بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برخی بازیگران و هنرمندان همسن هستند که اصلا باورتان نمیشود که همسن و سال باشند و قطعا از شنیدن این ماجرا تعجب خواهید کرد!

اخبار و حواشی مربوط به زندگی هنرمندان ، سلبریتی ها و افراد مشهور در همه جای دنیا مورد توجه علاقه مندان و طرفدارانشان است و تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت میباشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن برقرار است و اغلب طرفداران هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند.

برخی از بازیگران میباشند که در سنجش با هم سن و سالان خود تعجب همۀ را برمی انگیزند, مثل ستاره هایي که در ادامه این مطلب معرفی کرده ایم. تشخیص سن حقیقی بازیگران و هنرمندان کمی سخت است. احتمالاً دلیلش پوست مفید آن ها یا حتی اهمیت بیش از اندازه به ظاهر و سلامتشان باشد, در هر صورت علامت هاي پیری در انها به ندرت یافت میشود.

اما از طرف دیگر بازیگرانی هم هستند که ظاهرشان خیلی بیشتر از سن واقعی شان نشان میدهد در ادامه این مطلب از سوربان با ما همراه باشید تا با شش بازیگر همسن که احتمالا از شنیدن این قضیه تعجب خواهید  کرد ، آشنا شوید.

شش بازیگر که باورت نمیشه همسن هستن+ عکس و بیوگرافی

تعجب می‌کنید اگر بدانید این بازیگران همسن هستند!

افسانه پاکرو و اندیشه فولادوند

شش بازیگر که باورت نمیشه همسن هستن+ عکس و بیوگرافی

افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد که در کنار بازیگر نقاشی را حرفه ای دنبال می کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی است.

اندیشه فولادوند متولد 7 مهر 1361 در تهران ، بازیگر و شاعر می باشد، فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی می باشد که از علاقه خود به نجاری و خرید و فروش وارد بازیگری شد و حالا شعر سرایی هم می کند.

هومن سیدی و علیرضا کمالی

شش بازیگر که باورت نمیشه همسن هستن+ عکس و بیوگرافی

هومن سیدی متولد 8 آذر 1359 در رشت؛ بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس است، فارغ التحصیل دیپلم گرافیک می باشد که با ساخت فیلم شروع کرد سپس در عرصه بازیگری درخشید و از دو تجربه زندگی زناشویی خود تنها یک فرزند دختر دارد.

علیرضا کمالی متولد 27 اردیبهشت 1359 در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با سریال «پوست شیر» به اوج شهرت رسید.

محمد بحرانی و امیرحسن آرمان

شش بازیگر که باورت نمیشه همسن هستن+ عکس و بیوگرافی

محمد بَحرانی متولد 1360 در شهر شیراز صداپیشه و بازیگر ایرانی است. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که زبان انگلیسی می داند و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(245 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)

نظرات شما:
  • راحیل جمعه, 29 ارديبهشت 1402

    بیبی فیس بودن نعمتیست واقعا

  • صالحی جمعه, 29 ارديبهشت 1402

    یا خدا اصلا فکرشو نمیکردم


عناوین جذاب امروز