بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

خرید مبلمان اداری مدرن و خاص با کیفیت عالی

خرید مبلمان برای هر فضا و محیطی اعم از مسکونی، تجاری و اداری، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای یک انتخاب موفق و درست، لازم است که دانش کافی نسبت به انواع مبلمان اداری داشته باشید و سپس بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در بازار، دسته بندی‌های متفاوتی از مبلمان اداری وجود دارد که افراد می‌توانند براساس نیاز و کاربرد هر مبلمان، انتخاب سریع و صحیحی داشته باشند. در ادامه مطلب، نکات لازم برای خرید مبلمان اداری را برای شما بازگو می‌کنیم و کاربرد آن‌ها را خواهیم گفت تا بهترین مبلمان اداری را خریداری نمایید.

مبلمان اداری، نشان دهنده هویت سازمانی شما

موسسات، مدیران شرکت‌ها و کارمندان، عموماً بین 8 تا 10 ساعت در محل کار خود و اداره مشغول به کار هستند که یک سوم از شبانه روز را در برمی‌گیرد. در نتیجه خانه دوم هر فرد شاغل، محیط کار وی محسوب می‌شود. پس مهم و لازم است که به دکوراسیون و مبلمان در اداره‌ها توجه ویژه‌ای شود. جالب است بدانید که هر سازمان اداری یا شرکت‌های تجاری با استفاده از دکوراسیون و مبلمان اداری، اعتبار اجتماعی، توان مالی و هویت اداره را نشان می‌دهد. گفتنی است که قبل از اینکه به معرفی سازمان خودتان و صحبت درباره آن بپردازید، دکوراسیون فضای سازمان و مبلمان اداری، هویت خود را به مراجعین معرفی می‌کند.

میز در ساختار مبلمان اداری

مبلمان اداری بدون وجود میز بی‌معنا خواهد بود. میزها دارای شکل‌های متفاوتی هستند که هر کدام با توجه به موقعیت و فضای شما، فضای اداری منحصربه فردی را می‌سازند. میز در کنار مبلمان اداری اهمیت ویژه دارد؛ زیرا با توجه به کاربرد هر میز، می‌تواند هویت یک فضای اداری را تغییر دهد. در بازار انواع مختلفی از میزها وجود دارد که بسیار پرکاربرد هستند، از انواع آن می‌توان به میزهای ساده کارمندی و میزهای مدیریتی منبت کاری شده تمام چوب یا کلاسیک، یا حتی میزهای گروهی اشاره کرد. همچنین میزهایی وجود دارد که برای قرار ملاقات و جلسه نیز استفاده می‌شود.

خرید مبلمان اداری مدرن و خاص با کیفیت عالی

مبل و صندلی اداری

صندلی‌های اداری در کنار مبلمان دارای اهمیت بسیار ویژه‌ای هستند که باید در هر فضای تجاری و اداری وجود داشته باشد. صندلی اداری باید باعث راحتی مراجعه کننده شود و همچنین ارتفاع و اندازه آن نیز مناسب باشد. جنس صندلی بسیار مهم است؛ چرا که باید از تعریق جلوگیری کند. رنگ صندلی نیز در زیباسازی فضای اداری نقش مهمی را ایفا می‌کند. البته لازم به ذکر است انواع صندلی در محیط‌های اداری وجود دارد که مانند مبل‌های استراحت کارکنان و مبل‌های راحتی پذیرایی و صندلی‌های پذیرش از انواع آن است.

خرید مبلمان اداری مدرن و خاص با کیفیت عالی

مبلمان اداری مدرن و باکیفیت

مبلمان اداری مدرن در فضای اداری بسیار تاثیرگذار است. همچنین در نظر داشته باشید که نوع چینش مبلمان نیز در فضاسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مبلمان اداری باکیفیت سطح درآمد و نوع تفکرات شما را به مراجعین نشان می‌دهد. مبلمان اداری مناسب احساس‌های مختلفی را در مراجعه کننده ایجاد می‌کند. مثل صمیمت، راحتی، اعتماد و یا برعکس آن حس غیرقابل اعتماد بودن، عدم نظم، سردرگمی و آشفتگی را به مراجعه کننده انتقال می‌دهد. پس به یاد داشته باشید که مبلمان اداری مدرن مناسب و همچنین میزان کیفیت آن در محیط اداری بسیار تاثیر می‌گذارد.

نکات اساسی قبل از خرید مبلمان اداری

قبل از خرید مبلمان اداری لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید.

  • اداره و سازمان شما تا چه سنی را در بر می‌گیرد؟
  • آیا نوع فضا و سبک شما رسمی است یا غیررسمی؟
  • نوع پوشش سازمان
  • اندازه فضای سازمان، اینکه بزرگ است یا فضای کمی را در برمی‌گیرد
  • تعداد پرسنل
  • نوع سبک دکوراسیون
  • سلیقه شخصی شما

فاکتورهای موثر در خرید مبلمان اداری

ابتدا باید میزان بودجه خود را تامین کنید و سپس به خرید مبلمان اداری بپردازید. در خرید مبلمان لازم است نکاتی را رعایت کنید.

  • خرید مبلمانی که با عناصر دیگر محیط هماهنگ باشد.
  • به اندازه و ابعاد مبلمان هنگام خرید دقت لازم را داشته باشید.
  • خرید مبلمان باکیفیت و مرغوب
  • صندلی یکی از مهمترین بخش‌های مبلمان است که به رنگ، اندازه و میزان راحتی آن هنگام خرید باید توجه کنید.
  • میزان فضا را در خرید مبلمان در نظر داشته باشید.
  • رنگ مبلمان و نوع سبک آن

آفن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مبلمان اداری در ایران

شرکت آفن یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکت‌های تولید مبلمان اداری در ایران است. آفن با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، محصولاتی با طراحی مدرن و کاربردی تولید می‌کند.

آفن طیف گسترده‌ای از محصولات مبلمان اداری را تولید می‌کند که شامل میزهای مدیریتی، کارشناسی، کنفرانس، کمد، کتابخانه، دراور و همچنین انواع مبل و صندلی اداری است. این محصولات در تنوع بالایی از طرح‌ها و رنگ‌ها تولید می‌شوند تا پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان باشد.
گروه آفن همواره به کیفیت محصولات خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. همچنین با بهره‌گیری از سیستم‌های کنترل کیفیت پیشرفته، محصولات خود را با بالاترین استانداردهای کیفی تولید می‌کند.

سخن پایانی

خرید مبلمان اداری مدرن، خاص و باکیفیت در فضا، محیط اداری و تجاری شما بسیار تاثیرگذار است. مبلمان اداری مناسب درعین زیباسازی فضا، هویت سازمان شما را به خوبی نشان می‌دهد. دقت داشته باشید که هر فضای اداری نوع مخصوص مبلمان را در برمی‌گیرد. به این صورت که در بخش پذیرش و اتاق کنفرانس و سالن انتظار و... باید مبلمان اداری متفاوتی قرار بگیرد و همچنین با بخش‌های دیگر هماهنگی نیز داشته باشد. در آخر باید گفت که میزان بودجه شما در نوع خرید مبلمان اداری بسیار تاثیرگذار است.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز