بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بازارهای ارزهای دیجیتال و فارکس دو بازار بین‌المللی هستند که بسیاری از ایرانیان در آن فعالیت می‌کنند. متاسفانه پلتفرم‌های زیادی برای ارائه خدمات فارکس در ایران وجود ندارد و پیداکردن صرافی معتبری که امکان معامله در بازار فارکس را فراهم کند، چندان ساده نیست. صرافی بینگ ایکس یکی از صرافی‌های معتبر و پرامکانات بین‌المللی است که امکان فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین فارکس را فراهم کرده است. اگر به فارکس و رمزارزها علاقه‌مند هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

بازار فارکس چیست؟

بازار تبادل ارزهای خارجی که با نام بازار فارکس شناخته می‌شود، یک بازار بین‌المللی است که به دلیل فراگیر بودن خود، جزو بزرگ‌ترین بازارهای مالی جهان به شمار می‌رود. در بازار فارکس ارزش واحد پول‌های مختلف و نرخ تبدیل آن‌ها به یکدیگر تعیین می‌شود. فعالان این بازار سعی می‌کنند با تحلیل و بررسی وضعیت اقتصادی کشورهای مختلف و زیر نظر گرفتن اخبار جهانی، نوسانات ارزش یک واحد پول را پیش‌بینی کنند و بر اساس آن دست به معامله و خریدوفروش بزنند.

صرافی بینگ ایکس bingx فارکس بدون احراز هویت ایرانیان

بازار فارکس مزایای زیادی نسبت به دیگر بازارهای مالی دارد. فارکس از نظر حجم معاملات، بزرگ‌ترین بازار مالی جهان است و نقدینگی زیادی در آن وجود دارد؛ در نتیجه نقدشوندگی سرمایه نیز در آن بسیار بالاست. امکان معامله در هر دو جهت بازار فراهم است؛ یعنی شما می‌توانید هم از بالارفتن قیمت‌ها و هم از پایین آمدن آن‌ها کسب درآمد کنید. در کنار این‌ها امکان انجام معاملات اهرمی نیز وجود دارد و از این طریق می‌توانید قدرت خرید خود را افزایش دهید.

 

معرفی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ‌ایکس یک صرافی بین‌المللی برای معامله ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات است که در سال 2018 فعالیت خود را در سنگاپور آغاز کرده است. این صرافی توانسته در مدت نسبتا کوتاهی تعداد کاربران خود را به میزان چشمگیری افزایش دهد و اکنون بیش از پنج میلیون نفر در سراسر جهان از خدمات این صرافی استفاده می‌کنند. در حال حاضر BingX خدمات خود را در بیش از صد میلیون کشور جهان ارائه می‌دهد.

ماموریت بینگ‌ایکس فراهم‌کردن خدمات مطمئن و شفاف برای کاربران و در دسترس قراردادن معاملات ارزهای دیجیتال برای تمامی مردم جهان است. بینگ‌ایکس خلاقیت و نوآوری خود و خدماتش را در مدت کوتاهی افزایش داده است و امکانات مختلفی از جمله کپی تریدینگ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بینگ ایکس رابط کاربری دوستانه و ساده‌ای دارد و هنگام استفاده از آن گیج نخواهید شد.

صرافی بینگ ایکس در وب‌سایت معتبر رتبه بالایی از نظر اعتبار کسب کرده است و در نشریه Global Brands عنوان سریع‌ترین رشد در بین پلتفرم‌های تریدینگ را کسب کرده است. صرافی بینگ‌ایکس همچنین از طرف وب‌سایت معتبر تریدینگ ویو در دو سال متوالی 2021 و 2022 به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال شناخته شده است.

صرافی بینگ ایکس bingx فارکس بدون احراز هویت ایرانیان

نحوه ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

یکی از ویژگی‌های خوب صرافی بینگ ایکس، آسان و سریع بودن فرایند ثبت‌نام است. ثبت‌نام در این صرافی هم از طریق شماره موبایل و هم از طریق ایمیل امکان‌پذیر است. البته به دلیل ضعف در ارتباط اپراتورهای ایران با اپراتورهای بین‌المللی و اختلالاتی که ممکن است پیش بیایند، بهتر است از ایمیل خود استفاده کنید. برای ثبت‌نام کافیست ایمیل خود را وارد کرده و برای اکانت خود یک رمز انتخاب کنید. به همین سادگی فرایند ثبت‌نام شما به پایان می‌رسد و می‌توانید معاملات خود را آغاز کنید.

معامله در صرافی بینگ‌ایکس به احراز هویت احتیاجی ندارد. بدون احراز هویت شما امکان برداشت حداکثر پنجاه هزار دلار به صورت روزانه را از صرافی دارید که برای اکثر افراد کافی است؛ اما اگر می‌خواهید سقف برداشت خود را افزایش دهید و به رقم پنج میلیون دلار در روز برسانید، متاسفانه تحریم‌ها مشکلات زیادی را برای تریدرهای ایرانی به وجود آورده است و امکان معامله و احراز هویت در بسیاری از صرافی‌های بین‌المللی برای ما وجود ندارد.

خوشبختانه صرافی بینگ‌ایکس از این قاعده مستثنی بوده و خدمات خود را به همه از جمله ایرانیان ارائه می‌دهد. برای احراز هویت، شما می‌توانید از گذرنامه یا حتی کارت ملی خود استفاده کنید. نتیجه احراز هویت نیز تا حداکثر 72 ساعت اعلام می‌شود.

 

مزایای صرافی بینگ ایکس

اولین و شاید مهم‌ترین ویژگی این صرافی اعتبار بالا و قابل‌اعتماد بودن آن است. این صرافی از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی کرده و دست شما را برای معامله باز می‌گذارد. BingX همچنین از معاملات فیوچرز نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از مزایایی که به آن اشاره کردیم، پشتیبانی از کاربران ایرانی است. بینگ‌ایکس هیچ مشکلی با هویت کاربران ایرانی ندارد و خدمات خود را به طور کامل به ایرانیان ارائه می‌کند. این صرافی حتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و فعالیت در بازار فارکس و رمزارزها را برای بسیاری از کاربرانی که آشنایی کمی با زبان انگلیسی دارند، ساده‌تر می‌کند. احراز هویت در بینگ‌ایکس نیز با کارت ملی و گذرنامه ایرانی امکان‌پذیر است.

صرافی بینگ ایکس bingx فارکس بدون احراز هویت ایرانیان

اگر سابقه فعالیت حرفه‌ای در بازار رمزارزها را داشته باشید، با وب‌سایت تریدینگ ویو آشنایی دارید. تریدینگ ویو پلتفرمی است که خدمات مربوط به تحلیل نمودارها و قیمت‌های ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید اکانت بینگ ایکس خود را به تریدینگ ویو متصل کنید و معاملات خود را راحت‌تر انجام دهید.

در کنار وب‌سایت بینگ ایکس که رابط کاربری بسیار ساده و زیبایی دارد، این صرافی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس نیز اپلیکیشن ارائه کرده که از طریق آن‌ها معاملات شما در گوشی هوشمندتان راحت‌تر انجام خواهند شد.

 

بینگ ایکس؛ بهترین صرافی بین‌المللی برای ایرانیان

در این مقاله به معرفی صرافی بینگ‌ایکس و امکانات متعدد آن پرداختیم و برخی از مزایای مهم آن را بیان کردیم. بینگ‌ایکس به دلیل محدود نکردن خدماتش برای ایرانیان و پشتیبانی کامل از کاربران ایرانی و البته امکانات بی‌شماری که دارد، بهترین صرافی برای معامله ارزهای دیجیتال است. اگر قصد آشنایی بیشتر با این صرافی را دارید و می‌خواهید با جزئیات بیشتری نحوه ثبت‌نام و احراز هویت در آن را یاد بگیرید، حتما به وب‌سایت bingxiran.io سر بزنید. در این وب‌سایت توضیحات و راهنمایی‌های فارسی مربوط به صرافی بینگ ایکس را خواهید یافت.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز