بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها در سال‌های گذشته به سطح متفاوتی ارتقا پیدا کرد‌ه‌اند! زمانی بهترین آرایشگاه‌ها هم خدمات محدودی داشتند و در بهترین حالت مویی کوتاه می‌کردند یا بساط سرخاب سفیداب پهن بود. اما سالن‌های زیبایی امروزی هر کاری که به عقل جن نمی‌رسد هم انجام می‌دهند! خدماتی که حتی یاد گرفتن نامشان سخت است! البته که رقابت سالن‌ها هم حسابی داغ شده‌است ، در عوض زیاد شدن خدمات. پس بهتر است به فکر چیدمان سالن باشید. به عنوان مثال نحوه چینش آینه سالن زیبایی و میز کار یا نوع آینه‌ای که استفاده می‌شود به شدت مهم هستند.

کدام مدل آینه برای سالن زیبایی مشتری می‌آورد؟

واضح است که نوع میز و آینه سالن زیبایی باید با هم ست باشد اما نحوه جایگیری وسایل هم کمتر اهمیت ندارد! اگر شما هم سالن زیبایی داشته باشید به خوبی واقف هستید که اجاره بهای سالن‌ها چقدر بیشتر شده است.

در این شرایط از دست دادن فضای کار به هیچ عنوان مطلوب نیست و منجر به کاهش سود نیز می‌شود! در ادامه این مقاله دکوراسیون یک سالن زیبایی امروزی و به خصوص نحوه جایگیری و مدل آینه در آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر سوال دارید در مورد تعداد میز کار و آینه یا فاصله استاندارد جایگاه کار و … در ادامه همراه ما باشید.

کدام مدل آینه برای سالن زیبایی مشتری می‌آورد؟

چند آینه و میز کار در سالن می‌توانیم داشته باشیم؟

یکی از نکات مهم ، تعداد آینه و میز سالن زیبایی است. به تعبیری دیگر اینکه در فضای سالن به چند آرایشگر نیاز است؟ این نسبت‌ها طبق استاندارد هستند:

برای هر جایگاه کار فضای 2.7 تا 3.6 متر ، به صورت حداقلی اختصاص دهید.

عرض هر جایگاه کار بهتر است حدود 75 تا 90 سانتی‌متر باشد.

بهتر است فاصله صندلی‌ها حداقل 120 تا 150 سانتی‌متر باشد.

کدام مدل آینه برای سالن زیبایی مشتری می‌آورد؟

به شکل بهینه از فضای سالن استفاده کنید

معمولا در سالن‌های زیبایی آینه و میز کار به دیوار نصب می‌شوند و فضای پرت میانی ، بلااستفاده می‌ماند. اما اگر فضای کافی در قسمت میانی سالن شما وجود دارد حتما آنجا نیز میز کار و آینه قرار دهید. برای این منظور می‌توانید از آینه‌های دو طرفه هم بهره ببرید.

نکته مهم : می‌توانید کنار آینه گلدان هم قرار دهید. همچنین استفاده از تابلو هم می‌تواند به کلاس کاری سالن اضافه کند.

سالن زیبایی کافی شاپ نیست!معرفی بهترین مدل آینه سالن زیبایی

شما زمانی می‌توانید به خوبی کار کنید که نور کافی هم در اختیار داشته باشید. حتی اگر مهارت شما در حدی باشد که چشم بسته قیچی بزنید!

کدام مدل آینه برای سالن زیبایی مشتری می‌آورد؟

پس نور سالن را طوری تنظیم کنید که اولا کافی باشد و دوما سایه روی صورت مشتری ایجاد نشود. برای این منظور در سال‌های اخیر مدل آینه نور دار به تولید رسیده است. این مدل به جز ظاهر جذاب ، از نظر کاری شدیدا برای آرایشگر مناسب است و حرفه‌ای ترین مدل محسوب می‌شود.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز