بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
امروزه استفاده از بنر و پلاکارد کربلایی بهترین راه خوشامدگویی به زائران کربلاست. جهت طراحی و چاپ بنر و پلاکارد کربلایی می‌توانید از طرح لایه باز بنر خیر مقدم کربلا استفاده کنید.
بهترین روش استقبال و خیر مقدم زائرین کربلا با چاپ بنر کربلایی
طرح دات آی آر مرجع دانلود طرح لایه باز بنر خیر مقدم کربلا

افراد معمولا به دنبال راه‌های مختلفی هستند که عواطف و احساسات خود را بیان کنند. یکی از این راه‌ها استفاده از انواع پیام‌ها، تصاویر و بنرهاست. حتما شما هم مشاهده کرده‌اید که برای تبریک یک موفقیت، خوشامدگویی زیارت و ... بنرها نقش مهمی دارند. شاید بتوان بنر کربلایی را مرسوم‌ترین و پرطرفدارترین نوع بدانیم. امروزه استفاده از بنر و پلاکارد کربلایی بهترین راه خوشامدگویی به زائران کربلاست. بنرها انواع مختلفی دارند و برای طراحی آن‌ها باید اصول خاصی را مد نظر قرار داد. انواع آن‌ها و به ویژه بنر خیر مقدم کربلا به دلیل مزایای مختلفی که دارند، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند. استفاده از آن‌ها یکی از کم هزینه‌ترین و در عین حال روان‌ترین راه‌ها برای بیان ایده و احساس است. برای کسب اطلاع بیشتر درمورد ماهیت بنر، انواع، مزایا و طراحی آن با ما همراه باشید.

بنر کربلایی چیست؟

در یک تعریف ساده باید گفت که بنر یک پارچه با ابعاد مشخص است که معمولا بیان‌کننده یک شعار، نماد یا پیام است. البته جنس بنرها متفاوت است و نمی‌توانیم آن‌ها را تنها از جنس پارچه معرفی کنیم. بنرهای مناسبتی و به خصوص بنر کربلایی، رایج‌ترین نوع هستند که با متن‌ها، تصاویر و ابعاد مختلف چاپ می‌شوند. آنچه یک بنر را جذاب و مورد پسند می‌کند، این است که متن آن کوتاه، روان و قابل فهم باشد. بنر خوش آمد گویی کربلا زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که اشخاص برای بار اول به سفر معنوی کربلا رفته باشند.

آنچه که طرح بنر کربلایی را از دیگر بنرها متفاوت می‌کند، متن آن است. بسته به سلیقه و نظر مخاطب می‌توان از بنر لایه باز کربلا استفاده کرد. این نمونه از طراحی به مخاطب اختیار می‌دهد که آن را مطابق با سلیقه خود طراحی کند. طراح می‌تواند فایل psd بنر کربلا را در اختیار شما قرار دهد تا خود آن را تغییر دهید. می‌توان از یک متن روان و صمیمانه استفاده کرد یا با یک متن ادبی به عزیزان خود خوشامد گفت. استفاده از شعر یکی دیگر از ویژگی‌های بنر خیر مقدم کربلاست. علاوه بر لحن متن، آنچه سبب تغییر در متن بنر کربلایی می‌شود، شخص یا اشخاصی هستند که از سفر بازگشته‌اند. بر این اساس شما باید مشخص کنید که بنر کربلا برای خانم است یا آقا. همچنین تعیین کنید که بنر کربلا برای پدر و مادر است یا همسر، دوست و ... .

مزایای استفاده از بنر

با وجود گسترش و تنوع راه‌های ارتباطی، استفاده از بنر هنوز هم طرفداران زیادی دارد. دلیل این امر مزایای مختلفی است که دارند. همانطور که می‌دانید بنرها بسیار متنوع هستند، این تنوع هم از نظر شکل و ظاهر، هم از نظر محتواست. برخی از آن‌ها آنلاین و برخی چاپی و آفلاین هستند. بنر کربلایی را می‌توان به عنوان محبوب‌ترین نوع بنر آفلاین معرفی کنیم. علاوه بر این، برخی از بنرها تبلیغاتی هستند، برخی جنبه اطلاع‌رسانی دارند و برخی نیز همچون بنر زیارت قبول کربلا مناسبتی هستند. همه‌ این مدل‌های ذکر شده مزیت‌هایی دارند که مخاطب را ترغیب به استفاده می‌کنند. در اینجا قصد داریم چند مورد از مهم‌ترین مزایای استفاده از بنر خوش آمد گویی کربلا را برای شما بازگو کنیم.

  • اطلاع‌رسانی: این مورد را می‌توان اولین مزیت استفاده از بنر زیارت قبول کربلا مطرح کنیم. در بسیاری از مواقع ممکن است همسایگان، هم محله‌ای‌ها و حتی آشنایان اطلاع نداشته باشند که زائرین از سفر کربلا بازگشته‌اند؛ بنابراین چاپ و نصب بنر یک راه بسیار خوب برای اطلاع‌رسانی است.

  • انتقال پیام: انتقال پیام از دیگر مزیت‌های این بنر است. شما با نصب بنر کربلا برای پدر و مادر یا بنر کربلایی خانم، هم نوع سفر را به دیگرن اطلاع داده‌اید و هم تعداد افرادی که به این سفر رفته‌اند.

  • ادای احترام: چاپ بنر کربلایی بهترین راه برای ادای احترام به عزیزان و نزدیکان است. شما با چاپ بنر بازگشت از کربلا به خوبی می‌توانید به عزیزان خود نشان دهید که تا چه اندازه برای شما مهم بوده‌اند و برای دیدار آن‌ها مشتاق بوده‌اید.

  • برقراری ارتباط و صله رحم: حتما شما هم مشاهده کرده‌اید که در سال‌های قبل، تعداد بنرهای مناسبتی و زیارتی چقدر بالا بود. دلیل این امر ارتباط نزدیکی بود که همه‌ اعضای فامیل با یکدیگر داشتند. این راه برای برقراری صله رحم و حفظ مناسبات دوستی و فامیلی بسیار تاثیرگذار است.

بهترین روش استقبال و خیر مقدم زائرین کربلا با چاپ بنر کربلایی
نمونه طرح بنر و پلاکارد کربلایی لایه باز- tarh.ir

نکات مهم در طراحی بنر کربلایی

طراحی و چاپ بنر دارای اصول خاصی است که رعایت کردن آن‌ها نتیجه‌ای مطلوب به دنبال دارد. بنر مناسبتی نیز همچون دیگر نمونه‌ها، اصول خاص خود را دارد. در ادامه به نکات مهم و کلیدی در چاپ بنر زیارتی اشاره خواهیم کرد.

توجه به متن

استفاده از یک متن درست، ساده و روان اهمیت بسیار زیادی در بنرهای زیارتی و مناسبتی دارد. از آنجا که متن مهم‌ترین فاکتور در این مدل از بنرهاست، حتما باید در عین سادگی، دارای مضامینی عمیق، زیبا و محترمانه باشد.

طراحی

طراحی از دیگر ویژگی‌های مهم در این بنر است. طراح باید یک فرد متخصص باشد که به خوبی بتواند متن را با یک تصویر زیبا تلفیق کرده و به بهترین شکل جای‌گذاری کند.

طراحی بنر کربلا psd یا لایه باز

فایل لایه باز یا psd به فایلی گفته می‌شود که بدون محدودیت بتوانید به لایه‌های آن دسترسی داشته باشید و طبق سلیقه مشتری، متن، تصویر و ... را ویرایش کنید. بنر لایه باز کربلا به شما امکان می‌دهد که آن را مطابق با نظر خود یا مخاطب طراحی کنید و با نگه داشتن فایل psd بنر کربلا، هر زمان که بخواهید مطلبی را به آن اضافه یا از آن کم کنید. طرح لایه باز بنر کربلا یکی از جذاب‌ترین نوع طراحی بنر کربلایی است.

بهترین روش استقبال و خیر مقدم زائرین کربلا با چاپ بنر کربلایی
دانلود بنر بازگشت از کربلا و بنر خوش آمد گویی کربلا – طرح دات آی آر

 

خیرمقدم به زائران کربلا با استفاده از بنر

استفاده از بنر، یکی از راه‌های مرسوم و رایج برای خوشامدگویی به زائران در میان مردم است. بنر نوعی پرچم است که با داشتن ابعاد مشخص پیامی را به مخاطب منتقل می‌کند. بنرها متنوع بوده و مزایای مختلفی نیز دارند. این مزایا سبب شده است که چاپ بنر و به ویژه بنر مناسبتی همچنان در میان مردم رواج داشته باشد. نکات مهم در چاپ بنر برای کربلا توجه به متن روان، تصویر متناسب و استفاده از طرح لایه باز بنر بازگشت از کربلا است. بنر کربلا با فرمت psd به مخاطب اجازه دخل و تصرف در لایه‌های مختلف آن را می‌دهد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز