بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
میتوان گفت که با فشار های اقتصادی که در چند سال اخیر به عروس و داماد ها و خانواده هایشان وارد شده بیشتر عروس و داماد ها قصد دارند مراسم عقد خود را در سالن عقد ساده و ارزان برگزار کنند.

شاید بتوان گفت با فشارهای اقتصادی که در چند سال اخیر به عروس و دامادها و بسیاری از زوج‌های جوان آمده است تعداد زیادی از آن ها قصد دارند تا با ازدواج و برگزاری مراسم عقد در دفتر ازدواج ارزان، محضر عقد و ازدواجی با قیمت‌های ارزان‌تر و مناسب‌تر از دفاتر و یا سالن‌ عقد های گوناگون دیگر در امر هزینه‌های خود برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود بتوانند صرفه‌ جویی مناسب و خیلی خوبی در این امر داشته باشند.

همچنین باید در نظر داشت که بر خلاف باورهای بیشتر خانواده‌ها و تازه عروس و دامادها مکان‌ها، محضر عقد ها و سالن عقد ساده و ارزان خیلی خوبی و با کیفیت‌ های قابل قبول و مطلوب در سطح شهر تهران و سایر استان های کشور وجود دارند که می‌توانند با قیمت‌ های خیلی مناسب‌ تر و ارزان‌ تری به برگزای مراسم عقد و جشن عروسی زوج‌های جوان بپردازند.

در ادامه این مطلب از سوربان با ما همراه باشید چراکه در این مطلب به بررسی امکانات و خدمات مربوط به سالن عقد ساده و ارزان پرداخته ایم و شما با مطالعه این مقاله در انتخاب و رزرو سالن عقد راحت تر میتوانید تصمیم گیری کنید.

سالن عقد ساده و ارزان چه امکاناتی دارد؟

یک سالن عقد ساده و قیمت مناسب چه امکاناتی دارد؟

در ادامه امکانات و ویژگی های مختلف یک محضر عقد ساده و ارزان را بررسی خواهیم کرد.

سفره عقد

سفره عقدی که در دفتر ازدواج پهن می شود، در شیک بودن دفتر بسیار تاثیر گذار است. بسته به اینکه شما سفره عقد سنتی یا مدرن پهن می کنید؛ باید توجه داشته باشید که این سفره با وسایل زیبا تزئین شده باشد.

در سالن عقد ساده و قیمت مناسب نسبت به سالن عقد های لوکس و گران قیمت این سفره های عقد کمی ساده تر و به نسبت سالن عقد های لوکس و گرام قیمت تجملات کمتری در سفره عقد به کار رفته است.

نورپردازی

نور پردازی در یک سالن عقد مناسب باید به گونه ای باشد که علاوه بر روشن کردن فضا، جلوه ای خاص به مراسم شما ببخشد. به عنوان مثال علاوه بر نور پردازی با رنگ های مختلف و زیبا، می توان از دود استفاده کرد تا به این وسیله به مراسم، شیک تر شود. به همین دلیل در زمان انتخاب یک دفتر ازدواج، به این مسئله توجه داشته باشید که نور پردازی آنجا به چه شکل است!

سالن عقد ساده و ارزان چه امکاناتی دارد؟

اگر محیط و جایی که عروس و داماد در آنجا قرار گرفته اند نورپردازی خاصی داشته باشد که نسبت به سایر قسمت ها جذاب تر بوده و جلوه ای متفاوت داشته باشد، قطعا زیباتر خواهد بود و به شما کمک می کند تا یک مراسم شیک و با کلاس برگزار کنید.

دکوراسیون و تزئینات قابل قبول

داشتن تزئینات مناسب و همگام با تم مراسم از جمله مسائل بسیار مهم است. تزئینات می‌تواند شامل گل آرایی و بادکنک آرایی و حتی شمع آرایی باشد که در هرکدام از آن‌ها باید ریزه کاری‌های خاصی را مدنظر قرار داد.

گل آرایی سالن عقد و محوطه

تزئینات گل آرایی به روز یکی از ملزومات برگزاری چنین مراسمی می‌باشد. به همین جهت هنگام انتخاب حتماً به میزان گل آرایی و نوع گل‌هایی که استفاده شده‌اند، توجه داشته باشید. گل آرایی در کل بسیار زیبا و تاثیرگذار است، اما استفاده از گل‌های طبیعی همیشه ارجحیت دارد چون بو و طراوت خاصی به فضا می‌بخشد که قابل جایگزینی با هیچ چیز دیگری نیست.

میزبانی و پذیرایی از مراسم

سالن عقد ساده و ارزان چه امکاناتی دارد؟

یک محضر عقد خوب و مناسب، درکنار تمام ویژگی‌های ظاهری، باید امکان سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و شیرینی‌ها را نیز داشته باشد تا مراسم به بهترین شکل برگزار شود. البته که هرچه بیشتر هزینه کنید، قطعاً خدمات بهتری هم خواهید گرفت. پس حتماً قبل از انتخاب سالن، بودجه خود را در نظر بگیرید.

داشتن پرسنل دقیق و منظم و خوش برخورد نیز از مسائلی است که در بخش پذیرایی باید مدنظر قرار داده شود. برطرف کردن نیازهای مهمان‌های شما باید اولویت داشته باشد.

امکانات بهداشتی

داشتن سرویس بهداشتی تمیز و مناسب از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که باید برای انتخاب هر فضایی برای برگزاری مراسم با جمعیت زیاد من جمله سالن عقد، باغ تالار، تالار،... در نظر گرفت. زیرا خواه ناخواه در طول مراسم مهمان‌ها به استفاده از سرویس نیاز پیدا خواهند کرد و باید وجود امکانات رضایت بخش تضمین شده باشد.

موسیقی

همه می دانیم که موسیقی از مهم‌ترین اجزای مراسم عقد و ازدواج محسوب می‌شود و وجود یا عدم وجود سیستم پخش موسیقی باکیفیت قطعاً می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

البته که با توجه به سلایق متفاوت افراد، باید موزیک‌های متنوع و متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرند یا حتی پلی لیست درخواستی عروس و داماد را پخش کنند. اما داشتن خلاقیت تیم اجرایی و استفاده از موزیک‌های خاص هم اهمیت ویژه‌ای دارد.

سالن عقد ساده و ارزان چه امکاناتی دارد؟

فضا و محیط سالن

نحوه چینش و دکوراسیون استفاده شده در سالن عقد، نوع مبلمان و صندلی‌های استفاده شده و داشتن فضای بزرگ و کافی برای چیدن سفره و استفاده از لوازم تزئینی در عین راحتی مهمان‌ها از جمله مسائلی هستند که در رابطه با محیط باید مدنظر قرار داده شوند.

فضای سالن عقد باید به اندازه‌ای باشد که مهمانان فضای کافی برای نشستن، راه رفتن، رقص و پایکوبی و ... را داشته باشند و جا تنگ نباشد. لذا حتماً قبل از رزرو سالن، با مسئول آنجا در رابطه با ظرفیت سالن صحبت کنید تا بعداً به مشکل نخورید.

پارکینگ

پیدا کردن جای پارک در شهرهای شلوغی مثل تهران این روزها به دغدغه‌ای همگانی تبدیل شده است. لذا برای راحت کردن خیال مدعویین، حتماً به این نکته توجه داشته باشید.

یک تالار یا محضر عقد خوب، قطعاً پارکینگ اختصاصی دارد و جای پارک به اندازه کافی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

سیستم گرمایشی سرمایشی و تهویه مناسب

اهمیت این آیتم کاملاً مشخص است و باید مدنظر قرار داده شود. داشتن سیتم مناسب گرمایشی در فصول سرد و سیستم سرمایشی قوی در فصول گرم، از مسائلی است که آسایش و راحتی تمام حضار را تامین می‌کند.

سالن عقد ساده و ارزان چه امکاناتی دارد؟

کلام آخر

اگر میخواهید بهترین ، شیک ترین و به صرفه ترین سالن عقد و محضر عقد را پیدا و برای برگزاری عقد خود رزرو کنید میتوانید به بخش سالن عقد و محضر عقد در سایت سوربان مراجعه کرده و طبق نکات گفته شده و معیارها و بودجه خود بهترین سالن عقد و یا محضر عقد دلخواه خود را پیدا کرده و مراسم عقدی بی نظیر و به یاد ماندنی و بی نقص برای خود و همسرتان و البته میهمانانتان رقم بزنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز