بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

زیبایی ملاکی است که هیچگاه نمی توان منکر اهمیت و ارزش آن شد یا تاثیر آن را نادیده گرفت. البته این بدان معنی نیست که خط کش دست بگیریم و زیبایی را بر اساس فرمول اندازه گیری کنیم. زیبایی هر کس بر مبنای ویژگی های منحصر بفرد او سنجیده می شود و تنها بخشی از آن با معیارهای زیبایی شناختی قابل تبیین است. برای شروع یک زندگی مشترک قطعاً باید به درجه ای از بلوغ روانی رسیده باشیم که بتوانیم به مقوله ازدواج فکر کنیم. اینکه بتوانیم خود واقعی مان باشیم، مهم ترین ملاک در جذاب بودن مان برای طرف مقابل است و بنای یک رابطه صرفاً بر پایه زیبایی های ظاهری نشانه آن است که به بلوغ فکری و روانی برای شروع یک رابطه قوی و سالم نرسیده ایم. یک رابطه قوی و سالم بر پایه ستون های متعددی بنا می شود.

استحکام این ستون ها تنها به بی نقص بودن چهره محدود نمی شود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیاری در جذابیت دارد ولی در کنار آنها اهمیت دادن به زیبایی های ظاهری نیز می تواند بر روی جذاب تر شدن برای همسر تاثیر مثبتی بر جای گذارد. امروزه به مدد پیشرفت علم و تکنولوژی، جراحان بینی قادرند با خلق نتایجی طبیعی در چهره، ایرادات ظاهری افراد را درمان کرده و به آنها در ارتقا دادن اعتماد به نفس شان کمک کنند. این ارتقاء اعتماد به نفس به واسطه جراحی های زیبایی مختلف از قبیل رینوپلاستی به دست بهترین جراحان، به طور غیر مستقیم ، یک زندگی مشترک را از منافع مثبت خود منتفع می کند. شما می توانید با مراجعه به این لینک ، اطلاعات فوق العاده ای در خصوص عمل بینی بدست آورید.

افزایش آمار عمل بینی بعد از ازدواج

 

آیا آمار بانوان در استقبال از جراحی بینی بیشتر از آقایان است؟

آمار به دست امده از مطالعات انجام شده بر روی مقایسه استقبال خانم ها از جراحی بینی در مقایسه با آقایان نشان می دهد که این درصد استقبال در خانم ها در مقایسه با آقایان، تقریباً سه برابر است. البته این موضوع را می توان از جنبه های مختلف بررسی کرد و تنها استناد کردن به یک دلیل نمی تواند برای تشریح تفاوت این آمار کفایت کند ولی یکی از عواملی که می توان علت تفاوت امار استقبال بیشتر از زیبایی در زنان در مقایسه با مردان عنوان کرد این است که زنان اغلب آرمان گرا تر هستند و بیشتر به دنبال راه حل برای سوالات کاوشگرانه خود درباره زیبایی در ذهن شان می گردند. بعلاوه، بانوان به پر رنگ نگه داشتن صمیمیت در رابطه زناشویی اهمیت می دهند و دوست دارند همیشه خود و همسرشان نگرش مثبتی به این رابطه داشته باشد. طبیعتاً حفظ جوانی و شادابی و جذابیت می تواند در جریان حفظ این پر رنگ بودن صمیمیت در یک زندگی مشترک، تاثیر گذار باشد.

تکنیک های جراحی بینی در زنان و مردان

زنان و مردان علاوه بر تفاوت های کلیشه ای جنسیتی مربوط به شخصیت، از نظر آناتومی هم تفاوت های بسیاری با هم دارند. به همین دلیل است که بهترین دکتر عمل بینی هر چند در زمان اجرای فرایند عمل در این دو جنسیت مختلف، از یک قالب کلی تبعیت می کند ولی جزئیاتی را نیز در هر دو جنسیت لحاظ می کند تا تغییرات ایجاد شده در بینی هر یک، از نظر ویژگی های ریختی و آناتومیکی، متناسب با کلٌیت های منحصر بفرد هر یک از این دو جنسیت باشد. برای مثال، مولفه ها در یک صورت مردانه اغلب بزرگ تر هستند. با لحاظ کردن این موضوع، یک جراح بینی ماهر و با تجربه، مدل بینی طبیعی را مدل برگزیده برای صورت یک مرد می داند و می داند که یک بینی فانتزی نمی تواند برای صورت مردانه برازنده باشد.

حتی در اجرای مدل طبیعی نیز در دو جنسیت زن و مرد، تفاوت هایی در اندازه زاویه بین لب بالا و نوک بینی، لحاظ می شود. همه اینها ریزه کاری ها و اصطلاحاً فوت های کوزه گری هستند که با در نظر گرفتن و اجرای آنها در مرحله عمل، نهایتاً نتیجه ای ستودنی را به دست خواهد داد.

بهترین مدل بینی زنانه و مردانه

به طور کلی نمی توان یک مدل بینی را بعنوان بهترین مدل بینی صرفنظر از جنسیت زیبا جو تعریف کرد. یک مدل بینی زمانی بعنوان بهترین مدل نامگذاری می شود که بتواند بیشترین برازندگی را روی چهره فرد داشته باشد. برای مثال بینی فانتزی یا نیمه فانتزی یا طبیعی به خودی خود بینی های زیبایی هستند ولی همین مدل زیبا اگر روی صورت بیماری اجرا شود که هیچ هماهنگی و هارمونی بین آن و سایر بخش های صورت وجود نداشته باشد، بدون شک دیگر زیبا دیده نخواهد شد. آنچه در جراحی های زیبایی امروزی صرفنظر از اینکه این جراحی قرار است روی کدام قسمت بدن انجام شود، در نظر گرفته می شود این است که بتواند یک هارمونی چشم نواز را خلق کرده و به هیچ وجه تصنعی دیده نشود.

جراحی بینی قبل از ازدواج

زمانی که برای یک جراحی زیبایی تصمیم می گیریم، این تصمیم باید کاملاً شخصی باشد. حتی گاهی ایرادی در چهره مان وجود دارد ولی از نظر خودمان یک ضعف یا نقطه منفی تلقی نمی شود و آنچه که مهم است همین است که ما چه احساسی نسبت به خودمان داشته باشیم. زمانی در آستانه ازدواج هستیم گاهی حس درونی مان نسبت به خاطره ساز بودن تجربه ازوداج و جشن عروسی، ترغیب مان می کند تا مثلاً ایرادی که در بینی مان وجود دارد را به واسطه جراحی بینی، رفع کنیم. در اینجا نیز باید تصمیم مان کاملاً یک تصمیم شخصی و برای ایجاد حس بهتر در درون خودمان باشد. به طور کلی، یکی از مواردی که جراحان بینی در جلسه مشاوره قبل از عمل با بیمار خود به بحث می گذارند این است که از بیمار درباره انگیزه اش برای عمل می پرسند. فردی که به وسواس بد ریخت انگاری دچار است داوطلب خوبی برای عمل محسوب نمی شود و برخورداری از سلامت روانی یکی از فاکتورهای مهم در تعیین داوطلبی برای عمل بینی و تمام جراحی های زیبایی است.

منبع : دکتر صابری



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز