بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

با افزایش جمعیت، بازار رقابتی در هر کسب و کاری نیز شکل تازه‌ای به خود گرفته‌است. در این بین برای کسب موفقیت بین اسامی و برند‌های مختلف، نیاز به شناساندن خود به مخاطبان است. راهکار‌های گوناگونی در حوزه تبلیغات و معرفی محصول وجود دارد که در این بین استفاده از پلاک استیل و ساخت تندیس کاربرد وسیعی دارد.

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مختلف تندیس و پلاک استیل آشنا کنیم.

با پلاک استیل و تندیس کسب و کار خود را معرفی کنید

پلاک استیل

معرفی کسب و کار و برند در بازار رقابتی امروز حرف اول را می‌زند؛ به این منظور می‌توان از ابزار‌های مختلف برای معرفی و تبلیغ استفاده کرد. در این بین پلاک استیل به عنوان یکی از موارد کاربردی در این حوزه شناخته می‌شود که محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده‌است. ویژگی‌های منحصر به فرد پلاک استیل سبب شده که روز به روز شاهد گسترش استفاده از آن در کسب و کار‌های گوناگون باشیم. ویژگی‌های ممتاز پلاک استیل

  • ظاهری متفاوت و زیبا

جلا و براقیت حاصل از ترکیب نیکل، آهن و کروم سبب شده که پلاک استیل جذابیت ظاهری بالایی داشته باشد. داشتن ظاهر جذاب این پلاک‌ها عامل اصلی در جذب توجه افراد به آن به حساب می‌آید. در دراز مدت این موضوع بر روی مشتریان و مخاطبان نیز تاثیر می‌گذارد.

کاربردی وسیع

پلاک استیل به خاطر ویژگی‌ها منحصر به فرد خود در حوزه‌های گوناگونی کاربرد دارد. از جمله موارد استفاده این پلاک‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلاک سررسید
  • پلاک‌های تبلیغاتی
  • پلاک معرفی بر روی محصولات مختلف برند
  • سر در شرکت ها
  • پلاک راهنمای طبقات در آسانسور
  • نام گذاری واحد و پلاک در ساختمان و مجتمع

اجرا در ابعاد مختلف

این پلاک‌ها از جنس استیل ساخته می‌شوند. مرغوبیت جنس در اینجا حرف اول را می‌زند که سالیان متمادی بدون تغییر و آسیب به همان حالت باقی می‌ماند. با توجه به نیاز مشتری پلاک‌های استیل در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. از ابعاد کوچک برای اتصال بر روی محصولات تا ابعاد بزرگ به عنوان تابلو معرفی در مجتمع‌ها می‌توان استفاده کرد.

با پلاک استیل و تندیس کسب و کار خود را معرفی کنید

مقاومت بالا در برابر عوامل گوناگون

استیل نوعی فولاد با مقاومت بالا در برابر عوامل گوناگون است. کروم موجود در ساختار این فولاد سبب می‌شود پلاک استیل حاصل مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته‌باشد. با افزایش درصد کروم در آلیاژ تشکیل دهنده این فولاد خاصیت ضد زنگ زدگی آن نیز افزایش می‌یابد. این عنصر هم‌چنین براقیت و جلای زیبایی به پلاک‌های استیل می‌بخشد که در نهایت سبب افزایش کارایی آن در صنایع گوناگون می‌شود.

قیمتی مقرون به صرفه

پیش از این پلاک‌های ساخته شده از برنج استفاده گسترده داشتند ولی امروزه با روی کار آمدن پلاک‌های استیل، استفاده از برنج برای ساخت این محصولات کاهش یافته‌است. قیمت بالای برنج در مقایسه با پلاک حاصل از فولاد استنلس استیل یکی از دلایلی به حاشیه رانده شدن پلاک برنجی بود. شما با پرداخت هزینه کم‌تر در مقایسه با پلاک برنجی می‌توانید نمونه استیل این پلاک‌ها را تهیه کنید.

مراحل ساخت پلاک استیل

ساخت پلاک استیل به طور کامل بستگی به نظر مشتری دارد و با توجه به آن تغییر می‌یابد. اولین اقدام در ساخت این پلاک‌ها مربوط به تعیین طرح، جنس و ابعاد آن است. در گام بعدی طرح مورد نظر بر روی استیل با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته حکاکی می‌شود. روش‌های مختلفی برای حکاکی بر روی استنلس استیل وجود دارد برای مثال با استفاده از دستگاه لیزر و به صورت براده برداری می‌توان حکاکی را انجام داد. روش دیگر بدون نیاز به دستگاه لیزر و تنها با سوزاندن قابل انجام است.

در ادامه به منظور جلوگیری از فرسایش و آسب دیدگی پلاک در دراز مدت از آبکاری فلز استفاده می‌شود. آبکاری این پلاک‌های استیل با فلزات مختلفی نظیر طلا، نقره و فورتیک قابل انجام است.

انواع پلاک استیل

از دیر باز حکاکی بر روی سطوح مختلف به منظور پدید آمدن آثار هنری زیبا کاربرد داشت. امروزه نیز این هنر به صورت حکاکی بر روی فلزات مختلف ادامه پیدا کرده‌است و پلاک‌های استیل تولید می‌شوند. با توجه به کاربرد وسیع پلاک‌های استیل، انواع مختلفی از آن در بازار موجود می‌باشد. از پرطرفدارترین نمونه‌های پلاک استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلاک استیل مات
  • پلاک استیل براق
  • پلاک استیل بگیر نگیر
  • پلاک استیل طلایی
  • پلاک استیل نقره‌ای

تندیس

تندیس اشکالی سه بعدی از طرح‌های مختلف است که با جنس‌های مختلفی نظیر فلز، سنگ و شیشه قابل اجرا است. ساخت تندیس از دیرباز در فرهنگ و هنر کشور‌های گوناگون جایگاه ویژه‌ای داشته و آثار به جای مانده از آن را می‌توان در تمدن‌های مختلف مشاهده کرد.

از تمدن‌های مصر و یونان باستان تندیس‌هایی به جا مانده که در مراسمات گوناگون به منظور تجلیل از افراد و شخصیت‌های مهم کاربرد داشت. امروزه کاربرد این تندیس‌ها نیز دچار تغییراتی شده و از نظر ابعاد نیز تفاوت‌هایی با نمونه‌های پیشین خود داشته‌اند. امروزه ساخت تندیس‌ها در ابعاد کوچک‌تر نیز انجام می‌شود و اغلب به منظور تجلیل در مراسمات و جشن‌های مختلف از افراد برگزیده و برتر کاربرد دارند.

با پلاک استیل و تندیس کسب و کار خود را معرفی کنید

انواع تندیس

با توجه به کاربرد وسیع تندیس، انواع مختلفی از آن تولید می‌شود. از محبوب‌ترین انواع آن در ساخت تندیس‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تندیس چوبی
  • تندیس آماده
  • تندیس حجمی
  • تندیس پلکسی

قیمت تندیس

قیمت ساخت تندیس با توجه به عوامل مختلفی تغییر می‌کند. مسلما با افرایش اندازه تندیس میزان مصالح مورد نیاز برای ساخت آن افزایش می‌یابد و به همین واسطه قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. نوع مصالح هم بر روی قیمت تاثیر گذار است. ساخت تندیس با استفاده از سنگ‌های گرانبهایی همچون مرمر و گرانیت قیمت نهایی محصول را بالا می‌برد. از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی ساخت تندیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس ساخته شده
  • اندازه و ابعاد
  • سطح پایه
  • طرح مد نظر و پیچیدگی و جزئیات آن
  • تعداد مد نظر برای تولید

با پلاک استیل و تندیس کسب و کار خود را معرفی کنید

نحوه سفارش تندیس و پلاک استیل

در صورتی که قصد خرید تندیس و پلاک استیل را داشته‌باشید در مرحله اول باید با انواع مختلف و کاربرد هر یک آشنا شوید. با مراجعه به وب سایت نونگاه می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی از مراحل ساخت تندیس و پلاک استیل به دست آورید. مجموعه تبلیغاتی نونگاه با کادر مجرب خود در زمینه طراحی و تولید فنی، محصولاتی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

این موضوع سبب شده که این مجموعه رضایت حداکثری مشریان خود را جلب کند. این مجموعه با سابقه بیش از 10 ساله خود در حوزه تولید و طراحی ساخت تندیس و پلاک استیل شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل سفارش ساخت تندیس و مشاهده نمونه کارهای این مجموعه می‌توانید به وب سایت نونگاه مراجعه کنید. در صورتی که طرحی برای ساخت تندیس و پلاک استیل خود نداشتید؛ تیم مجرب و حرفه‌ای طراحی مجموعه در در زمینه نیز به شما کمک می‌کنند.

سخن پایانی

تبلیغات امروزه برای موفقیت در کسب و کار حرف اول را می زند و نمی‌توان از اهمیت آن چشم پوشید. استفاده از پلاک استیل در ابعاد مختلف می‌تواند شناساننده خوبی از کسب و کار شما در نزد مخاطبان‌تان باشد. پلاک استیل انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. در صورتی که قصد داشته‌باشید از افراد برجسته و موفق کسب و کار خود تجلیل کنید؛ ساخت تندیس و لوح انتخاب مناسبی است. تندیس‌های آماده و حجمی امروزه با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز