بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اجرای باشکوه تشریفات مراسم عقد تنها از عهده افراد حرفه‌ای و کاربلد بر می‌آید. اگر در فکر انتخاب رستوران برای مراسم عقد رویایی هستید .....

تشریفات مراسم عقد به‌سبک ارکیده؛ آنچه برای رقم زدن یک شب رویایی نیاز دارید

بهترین رستوران برای مراسم عقد

 

اگر قرار باشد تنها یک شب را برای تحقق رویاهایتان در طول زندگی برگزینید، انتخاب شما چیست؟ گزینه اول بسیاری از افراد، روز عقد است. زندگی برای هرکس را می‌توان به‌دو بخش قبل و بعد از عقد تقسیم کرد. وقتی با رویدادی به این عظمت سروکار دارید، طبیعی است که باید برای هرچه بهتر برگزار شدن آن برنامه‌ریزی کنید. اجرای باشکوه تشریفات مراسم عقد تنها از عهده افراد حرفه‌ای و کاربلد بر می‌آید. اگر در فکر انتخاب رستوران برای مراسم عقد رویایی هستید، ارکیده بهترین گزینه پیش روی شماست. همه چیز در ارکیده برای ثبت خاطره‌ای به‌یادماندنی از جشن عقد شما فراهم است.

خدمات ویژه تشریفات مراسم عقد در رستوران ارکیده

رستوران فقط جایی برای غذا خوردن نیست. بلکه محیطی برای ثبت خاطرات ناب در کنار عزیزان است. مراسم عقد یکی از خاص‌ترین اتفاقات زندگی هر فردی است. در فرهنگ این مرز و بوم، مردم شادی‌های خود را با عزیزان‌شان به‌اشتراک می‌گذارند. پذیرایی از مهمانان در مراسم عقد باید به‌بهترین شکل ممکن رقم بخورد تا این شب در یاد و خاطر همه حک شود. مجموعه رستوران‌های ارکیده خدمات ویژه‌ای را برای برگزاری شکوهمند مراسم عقد تدارک دیده است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

امکان رزرو سالن‌های عمومی و VIP در رستوران ارکیده

بهترین رستوران برای مراسم عقد

ارکیده، جایی برای همه سلیقه‌ها است. انتخاب شما در معماری، چه نوع فضاهایی است؟ محیط‌های سنتی را دوست دارید یا طرفدار دکوراسیون مدرن هستید؟ رستوران ارکیده، 11 شعبه در 5 استان ایران دارد که هرکدام از آن‌ها را با معماری منحصربه‌فرد ساخته است. به‌همین دلیل با هر سلیقه‌ای می‌توانید یک گزینه جذاب برای برپایی مراسم عقد در شعبه‌های رستوران ارکیده پیدا کنید.

در برخی از شعبه‌ها مانند ارکیده چالوس و شهریار علاوه بر سالن‌های سرپوشیده، فضای باز سرسبز با آلاچیق‌های جذاب نیز وجود دارند. دست شما برای انتخاب محیط مناسب مراسم عقد در رستوران ارکیده، کاملا باز است. تمام شعبه‌های ارکیده، علاوه بر فضای عمومی، سالن VIP نیز دارند. اگر قصد انتخاب رستوران برای مراسم عقد را دارید و به‌دنبال محیطی اختصاصی برای پذیرایی از تعداد کمی از مهمانان هستید، سالن‌های VIP رستوران ارکیده با فضایی مجلل پیش روی شما قرار دارند.

اجرای تم اختصاصی و گل‌آرایی ویژه عقد

بدون گل آرایی و دکوراسیون اختصاصی، مراسم عقد آن طور که باید و شاید برپا نمی‌شود. معمولا خیلی از رستوران‌ها این خدمات را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. این در حالی است که اجرای تم اختصاصی و گل‌آرایی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمات رستوران ارکیده به‌شمار می‌رود. همه چیز در ارکیده به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که یک شب رویایی برای عروس و داماد رقم بخورد. به‌همین دلیل شرایط برای اجرای تم و گل‌آرایی به‌خواست و سلیقه آن‌ها مهیا شده است.

امکان برگزاری عقد محضری

بهترین رستوران برای مراسم عقد

اگر عقد محضری نیز جزئی از تشریفات مراسم عقد شماست، فضای اختصاصی در رستوران ارکیده برای این منظور تدارک دیده شده است. امکان آماده سازی سفره عقد زیبا در سالن‌های عمومی و VIP رستوران ارکیده وجود دارد. سفره‌ای که به‌زیباترین شکل ممکن دیزاین می‌شود تا لحظاتی ناب را برای شروع زندگی مشترک عروس و داماد قصه ما فراهم کند. امکانات صوتی و تصویری نیز در شعبه‌های مختلف رستوران ارکیده تدارک دیده شده تا در صورت نیاز مهمانان از آن‌ها استفاده کنند.

اجرای موسیقی زنده

در شب عقد، شما سزاوار آن هستید که آهنگ دنیا به‌سازتان برقصد. شعبه‌های مختلف رستوران ارکیده، خدمات اجرای موسیقی زنده را برای مراسم عقد ارائه می‌کنند. امکانات اجرای انواع موسیقی مطابق خواست و سلیقه مهمانان در ارکیده فراهم است. کافیست که فهرستی از موسیقی‌های مورد علاقه خود را در اختیار نوازنده‌های حرفه‌ای ارکیده قرار دهید. آن‌ها با هنر دستان خود، شکوه این شب فرخنده را دو چندان می‌کنند.

پذیرایی عالی با منوی متنوع غذا و کافه

بهترین رستوران برای مراسم عقد

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها در انتخاب رستوران برای مراسم عقد، کیفیت غذا است. در رستوران ارکیده منوی کامل غذاهای اصیل ایرانی برای پذیرایی مراسم عقد پیش روی شماست. انواع کباب‌ها و ماهیچه، گردن و ... با بهترین کیفیت و حجم مناسب قابل سفارش هستند. برای تهیه غذای مراسم عقد در رستوران ارکیده از تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. آشپزخانه ارکیده جایی برای گرد هم آمدن عاشقان به آشپزی است. آن‌ها اکسیر عشق را در طبخ غذا به‌کار می‌برند تا عطر و طعم غذا برای مهمانان مراسم عقد خاطره‌ساز شود.

داستان پذیرایی مراسم عقد در ارکیده به همین جا ختم نمی‌شود. در کنار تمام شعبه‌های رستوران، کافه اختصاصی نیز وجود دارد. کافه‌ای که با منوی متنوع و کامل از انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های جذاب آماده پذیرایی از مهمانان است. شما می‌توانید برای پذیرایی با کیفیت بیشتر و بهتر از مهمانان مراسم، آیتم‌های کافه ارکیده را نیز به‌فهرست خدمات تشریفات مراسم عقد بیفزایید.

ثبت خاطرات مراسم عقد با عکاسی رایگان

مرور لحظات ناب و خاطره انگیز زندگی همیشه جذاب است. البته به‌شرط آنکه هنرمندانه ثبت شوند. رستوران ارکیده خدمات عکاسی رایگان را برای مراسم عقد به مهمانان خود ارائه می‌کند. فراموش نکنید که این عکس‌ها هستند که فرصت یادآوری خاطرات لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند.

پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که کارکنان یک رستوران برای اجرای تشریفات مراسم عقد آموزش ندیده‌اند و به‌همین دلیل به‌خوبی از عهده کار برنمی‌آیند. شاید در بسیاری از رستوران‌ها این موضوع درست باشد؛ اما در ارکیده به‌صورت هفتگی دوره‌های آموزشی اختصاصی برای پرسنل تمام شعب برگزار می‌شود. تمام کارکنان با جدید‌ترین روش‌های پذیرایی و برگزاری تشریفات مراسم‌های گوناگون از جمله عقد آشنا هستند. بنابراین با انتخاب ارکیده، جایی نگرانی از این بابت نیز نخواهید داشت.

ارکیده، بهترین رستوران برای مراسم عقد خاطره‌انگیز

ارکیده جایی برای خاطره سازی است. خاطراتی که طعم شیرین آن‌ها را هیچ‌گاه از یاد نخواهید برد. مجموعه رستورا‌های ارکیده با 11 شعبه در 5 استان ایران ( تهران، البرز، مازندران، گیلان و اصفهان) آماده برگزاری تشریفات مراسم عقد هستند. در تمام شعب پارکینگ اختصاصی با ظرفیت کافی برای پذیرش وجود دارند.

چگونه رزرو کنیم؟

با خاطری آسوده می‌توانید صفر تا صد اجرای تشریفات مراسم عقد را به ارکیده بسپارید و فقط از این شب به‌یاد ماندنی لذت ببرید.

شما می‌توانید مستقیما با هر یک از شعب مجموعه رستوران های ارکیده که به شما نزدیکتر است در تماس باشید و یا از طریق شماره (۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰) با کارشناسان مجموعه ارکیده در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو و هماهنگی‌های بیشتر به‌منظور برگزاری مراسم عقد در رستوران ارکیده را انجام دهید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز