بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در این مطلب به بررسی انواع لگ زنانه می پردازیم و کاربرد هر کدام را توضیح میدهیم و ویژگی های اصلی لگ ورزشی زنانه را بیان میکنیم

همانطور که رفتن به یک مهمانی، انجام کارهای روزانه یا زمان فراغت لباس های مناسب خود را دارند، ورزش کردن هم نیازمند پوشیدن لباس مخصوص به خود است. بسیار مهم است تا لباس های شما در هنگام ورزش راحت و مناسب باشند و بتوانید بر حرکات ورزشی خود تمرکز داشته باشید. لگ ورزشی یکی از بهترین انتخاب ها برای انواع فعالیت های ورزشی است. مزایای زیاد لگ از جمله استایل جذاب آن، راحتی بی نظیر و مناسب بودن قیمت لگ ، سبب شده بهترین گزینه برای ورزش باشد و طرفداران زیادی داشته باشد. در این مطلب ویژگی های لگ ورزشی زنانه را بررسی می کنیم و بهترین مدل های لگ را معرفی می کنیم.

انواع لگ ورزشی زنانه و کاربرد آنها + عکس

لگ ورزشی زنانه چیست؟

لگینگ یا لگ ، یک نوع شلوار با قابلیت کشسانی بالا، استایل جذب و بسیار راحت بوده که از بهترین گزینه ها برای زمان ورزش، پیاده روی یا حتی انجام فعالیت های روزانه است. همانطور که لباس زیر زنانه مدل ها و کاربرد های متفاوتی دارد، لگ ها نیز مدل های مختلف با کاربرد و ویژگی های متفاوتی دارند. بعضی از لگ های زنانه مناسب برای تمرین و حرکات ورزشی اند و برخی دیگر با طراحی متفاوت به عنوان لگ مجلسی استفاده می شوند.

 

ویژگی های لگ مناسب ورزشی چیست؟

اگر چه لگ ها همگی کشسانی بالا و مدلی جذب دارند، اما هر مدل لگی برای ورزش مناسب نیست. یک لگ ورزشی باید دارای ویژگی هایی خاص باشد تا بیشترین راحتی را فراهم کرده و از نظر سلامتی، مناسب فعالیت های ورزشی باشد. از جمله ویژگی های لگ مناسب ورزش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع لگ ورزشی زنانه و کاربرد آنها + عکس

جنس با کیفیت و ضد حساسیت داشته باشد

هنگامی که ورزش می کنید، بدن به دلیل دمای بالاتر و تعریق، حساسیت بیشتری پیدا می کند. در صورتی که جنس لباس های شما مناسب نباشند احتمال بروز حساسیت های پوستی بیشتر می شود. یک لگ ورزشی، باید جنسی با کیفیت، نرم و لطیف و بدون ایجاد احساس زبری و خارش داشته باشد. خوشبختانه به دلیل مناسب بودن قیمت لگ حتی می توانید لگ های ورزشی از برند های شناخته شده و با کیفیت، همچون لگ KOTA را نیز با هزینه ای مناسب تهیه کنید. بنابراین، توصیه ی ما این است که لگ ورزشی که تهیه می کنید حتما برند و جنسی با کیفیت داشته باشد.

 

قابلیت تنفس داشته باشد

اهمیت تنفس پوست در زمان ورزش بیشتر از وقت های دیگر است. لگ ورزشی باید قابلیت تنفس داشته باشد و هوا بتواند رد و بدل شود. در غیر این صورت، تعریق در بدن باقی مانده و ممکن است عرق سوز یا مشکلات پوستی دیگر ایجاد شود. جنس پارچه ی لگ ورزشی باید با داشتن روزنه های مخصوص، قابلیت تبادل هوا را داشته باشد.

 

لگ ورزشی باید کشسانی خوبی داشته باشد

خاصیت الاستیک یا کشسانی لگ ورزشی باید بسیار خوب باشد. به دلیل انجام حرکات کششی و فعالیت های زیاد، اگر لگ خاصیت الاستیک کافی را نداشته باشد، ممکن است حالت ارتجاعی خود را از دست داده، شل شده و تنخور نامناسبی پیدا کند. یک لگ با کیفیت و مناسب برای ورزش، خاصیت ارتجاعی بالا داشته و تغییر شکل نمی دهد.

انواع لگ ورزشی زنانه و کاربرد آنها + عکس

بهترین مدل های لگ ورزشی کدام اند؟

در کنار استایل بسیار خاص و جذاب لگ ها، قیمت مناسب لگ نسبت به دیگر شلوار ها و راحتی آن، تنوع در مدل های لگ نیز یکی دیگر از مزایای آن است. می توانید لگ های ورزشی را در سبک ها و مدل های مختلفی تهیه کنید. چند نمونه از بهترین و پر طرفدار ترین مدل های لگ ورزشی عبارتند از:

 

لگ ساده تک رنگ

این مدل ساده ترین و در عین حال پرطرفدار ترین مدل لگ است که بدون طرح و تک رنگ است و می توانید برای هر فعالیت ورزشی از آن استفاده کنید.

لگ رکاب دار

مدل هایی از لگ که دارای نواری در قسمت مچ هستند که همانند رکاب زیر پاشنه قرار می گیرد. مناسب برای ورزش هایی چون ژیمناستیک و باله.

لگ پترن دار

این لگ ها با طرح های جذاب، شاد و هیجان انگیز، جذابیتی دو چندان داشته و می توانند برای هر ورزشی استفاده شوند.

لگ سه ربع و نیم قد

اگر می خواهید راحتی بیشتری بخصوص در روزهای گرم سال داشته باشید، می توانید از لگ های نیم قد، یا سه ربع که تا قسمت ساق پا را می پوشانند استفاده کنید.

لگ زمستانه

مدل های ضخیم تر لگ که برای روزهای سرد سال مناسب اند. بعضی مدل ها در قسمت داخلی دارای کرک های نرم هستند که گرمای بدن شما را حفظ می کنند.

انواع لگ ورزشی زنانه و کاربرد آنها + عکس

خرید لگ ورزشی

استفاده از یک لباس ورزشی مناسب، می تواند تمرکز و انرژی شما را در هنگام فعالیت های ورزشی چندین برابر کند. لگ ورزشی، بهترین نوع لباس پایین تنه برای زمان ورزش، تمرین یا حتی فعالیت های روزانه است. برای دیدن انواع مدل های لگ زنانه و خرید لگ ورزشی ، به قسمت لگ و ساپورت در فروشگاه آنلاین تیدامی (https://tidame.co/) سر بزنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز