بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

فهرست هتل های کیش نزدیک ساحل

کیش و جاذبه‌های آن برای مسافران زیادی شناخته‌شده هستند. یکی از جاذبه‌های کیش که افراد زیادی را از نقاط مختلف جهان به جزیره دعوت می‌کند، سواحل دریای خلیج‌فارس هستند. در این‌مقاله می‌خواهیم تعدادی از هتل‌های کیش که به ساحل نزدیک هستند یا ساحل اختصاصی دارند را بررسی کنیم. اگر قرار است به کیش سفر کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کرده و با همراهان سفر خود آن را به اشتراک بگذارید.

کیش جاذبه‌های فراوانی دارد و باید برای سفر به آن، برنامه مشخصی داشته باشید. سواحل زیبای کیش و تفریحات آبی متنوعی که در آن قرار دارند، سلیقه‌های مختلفی را مهمان سفری فراموش‌نشدنی می‌کنند. رزرو هتل در کیش نیز از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. فاکتور‌های و ویژگی‌های بسیاری هستند که مسافران باید آن‌ها هتل‌ها را مقایسه کرده و بهترین مورد را برای اقامت انتخاب کنند.

یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌هایی که هنگام رزرو هتل‌‎های کیش برای مسافران اهمیت زیادی دارد، فاصله آن‌ها تا ساحل است. اگر هتلی را نزدیک ساحل انتخاب کنید، این‌فرصت را دارید که در هر فرصتی به ساحل رفته و از زیبایی‌های آن استفاده کنید. دم‌زدن در ساحل و تماشای موج‌های دریا می‌تواند سفر شیرین و ارزانی را برای شما به وجود آورد. در این‌مقاله تعدادی از هتل‌های کیش که فاصله کمی تا ساحل دارند را بررسی می‌کنیم.

هتل سیمرغ کیش

اگر دوست دارید یکی از هتل‌های مناسب کیش را برای سفر خود رزرو کنید، حتما نام هتل سیمرغ را در لیست خود داشته باشید. هتل سیمرغ هتلی سه‌ستاره است و منظره زیبای آن از ساحل مسافران زیادی را به اقامت در هتل دعوت می‌کند. هتل سیمرغ ساحل اختصاصی دارد و اگر اهل تفریحات آبی باشید، این‌هتل امکانات و موقعیت خوبی برای شما فراهم کرده است. اگر‌چه هتل از جزیره و بسیاری از جاذبه‌های آن کمی دور است، اما مسافران زیادی به آن مراجعه می‌کنند. میهمانان هتل سیمرغ کیش، هتل، منظره و امکانات آن را مهم‌تر از کمی فاصله تا جزیره می‌دانند. هتل سیمرغ رستوران خوبی هم دارد که با انواع غذا‌های دریایی آماده پذیرایی از میهمانان است.

هتل ترنج کیش

یکی از بهترین هتل‌های جزیره کیش، هتل پنج‌ستاره ترنج است. بعید است بخواهیم درباره هتل در کیش صحبت کنیم و هتل ترنج چیزی برای گفتن نداشته باشد. با اقامت در هتل ترنج نگران دوری از ساحل نیستید. اقامت در این‌هتل فاصله شما تا ساحل را صفر و حتی منفی کرده است. آب دریای خلیج‌فارس زیر واحد‌های اقامتی شما جریان دارد و عملا شما در دریا هستید.

نکته جالب ماجرا این است که شما هم دریا را زیر پا‌های خود می‌بینید. اگر دوست دارید آرامش واقعی را تجربه کنید و برای ساعاتی از زندگی‌های شلوغ امروزی دور باشید، کافی است در تراس سوئیت خود بنشینید، چای بنوشید و از دریا آرامش بگیرید. همه مواردی که گفته شد را با بهترین امکانات روز هتل‌های دنیا ترکیب کنید تا هتل ترنج را بیشتر بشناسید. اگر می‌خواهید هتل در کیش رزرو کنید، هتل ترنج (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-kish/kish-toranj ) می‌تواند انتخابی فوق‌العاده برای شما باشد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-kish/kish-daryoush ) با سازه‌هایی شناخته می‌شود که شما را یاد بنا‌های قدیمی مانند تخت‌جمشید می‌اندازد. هتل بهترین امکانات و خدمات روز دنیا را مهیا کرده تا مسافران اقامتی بدون نقص را در آن تجربه کنند. بدون شک یکی از بهترین هتل‌های کیش برای اقامت، هتل داریوش است. همه امکانات و زیبایی‌ها هتل باعث شد تا ساحل و نزدیکی آن را به هتل بررسی کنیم. شاید موارد گفته‌شده برای مسافران زیادی کافی باشند، اما باید بگوییم که هتل اتاق‌های رو به دریا دارد. حمام‌های سانروف هتل که در برخی اتاق‌ها هستند نیز می‌توانند امکاناتی ویژه برای مسافران باشند. تور‌های زیادی هستند که به شما امکان انتخاب هتل داریوش را روی تور ارائه می‌کنند. برای کسب اطلاع از آن‌ها به سایت علی بابا مراجعه کنید.

فهرست هتل های کیش نزدیک ساحل

هتل پارمیس کیش

چشم‌انداز دریا یکی از ویژگی‌های برتری است که هتل‌های نزدیک ساحل در کیش با آن، مسافران زیادی را جذب می‌‌کنند. البته هتل‌های زیادی هم هستند که زیبایی ساحل را با امکانات مدرن و روز دنیا ترکیب کرده‌اند تا اقامت شما را به بهترین سفر تبدیل کنند. یکی از بهترین هتل‌های کیش، هتل پنج‌ستاره پارمیس است. این‌هتل با حدود 168 واحد اقامتی متنوع آماده پذیرایی از میهمانان جزیره است. هتل به مراکز خرید و مناطق تفریحی زیادی هم دسترسی خوبی دارد و این‌موضوع نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است.

دیگر هتل‌های نزدیک ساحل

اگر می‌خواهید هتل در کیش رزرو کنید و دوست دارید هتل محل اقامت شما به ساحل نزدیک باشد، حتما آن را روی نقشه ببینید. البته سایت‌هایی مانند علی بابا توضیحات خوبی درباره این‌موارد به شما ارائه می‌دهند. در قسمت‌های قبل تعدادی از هتل‌های نزدیک ساحل در کیش را معرفی کردیم. برخی از دیگر هتل‌ها مانند هتل مارینا پارک کیش، هتل شایان کیش، هتل شایگان کیش، هتل ارم کیش، هتل ویدا کیش، هتل آریان کیش، هتل آپارتمان پارسیان کیش و هتل صدف کیش نیز فاصله کمی تا ساحل دارند. برای دسترسی به ساحل از هتل‌هایی که نام بردیم کافی است از هتل خارج شده یا چند دقیقه پیاده‌روی کنید.

 

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز