بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

به محض شنیدن نام اصفهان ذهن و فکر همه به سمت اماکن تاریخی بسیار زیاد آن مانند عالی قاپو، میدان نقش جهان و هزاران عمارت تاریخی آن خواهد رفت، اما سفر تنها بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی نیست و لازمه‌ی هر سفر به یاد ماندنی خوردن خوراکی‌های خوشمزه و رستوران گردی است.

اگر بگوییم رستوران‌هایی که در اصفهان وجود دارند، جزو بهترین رستوران‌های کل کشور هستند و کمتر شهری را پیدا خواهید کرد که رستوران‌هایی به این کیفیت و تنوع داشته باشد، اغراق نکرده‌ایم.

تجربه‌ی خوردن بهترین کباب کوبیده با اسنپ فود اصفهان
صرف غذایی باکیفیت در اصفهان با انتخاب بهترین رستوران‌ها

کباب یکی از اصلی‌ترین و اصیل‌ترین غذاهای ایرانی است که میلیون‌ها عاشق و دلباخته دارد. بیشتر افرادی که به رستوران می‌روند، مایل هستند تا کباب میل کنند؛ اما کجا می‌توان بهترین کباب کوبیده اصفهان را پیدا کرد؟ رستوران سنتی بسیار زیادی در اصفهان وجود دارد که همه از کیفیت بالایی برخوردار هستند در ادامه به شما بهترین رستوران سنتی اصفهان را معرفی می‌کنیم.

رستوران شهرزاد اصفهان

کباب غذای محبوب ایرانی‌هاست و هر جایی نمی‌توان کباب خوب پیدا کرد. این رستوران سرزمین و بهشت کباب خورها است، مگر می‌شود عاشق کباب خوردن باشید و سری به رستوران شهرزاد نزده باشید؟ این رستوران قطعا یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان است و کیفیت کباب‌های بی‌نظیر آن می‌تواند، شما را شگفت زده کند. منوی غذایی رستوران شهرزاد بسیار متنوع و جذاب است، از کوبیده تا شیشلیک در این رستوران پیدا می‌شود.

البته تمامی جذابیت این رستوران به کیفیت غذاهای عالی و متنوع نیست، فضای داخلی جذاب و دکوراسیون لوکس آن که با وسایل تزئینی سنتی ایران آراسته شده است، لذت میل کردن یک وعده غذایی را در این رستوران ویژه چندین برابر می‌کند. اگر هوس فست فود کرده‌اید و بجای کوبیده و جوجه میل مبارک‌تان به سمت فست فود است، برای مشاهده بهترین فست فود اصفهان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Esfahan?page=0  کلیک کنید.

تجربه‌ی خوردن بهترین کباب کوبیده با اسنپ فود اصفهان
فضای رستوران شهرزاد اصفهان

طراحی داخلی این رستوران به حدی زیبا است که شما به محض ورود جادو خواهید شد و چشم‌های شما از دیدن این همه زیبایی چهارتا خواهد شد. البته که شما می‌توانید بهترین کباب کوبیده اصفهان، سینی کباب اصفهان، کباب چنجه اصفهان و به‌طور کلی هر بهترینی را می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. معمولا رستوران شهرزاد شلوغ است و این شلوغی تاییدی بر کیفیت بالای آن است. اگر عاشق غذاهای سنتی ایرانی و یا فرنگی هستید به این رستوران سر بزنید.

آدرس رستوران شهرزاد اصفهان

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد
شماره تماس:
۰۳۱۳۲۲۰۴۴۹۰

رستوران ترنج اصفهان

رستوران ترنج در منطقه جلفا قرار گرفته است و قطعا یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان است. رستوران ترنج اصفهان در نزدیکی کلیسای هوانس قرار دارد و دو بخش شرقی و غربی دارد. رستوران سنتی ترنج در ابتدا یک خانه و بنای تاریخی بوده است و بعد از مدتی تغییر کاربری داده و به یک رستوران سنتی تبدیل شده است. اکثر اصفهانی‌ها با نام این رستوران آشنا هستند و معمولا آن را به مسافران معرفی می‌کنند.

تجربه‌ی خوردن بهترین کباب کوبیده با اسنپ فود اصفهان
رستوران‌های اصفهان نمایان‌کننده‌ی معماری غنی آن هستند.

معماری این رستوران بی‌نهایت جذاب و زیبا است و شما به محض ورود به این رستوران متوجه معماری سنتی و زیبای آن خواهید شد. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید، بهترین جوجه کباب اصفهان و کباب اصفهان را در این رستوران میل کنید.
 

البته این رستوران علاوه بر کباب و غذاهای سنتی، منوی نوشیدنی و فست فود هم دارد و شما می‌توانید هر موقع از روز به این رستوران سر بزنید. این رستوران حیاط بسیار با صفایی دارد و شما می‌توانید در فصل‌های بهار و خنک سال از نشستن در این حیاط زیبا و دل باز لذت ببرید. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های فست فود اصفهان است و شما هر فست فودی که دوست داشته باشید به راحتی در این رستوران پیدا خواهید کرد.

آدرس رستوران سنتی ترنج اصفهان

اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس (خانه ترنج)
شماره تماس:
03136293788

رستوران غازی کباب

یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان در زمینه سرو انواع کباب، رستوران غازی کباب است. این رستوران در میدان خواجو قرار دارد، فضای داخلی این رستوران بسیار ساده و شیک است و نسبت به سایر رستوران‌های پر زرق و برق اصفهان، منوی ارزان قیمت‌تری دارد. در این رستوران انواع کباب، جوجه کباب و .. سرو می‌شود و اگر به دنبال میل کردن یک وعده کباب خوشمزه هستید به این رستوران حتما سری بزنید.

تجربه‌ی خوردن بهترین کباب کوبیده با اسنپ فود اصفهان
رستوران غازی کباب؛ انتخابی خوب برای صرف کبابی خوشمزه

غازی کباب فضای داخلی بسیار جذابی دارد، استفاده از چوب در طراحی داخلی و رنگ قهوه‌ای فضا را بسیار دلنشین و جذاب کرده است، شما به راحتی با خانواده می‌توانید به این رستوران سر بزنید و بهترین کباب کوبیده اصفهان را در یک محیط گرم و دلنشین میل کنید. سرآشپز و پرسنل این رستوران کاملا حرفه‌ای هستند و رفتار بسیار قابل احترامی دارند.

آدرس رستوران غازی کباب اصفهان

اصفهان، فتح آباد، میدان خواجو، خ چهارباغ خواجو، خ عافیت
شماره تماس:
03132206528

بیرون‌بر حاج محمد جعفر اصفهان

در بین لیست بهترین رستوران‌های اصفهان که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شد، اگر جای یک نام خالی باشد، آن نام بیرون‌بر حاج محمد جعفر اصفهان است. این رستوران یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌های اصفهان است که طرفدارهای بسیار زیادی دارد و انتخاب بسیاری از افراد برای خرید کباب اصفهان است. بیرون‌بر حاج محمد به‌صورت تخصصی کوبیده و جوجه سرو می‌کند و شما بهترین جوجه کباب اصفهان را در این رستوران پیدا خواهید کرد.

تجربه‌ی خوردن بهترین کباب کوبیده با اسنپ فود اصفهان
برای صرف کبابی خوشمزه انتخاب‌های متعددی در اصفهان دارید.

از بیرون‌بر حاج محمد جعفر اصفهان به عنوان یکی از بهترین کبابی‌های اصفهان نام برده می‌شود، کیفیت و قیمت منوی این رستوران بیرون‌بر بسیار بالا است و شما را به معنای واقعی راضی نگه می‌دارد. البته شما برای چشیدن طعم کباب‌های بی‌نظیر این رستوران لازم نیست تا محل آن بروید و می‌توانید به‌صورت آنلاین هم سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس بیرون‌بر حاج محمد جعفر اصفهان:

اصفهان، خیابان پروین، بعد از خیابان امام‌زاده اسحاق
شماره تماس:
 09133763474

سخن پایانی

اصفهان به تنهایی نیمی از تاریخ این سرزمین را در دل خود جای داده است و بی‌دلیل نیست که به این شهر افسانه‌ای نصف جهان می‌گویند. هر کوچه و خیابان این شهر بیانگر تاریخ غنی این سرزمین است و شما حتی این تاریخ غنی را در رستوران‌های این شهر نیز پیدا خواهید کرد. در این مقاله سعی کردیم که بهترین رستوران‌های اصفهان را به شما معرفی کنیم اما اگر از رستورانی اسمی برده نشد به معنی بی‌کیفیت بودن آن نیست. در این شهر هزاران رستوران سنتی، کافه و .. وجود دارد که جای دادن همه آن‌ها در یک لیست کار سختی است.

رستوران‌هایی که در این لیست جای گرفته‌اند بر اساس نظرسنجی از اهالی اصفهان و مسافران، امتیازهایی که کاربران در کانال‌های مختلف به این رستوران‌ها داده‌اند، مشخص شده‌اند و هیچگونه سلیقه‌ای در این لیست لحاظ نشده است. برای تایید کیفیت بالای این رستوران‌ها کافی است تا یک‌ بار به این رستوران‌ها بروید؛ به شما قول می‌دهیم که با ما هم عقیده خواهید شد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز