بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
دو تا از بزرگ‌ترین انواع سلبریتی ها بازیگران و خوانندگان هستند. گاهی اوقات از این دو گروه خبرهای ازدواج با هم می‌آید که البته زوج‌های جالبی را ایجاد می‌کنند.

در سراسر دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات فراوانی هستند و به دلیل انبوه طرفدارنشان ، تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت میباشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات هرجه بیشتری از زندگی خصوصی آنها بدانند.

در حالی که بازیگران و خوانندگان خطوط و سبک زندگی بسیار متفاوتی دارند غیرمعمول نیست که بازیگران خود را در ساخت موسیقی امتحان کنند، و برعکس، نوازندگان تلاش خود را در بازیگری امتحان کنند. نمونه هر دو این گروه‌ها را می‌توان از محمدرضا گلزار و امیر مقاره نام برد.

با این حال یک بازیگر و یک خواننده حتی ممکن است رابطه‌ای عاشقانه با هم داشته باشند و در نهایت ازدواج کنند. تعداد زیادی زوج متأهل بازیگر و خواننده معروف وجود دارد ، در ادامه این مطلب از سوربان با ما همراه باشید تا با بازیگران مشهوری که با خواننده ازدواج کردند بیشتر آشنا شوید.

این بازیگران مشهور خواننده های مشهور تر از خودشان ازدواج کردند!

بازیگران مشهوری که شوهر خواننده دارند

سحر دولتشاهی با همایون شجریان

این بازیگران مشهور خواننده های مشهور تر از خودشان ازدواج کردند!

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

در مرداد سال 1400 پس از انتشار پست اینستاگرامی از همایون شجریان و تعاریفی که سحر دولتشاهی در قالب کامنت در زیر پست او کرده بود، معلوم شد که این دو وارد رابطه عاشقانه شده اند.

ساره بیات با علیرضا افکاری

این بازیگران مشهور خواننده های مشهور تر از خودشان ازدواج کردند!

ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون در 14 مهر ماه 1358 در تهران متولد شد.

علیرضا افکاری  آهنگساز و تنظیم کننده مطرح کشورمان متولد 22 شهریور 1356 در اصفهان است.

این آهنگساز سرشناس تاکنون با خوانندگان مطرحی مانند احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده ، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی و سینا سرلک و… همکاری داشته است.

سارا منجزی با محمد علیزاده

این بازیگران مشهور خواننده های مشهور تر از خودشان ازدواج کردند!

سارا منجزی پور بازیگر خوش سیمای سینما زادۀ 7 دی ماه ، سال 1361 در شهر اهواز اسـت. او برای اولین بار در کار – کلاه پهلوی – بـه کارگردانی ضیاءالدین دری بازی کرد. محمدرضا شریفی نیا کسی بود کـه وی را وارد دنیای بازیگری کرد و کلاس‌هاي فن بیان و بازیگری را تحت نظر او گذراند.

هر بازیگری با دیده شدن چهره‌ اش خواه و ناخواه حاشیه‌ هایي رابه همراه دارد و سارا منجزی پور نیز از این قاعده مستثنی نبوده اسـت.حضور متوالی او در کنسرت‌هاي محمد علیزاده شایعه ارتباط او با این خواننده را مطرح کرد کـه از طرف خود اون این قضیه تکذیب و دلیل حضور طراحی لباس دراین اجراها بوده اسـت. سارا منجزی پور هنوز ازدواج نکرده ولی می گوید عاشق شده اسـت اما دنبال عشق نیست و برای ازدواج جفت روحی می‌خواهد کـه آرامش پیدا کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(27 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما: