بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برخی از بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی میباشند که برای پیشگیری از رخداد در شلوغی ها بادیگارد استخدام می کنند در این مطلب با این بازیگران آشنا شوید.

دیدن عکس و فیلم های عجیب از سلبریتی ها در مراسم مختلف از یک جایی به بعد برای اهالی دنیای مجازی به یک عادت تبدیل شده است. چهره هایی که هر روز تصمیم می گیرند با یک رفتار متفاوت خوراک صفحات زرد اینستاگرام را برای کاربرانش تامین کنند. یک روز با پوشیدن لباس های خاص، روزی با عکس انداختن کنار عقاب زنده در اکران خصوصی یک فیلم و گاهی با نشان دادن واکنش هایی که خود به خود به حاشیه ساز شدن و دیده شدن هر چه بیشترشان کمک می کند.

یکی از اتفاقاتی که طی دو سه سال گذشته بارها و بارها در شبکه های اجتماعی به یکی از پدیده‌های داغ فضای مجازی تبدیل شده و محل بحث قرار گرفته، تصاویر گروه تشریفات و بادیگاردهایی است که در مراسم مختلف به بهانه حفاظت، دور تا دور یک چهره نسبتا شناخته شده حلقه می‌زنند تا او را از میان جمعیت و سیل طرفدارانش به محل مورد نظر برسانند در ادامه این مطلب از سوربان تصاویری از بازیگرانی که بادیگارد دارند را مشاهده می کنید.

بازیگران مطرح ایرانی که از ترس جانشان بادیگارد دارن!

بازیگران مشهوری که بادیگارد دارند

نیوشا ضیغمی

بازیگران مطرح ایرانی که از ترس جانشان بادیگارد دارن!

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

مهران مدیری

بازیگران مطرح ایرانی که از ترس جانشان بادیگارد دارن!

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران کارگردان، هنرپیشه، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است.

از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.

الناز حبیبی

بازیگران مطرح ایرانی که از ترس جانشان بادیگارد دارن!

الناز حبیبی ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در تهران و در خانواده ای ۶ نفره چشم به جهان گشود. وی که در سال های اخیر مادرش را از دست داده، ۵ خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و ته تغاری خانواده است. تمام اعضای خانواده الناز مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند.

الناز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی در کودکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری می کرد.

جواد عزتی

بازیگران مطرح ایرانی که از ترس جانشان بادیگارد دارن!

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.

جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد.

این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد.

ویشکا آسایش

بازیگران مطرح ایرانی که از ترس جانشان بادیگارد دارن!

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون 16 آبان 1351 در تهران و در یک خانواده 4 نفری متولد شد. او یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد.

ویشکا آسایش خواهرزاده "مازیار پرتو" فیلمبردار سرشناس سینما و نوه "شین پرتو" نویسنده و شاعر کشورمان است. او تحصیلات خود را در رشته طراحی صحنه در کشور انگلستان به پایان رساند و علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه نیز فعالیت می کند.

مهناز افشار

بازیگران مطرح ایرانی که از ترس جانشان بادیگارد دارن!

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد.

رامبد جوان

بازیگران مطرح ایرانی که از ترس جانشان بادیگارد دارن!

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(159 امتیاز , میانگین: 3.5 از 5)

نظرات شما: