بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

به تازگی نامزد کرده‌اید؟ فراموش نکنید تا استاتوستان را در برنامه‌های اجتماعی تغییر دهید. قرار است به خانه جدیدتان اسباب‌کشی کنید؟ تغییر آدرس محل زندگیتان هم در آینده جزو برنامه‌هایتان است. این‌ها فقط چیزهای سطحی هستند که بعد از ازدواج تغییر خواهند کرد و این لیست ادامه دارد. توجه شما را به خواندن این مقاله‌ی مفید در سوربان جلب می‌کنیم.

4 چیزی که بعد از ازدواج تغییر خواهند کرد!

1. خرج و مخارج

اکنون که عقد کرده‌اید خرج و مخارج مشترکی بین شما به وجود خواهد آمد. زمان بسیار خوبیست تا همه‌ی مسائل مالی را برای برنامه‌ریزی آینده با یکدیگر مطرح کنید. این شامل پس‌اندازها، خرج‌ها و درآمدها می‌شود. از اینکه دلیلتان را برای پس اندازکردن مطرح کنید خجالت نکشید و هر برنامه‌ای را برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ با همسرتان در میان بگذارید. برای خریدن یک ماشین یا خانه‌ی جدید برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ همسرتان باید راجع به آن خبر داشته باشد.

2. اوقات فراغت

یک زوج خوشحال و شاد بودن لزوما به این معنا نیست که نحوه‌ی سپری کردن اوقات فراغت یکدیگر را هم باید کنترل کنیم. به عنوان یک زوج شما دوست دارید اوقات فراغت خود را با یکدیگر سپری کنید اما یادتان نرود تا قرارها و جشن‌هایی را که هردو از آن لذت می‌برید را در برنامه‌ی خود بگنجانید. کارهایی را در نظر بگیرید که هردوی شما از آن لذت می برید یا به فعالیت‌هایی که همسرتان دوست دارد علاقه‌مند شوید.راه‌هایی برای مدیریت زمان‌های عمومی وجود دارد تا علاوه بر زمان‌های شخصی، زمانی را هم برای همسرتان اختصاص دهید. یکی از تغییرات بعد عروسی ممکن است تداخل زمان کار و استراحت باشد. پس تمام سعیتان را بکنید تا در زمان‌هایی که پیش هم هستید از باهم بودن نهایت استفاده را ببرید.

3. برنامه‌ی تعطیلات

وقتی که نامزد بودید اشکالی نداشت تا تعطیلات سال نو را از هم دور باشید اما حالا باید یک یا هردو خانواده را هم در کنارهم داشته باشید. چیزی که مهم است باهم بودن شما در دوران تعطیلات است. راجع به علاقه‌ها و توافق‌هایتان درباره‌ی گذراندن تعطیلات صحبت کنید. زمان را بین دو خانواده نصف کنید و اگر فاصله یک فاکتور است، سال به سال وقتتان را به طور متناوب بین دو خانواده سپری کنید یا حتی بهتر میزبان هر دو خانواده برای تعطیلات باشید.

4. برنامه‌های آینده

البته که زندگی زناشویی به معنای برنامه‌ریزی برای آینده‌ای با یکدیگر است. یعنی برای اینکه مطمئن شوید هردوی شما اهداف و آرزوهای مشترکی در زندگیتان دارید، باید اهداف آینده‌تان را با یکدیگر درمیان بگذارید. ببینید که آیا بچه‌ای میخواهد؟ اگر جواب مثبت است حتی راجع به تعداد آن ها هم با همسرتان مشورت و توافق کنید. برنامه برای تغییرات آینده هم باید حتما مورد بحث قرار بگیرند، زیرا بعد از عروسی این برنامه‌ها فقط شما را درگیر نمی‌کند بلکه همسرتان هم در جریان خواهد بود. درمیان گذاشتن برنامه‌های آینده راهی برای رویاپردازی‌های واقع گرایانه و جلب حمایت همسرتان است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز