بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

با چمن مصنوعی باغ تالار خود را با شکوه تر کنید

خیلی از افرادی که به دنبال برپایی مراسمات مختلف از جمله عقد، عروسی و ... می‌باشند، به دنبال یک تالار بزرگ و جذاب با امکانات جذاب می‌باشند تا هم برای مهمانانشان جذابیت داشته باشد و هم هنگام فیلمبرداری و عکس برداری، لحظات باشکوه و جذابی خلق شوند. البته ممکن است برای بعضی نیز این موارد مهم نباشد و صرفا لذت بردن در همان ساعات برایشان مهم باشد. در هر صورت، یکی از بهترین محصولاتی که به افزایش بی نظیر جذابیت محصولات بصری کمک می‌کند، چمن مصنوعی می‌باشد. با ما همراه باشید تا با مزایای چمن مصنوعی برای تالار و باغ تالار بیشتر آشنا شویم.

چمن مصنوعی چیست؟

چمن طبیعی دیده اید؟ چمن مصنوعی همان است یکم غیر طبیعی تر. وگرنه چه از نظر رنگ بخواهید بررسی کنید، چه از نظر کاربرد و چه از نظر مزایایی که دارد، چیزی که از چمن طبیعی کم ندارد، بیشتر هم دارد. چمن مصنوعی را به جرات می‌توان یکی از بهترین محصولات ساخت دست بشر که نوع طبیعی آن ها نیز وجود دارد به حساب آورد. البته ما فقط بخش چمن مصنوعی را عموما می‌بینیم اما مهمترین بخش این محصول، لایه زیرین آن می‌باشد که اگر با کیفیت بالا تولید نشده باشد، می‌تواند چمن مصنوعی را دچار مشکلات جدی کند.

چمن مصنوعی چگونه ساخته می‌شود؟

این محصول با استفاده از مواد مصنوعی، از جمله نایلون، پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می‌شود که البته هرکدام از چمن مصنوعی های تولید شده با این مواد، به دلیل ساختاری که دارند، دارای ویژگی ها و حتی کاربرد های گوناگونی خواهد شد. مثلا چمن مصنوعی با مواد پلی اتیلن، لطیف تر و با پلی پروپیلن خشن تر می‌باشد.

کاربرد چمن مصنوعی برای تالار و باغ تالار

استفاده در تالار و باغ تالار، یکی از مهمترین کاربردهای چمن مصنوعی می‌تواند لقب بگیرد؛ چرا که هم برای مهمانان و میزبانان دارای جذابیت فوق العاده است، هم سبب می‌شود صاحبین کسب و کار تالار پذیرایی جذاب تر و در نتیجه پرطرفدارتری داشته باشند. در ادامه با موارد استفاده چمن مصنوعی در تالار و باغ تالار آشنا می‌شویم.

با چمن مصنوعی باغ تالار خود را با شکوه تر کنید

ورودی تالار

معمولا افراد دوست دارند مهمان هایشان از همان هنگام ورود، راضی و خرسند بوده و متوجه زیبایی تالار بشوند. برای این منظور، از وسایل مختلفی می‌توان استفاده کرد. از بادکنک آرایی و گل آرایی گرفته تا استفاده از نورهای متنوع اما شاید هیچکدام از این موارد، نتوانند به اندازه چمن مصنوعی احساس راحتی و در نهایت، رضایت به افراد بدهند.

استفاده در محوطه تالار و باغ تالار

محوطه بیرونی و یا به اصطلاح، حیاط تالار و باغ تالار، یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از این محصول می‌باشد؛ چرا که هم مساحت بیشتری دارد و هم بیشتر در معرض دید حضار قرار می‌گیرد. از طرفی، لحظات ورود و خروج مدعوین به خود تالار نیز با چمن مصنوعی می‌تواند به جذابیت محوطه تالار به شکل چشمگیری بیفزاید.

استفاده از چمن مصنوعی درون تالار

شاید برایتان تعجب برانگیز باشد اما واقعا می‌توانید درون خود سالن نیز از چمن مصنوعی استفاده کنید. البته قطعا کاربرد کمتری نسبت به محوطه تالار دارد اما باز هم می‌توان بخشی از میزها، دور استیج و ... را با چمن مصنوعی تزئین کرده و به زیبایی تالار افزود. علاوه بر آن، از چمن مصنوعی دیواری نیز می‌توان برای زیباتر کردن دیوارها استفاده کرد.

با چمن مصنوعی باغ تالار خود را با شکوه تر کنید

فنس چمنی برای باغ تالار

کاربرد چمن مصنوعی برای تالار و باغ تالار، صرفا برای تزئین نمی‌باشد و با استفاده از فنس چمن مصنوعی، می‌توان به امنیت تالار کمک کرد. مزیت فنس چمنی نسبت به فنس های معمولی این است که چون با چمن مصنوعی پوشانده شده، هم دورنمای جذابی به اطراف باغ تالار شما می‌دهد و هم از بیرون دید ندارد. فنس چمنی برای کسانی که دوست دارند باغ تالارشان هم از داخل و هم از بیرون جذاب باشد مناسب است.

چرا به جای چمن طبیعی باغ تالار، باید از چمن مصنوعی استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال به جا، اولا باید گفت که معمولا چمن طبیعی معمولا در فضاهای کناری باغ تالار وجود داشته و برخلاف چمن مصنوعی، عموما در کانون توجه قرار نمی‌گیرد.

دوما، چمن طبیعی را نمی‌شود در تمام محوطه کار کرد؛ چرا که در یک مکان شلوغ مانند تالار پذیرایی، زیر پا له شده و جذابیت و طراوت خود را از دست می‌دهد.

سوما، نمی‌توان چمن طبیعی را در تمام طول سال، علی الخصوص در فصل زمستان مورد استفاده قرار داد. دلیل آن هم روشن است، چمن طبیعی زیر باران و برف به سرعت زرد و خراب می‌شود.

چهارما، با خیس شدن چمن طبیعی، احتمال گِلی شدن سطح آن و در نتیجه، کثیف شدن کفش و لباس حاضرین افزایش می‌یابد و فکر نمی‌کنیم کسی دوست داشته باشد لباس هایش گِلی بشود اما چمن مصنوعی، علاوه بر اینکه دارای لایه زیرین می‌باشد و زیر آن خاک نیست، دارای منافذی است که باعث می‌شود آب به بیرون زمین منتقل شود.

علاوه بر این، در فضای بزرگی مانند باغ تالار، امکان نگهداری از چمن طبیعی به طور عجیبی سخت تر می‌شود. نگهداری شامل آبیاری، کوددهی، علف کشی، هرس کردن و ... می‌باشد. مزیت چمن مصنوعی این است که نیازی به این نگهداری ها ندارد.

ممکن است درباره به صرفه بودن قیمت چمن طبیعی، بگویید که این چمن ارزان تر از چمن مصنوعی است پس مناسب تر می‌باشد. نکته ای که وجود دارد این است که هرچند چمن مصنوعی، هزینه اولیه نسبتا بالایی می‌طلبد اما دیگر هزینه جاری نخواهد داشت. درست برعکس چمن طبیعی که هزینه کاشت پایینی دارد اما هزینه های جاری فراوانی بر شما تحمیل خواهد نمود.

با چمن مصنوعی باغ تالار خود را با شکوه تر کنید

قیمت و خرید چمن مصنوعی برای تالار و باغ تالار

قیمت چمن مصنوعی ، به موارد مختلفی مانند مساحت زمینی که قصد فرش کردن آن با این چمن را دارید، کیفیت چمن مصنوعی، مدل آن و ... بستگی داشته و به همین سبب، شما شاهد قیمت های مختلفی در بازار می‌باشید. هنگام خرید چمن مصنوعی توصیه ما این است که به کیفیت چمن مصنوعی توجه ویژه ای داشته باشید. اگر یک تالار با ظرفیت بالا دارید، خرید چمن مصنوعی با کیفیت بالاتر را توصیه می‌کنیم. اگر مسیری از عبور خودروها از روی چمن مصنوعی می‌گذرد، باید چمنی انتخاب کنید که مقاومت بالاتری داشته باشد. برای جایی که مهمانان به صورت پیاده از روی آن عبور می‌کنند، نرم و لطیف تر بودن چمن مصنوعی حائز اهمیت است.

چمن مصنوعی از کجا بخریم؟

توصیه ما این است که مجموعه ای را برای خرید این محصول انتخاب کنید که در وهله اول، نمونه کارهای موفقی داشته باشد و دوم، تنوع محصولات بالایی داشته باشد. این دو مورد از اساسی ترین نکات قبل از خرید چمن مصنوعی می‌باشند. خبر خوب اینکه خانه چمن، بزرگ ترین مجموعه خرید چمن مصنوعی، با نمونه کارهای فراوان، انواع این محصولات جذاب را برای تالارها و باغ تالارها با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با چمن مصنوعی و کاربرد آن در تالار و باغ تالار آشنا کرده و با ویژگی ها و مزایای آن آشنا شویم. چمن مصنوعی علاوه بر این کاربرد، کاربردهای فراوان دیگری نیز دارد که برای اطلاع از آن ها می‌توانید وارد وبسایت خانه چمن بشوید. خانه چمن با سال ها تجربه در این زمینه، توانسته به نامی محبوب در این حوزه مبدل شود. محصولات متنوع، قیمت مناسب و تیمی حرفه ای، از بزرگ ترین دلایل اعتماد به خانه چمن می‌باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز