بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

6 ترفند فوق العاده کاربردی برای ماندگاری آرایش در تابستان+ ساده و کاربردی

ترفندهای ماندگاری آرایش در تابستان

برای اغلب ما خانم ها پیش آمده که در تابستان وقت زیادی رو برای آرایش صورت خود صرف کرده ایم و از نتیجه ان هم خیلی راضی و خوشحال هستیم ، اما بعد مدتی شاهد خرده های ریمل ، پاک شدن بخش های از کرم پودر و پخش شدن خط چشم در پشت پلک هایمان می شویم و آرایش ما دیگه جذابیت و زیبایی اولیه خودش رو نداره.

همه ی این مشکلات در روزهای گرم و آفتابی تابستان به وجود میاد و اگه از ترفندهای ماندگاری آرایش استفاده نکنیم ممکنه بعد گذشت اندک زمانی علاوه بر زیبایی آرایش صورتمان ، زیبایی طبیعی صورت خودمان هم از بین بره.

در ادامه تعدادی از ترفندهای ماندگاری آرایش در تابستان آشنا بشید و دیگه نگران پاک شدن آرایشتان در روزهای گرم و داغ تابستان نباشید.

1- میسلار واتر

6 ترفند فوق العاده کاربردی برای ماندگاری آرایش در تابستان+ ساده و کاربردی

با استفاده از یک میسلار واتر اورجینال و مناسب با پوست صورتتان تمام صورت به ویژه پلک هایتان را تمیز کنید تا با این کار چربی ها و آلودگی ها پاک بسن و میکاپ چشم و سایه چشمتان روی پشت پلک ثابت باقی بمونه.

در مرحله بعد یک کانسیلر یا پرایمر را به پشت چشمهایتان استفاده کنید و بهد از لوازم ارایشی ضد آب و ضد تعریق استفاده کنید که میکاپ چشمتان پوسته پوسته و لکه لکه نشود.

 

2- استفاده از فیکساتور

یکی از ترفندهای ماندگاری آرایش در تابستان استفاده از فیکساتور هست معمولا از پودر فیکساتور بعد از اتمام آرایش استفاده میشه اما اگه دوس دارید در تابستان ماندگاری آرایش صورتتان افزایش پیدا کنه بهتره قبل و بعد از استفاده از کرم پودر از فیکساتور استفاده کنید.

فیکساتورها به دو صورت اسپری و پودری موجود میباشد که می تونید طبق سلیقه خودتان یکی از آنها را استفاده کنید تا آرایشتان ثابت بماند.

 

3- استفاده از رژلب مایع

6 ترفند فوق العاده کاربردی برای ماندگاری آرایش در تابستان+ ساده و کاربردی

در فصل تابستان که میزان رطوبت هوا بیشتر هست و همچنین استفاده از ماسک برای جلوگیری از کرونا باعث افزایش عرق می شوند و بهتر است از محصولاتی که ضد تعریق است استفاده شود.

برای همین منظور به شما پیشنهاد می کنم از رژلب های مایع که روی لب خشک می شوند و ماندگاری نسبتا بالاتری نسبت به رژلب های جامد دارند استفاده شود .البته لازم است قبل از استفاده از رژلب مایع لب های خودتان را با ترکیبی از شکر و روغن زیتون یا آبلیمو اسکراب کنید که پوست لب ها تمیز باشد .

 

3- استفاده از مرطوب کننده

6 ترفند فوق العاده کاربردی برای ماندگاری آرایش در تابستان+ ساده و کاربردی

نحوه مراقبت از پوستتان به همان اندازه مهم است که آرایشی که روی آن استفاده می کنید.یک آرایشگر مشهور در لس آنجلس توصیه می کند : «از مرطوب کننده های بدون روغن» در صبح استفاده شود تا کمتر پوست صورت شما در طول روز چرب شود به خصوص در گرمای تابستان .از برندهای معروف می توان از مرطوب کننده سیمپل و گارنیه نام برد.

 

4- استفاده از رژگونه کرمی

رژگونه پودری را کنار بگذارید و از یک رژگونه کرمی استفاده کنید تا آرایش رژگونه تان سریع تر از زمانی که برای رسیدن به سرکار در صبح طول می کشد ماسیده نشود.

 

5- استفاده از اسفنج آرایشی

برای ماندگاری بیشتر آرایش صورتتان در فصل گرما بهتر است به جای کرم زدن با نوک انگشتان از اسفنج آرایشی استفاده کنید تا از تحریک پوست و چرب شدن آن جلوگیری شود.برای نتیجه بهتر می توانید اسفنج را کمی نم دار کنید و سپس با ضرباتی آهسته شروع به پخش کردن کرم روی پوست صورتتان کنید.

 

5- کمتر آرایش کنید

سعی کنید در تابستان از کرم پودر های سنگین و آرایش غلیظ و چند رنگ استفاده نکنید.برای داشتن چهره جذاب بهتر است که کمتر آرایش کنید تا زیبایی چهرتان حفظ شود.

 

6- استفاده از ب ب کرم یا سی سی کرم

از انجایی که گرما باعث تعریق و خراب شدن آرایشتان می شودبهتر است از کرم های ب ب کرم و سی سی کرم که حاوی مراقبت کننده های پوستی مثل ضد آفتاب و مرطوب کننده هستند استفاده شود تا آرایش سبک تر و صاف و یکدست تری داشته باشید.

 

این ها بعضی از مواردی بود که در سطح اینترنت بسیار کاربردی تعریف شده و نتایج خوبی سایر کاربران نیز دریافت کرده اند که می توانید مطالب مد و زیبایی بیشتری را نیز در گفتنی مشاهده کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز