاد با خانم ماندانا روحی از بازیگران وقت تئاتر ازدواج کرد که خطبه عقد این دو توسط سید محمد خاتمی خوانده شد با این حال این زندگی چند سال بعد به بن بست رسید و از یکدیگر طاق گرفتند.

رامبد جوان در 27 اسفند 1387 وقتی 37 ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج و باهم زیر یک سقف رفتند که زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این دو باهم در گروه تئاتر آتیلا پسیانی باهم آشنا شدند اما این زندگی بعد از شش سال در سال 1393 به جدایی ختم شد.

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت.

مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند.

بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال 95 در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد 31 تیر 98 در کاناداست.



به این مطلب امتیاز دهید:
(63 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)

نظرات شما:
  • محسن حاج ناصر پنجشنبه, 28 ارديبهشت 1402

    خوشا به حال بازیگرا