بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

انتخاب رستوران برای مراسم نامزدی یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای پذیرایی از مهمانان است. چرا که آپارتمان‌های مسکونی به‌دلیل محدودیت فضا، امکان پذیرایی مناسب از مهمانان جشن نامزدی را ندارند. به‌همین دلیل خانواده‌ها معمولا به‌دنبال گزینه‌ای جایگزین برای این مراسم می‌گردند.

البته پر واضح است که هر رستورانی شرایط لازم برای برپایی جشن‌ نامزدی به شکلی آبرومندانه را ندارد. اگر به‌دنبال بهترین رستوران برای مراسم نامزدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

بنابراین اگر به‌دنبال آن هستید که مراسم خاطره‌انگیز برپا کنید، لازم است که به‌دنبال راه دیگری باشید.

کدام رستوران را برای مراسم نامزدی انتخاب کنیم؟

ارکیده، بهترین رستوران برای مراسم نامزدی

ایده برگزاری جشن نامزدی در رستوران یکی از گزینه‌های پیش روی شماست که نباید به سادگی از کنار آن عبور کنید. اما از طرفی دیگر این سوال پیش می‌آید که چند درصد رستوران‌ها هستند که شرایط مطلوب برای میزبانی از چنین مراسمی را دارند؟ اگر اهل رستوران گردی باشید، حتما می‌دانید که تعداد گزینه‌های پیش روی شما چندان زیاد نیستند.

برخی از رستوران‌ها هر چند کیفیت غذای بالایی دارند؛ اما از فضای شیک برای حضور مهمانان جشن نامزدی برخوردار نیستند. به علاوه تعدادی دیگر از رستوران‌ها هم هستند که از نظر موقعیت جغرافیایی دسترسی چندان ایده‌آلی ندارند. اما اگر تصمیم خود را برای برگزاری جشن نامزدی در رستوران گرفته‌اید، نگران نباشید.

مجموعه رستوران‌های ارکیده به‌عنوان نامی آشنا در صنعت رستوران‌داری ایران، خدمات برگزاری جشن نامزدی را در بالاتری سطح ممکن ارائه می‌کند. ارکیده در حال حاضر با 10 شعبه فعال در 5 استان تهران، مازندران، گیلان، البرز و اصفهان خدمت‌رسانی می‌کند. کمتر رستورانی را در سطح کشور می‌توان یافت که یکی از کار ویژه‌های خود را میزبانی از جشن و مراسم تعریف کرده باشد. به‌طوری که برای بسیاری از هموطنان نام ارکیده با خاطره‌ حضور در یک مراسم باشکوه تداعی می‌شود.

چرا ارکیده بهترین رستوران برای جشن نامزدی است؟

ارکیده به‌عنوان بهترین رستوران برای مراسم نامزدی، مجموعه‌ای از خدمات اختصاصی را برای میزبانی از این جشن باشکوه در نظر گرفته است. خانواده‌ها می‌توانند بسته به شرایط بودجه‌ای که مد نظر دارند، برای بهره‌مندی از این خدمات برنامه‌ریزی کنند. در این جا نیم‌نگاهی به مهم‌ترین خدمات جشن نامزدی رستوران ارکیده می‌اندازیم.

برگزاری مراسم در فضای متنوع

ترجیح می‌دهید که مراسم جشن نامزدی خود را در چه فضایی برگزار کنید؟ یک سالن سرپوشیده با معماری با شکوه انتخاب شماست یا فضایی با معماری سنتی ایرانی را ترجیح می‌دهیم؟ دوست دارید این شب خاطره‌انگیز را در یک باغ رستوران سپری کنید یا روف گاردن با فضای منحصربه‌فرد را برای سورپرایز مهمانان خود برمی‌گزینید؟ نظرتان درباره برگزاری جشن نامزدی در رستوران گردان چیست؟

فرقی نمی‌کند که پاسخ شما به سوالات بالا چیست؛ چراکه با انتخاب رستوران ارکیده، تمام گزینه‌های فوق پیش روی شما قرار خواهند داشت. رستوران ارکیده در شعب مختلف خود، سالن‌های سرپوشیده و فضاهای باز متنوعی را در نظر گرفته است تا مهمانان با خاطری آسوده مراسم خود را در همان محیط رویایی خود برگزار کنند.

کدام رستوران را برای مراسم نامزدی انتخاب کنیم؟

پذیرایی مراسم نامزدی با منوی متنوع

مهم‌ترین بخش مراسم نامزدی بعد از فضای مناسب، پذیرایی ایده‌آل است. رستوران ارکیده منوع متنوع از غذاهای اصیل و درجه یک ایرانی را تدارک دیده است. انواع کباب مانند جوجه کباب، کباب کوبیده، کباب وزیری، کباب بختیاری و ... در منوی رستوران ارکیده وجود دارند. علاوه بر آن می‌توانید با انواع پیش غذا، مزه، سالاد و دسر نیز در کنار غذا از مهمانان خود پذیرایی کنید.

در تمام شعب رستوران ارکیده، کافه نیز وجود دارد. بسته به درخواست شما امکان پذیرایی از مهمانان با آیتم‌های مختلف کافه در طول جشن مانند انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی و ... نیز وجود دارد.

کدام رستوران را برای مراسم نامزدی انتخاب کنیم؟

اجرای موسیقی زنده

جشن نامزدی بدون صدای ساز و آواز لطفی ندارد. رستوران ارکیده امکانات لازم برای اجرای موسیقی زنده در تمام شعب را فراهم کرده است. البته باید در نظر داشته باشید که حتما لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را برای اجرای موسیقی زنده در حین جشن نامزدی با پرسنل رستوران انجام دهید.

اجرای تم اختصاصی مراسم نامزدی

شما می‌توانید فضای رستوران ارکیده را به سفارش خود متناسب با مراسم نامزدی دیزاین کنید. البته لازم نیست شخصا درگیر این کار شوید. بلکه کافیست طرح مد نظر خود را با پرسنل حرفه‌ای رستوران ارکیده در جریان بگذارید. اجرای تم اختصاصی مراسم نامزدی نیز جزء خدمات برگزاری جشن‌های ارکیده قرار دارد.

خدمات عکاسی

ثبت لحظات خاطره‌انگیز مراسم نامزدی اهمیت بسیار زیادی دارد. در سال‌های آینده با دیدن عکس‌های به‌یادگار مانده از این مراسم، خاطری شیرین آن فراموش نشدنی برای شما زنده خواهد شد. رستوران ارکیده خدمات عکس یادگاری ویژه جشن نامزدی را نیز ارائه می‌کند.

راهنمای رزرو رستوران ارکیده برای مراسم نامزدی

قبل از تصمیم‌گیری برای رزرو رستوران ارکیده در مراسم نامزدی، بهترین کار آن است که فضای شعب مختلف این رستوران کافه را مشاهده کنید. لازم نیست زمان بگذارید و به‌صورت حضوری به هر یک 10 شعبه ارکیده مراجعه کنید. کافیست سری به سایت رستوران ارکیده بزنید و از بخش تور 360 درجه هر یک از شعبه ارکیده دیدن کنید. به‌راحتی می‌توانید فضای هر یک از شعب را به‌طور کامل بازدید مجازی کنید.

پس از تصمیم‌گیری درباره انتخاب شعبه، باید با شماره تماس پشتیبانی اختصاصی همان شعبه از رستوران ارکیده تماس بگیرید. کارشناسان واحد پشتیبانی ضمن پاسخ‌گویی به‌سوالات شما، راهنمایی لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم جشن نامزدی را ارائه می‌کنند. البته فراموش نکنید که حتما با فاصله زمانی مناسب نسبت به رزرو رستوران برای جشن نامزدی اقدام کنید تا از خالی بودن ظرفیت شعبه در روز مد نظر مطمئن باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز