بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد ؟

شما در بسیاری از شرکت ها می توانید انواع میز کارمندی را مشاهده کنید که هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند. میز کارمندی استاندارد در طرح ها و رنگ بندی های متنوعی می باشد که شما می توانید در بین آنها یکی را که بیشتر می پسندید انتخاب و خریداری کنید. تنها نکته ای که در مورد این میزها اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که استاندارد بوده و ویژگی های لازم را برای راحتی کارمندان داشته باشند.

میز کارمندی استاندارد ارتباط مستقیمی با سلامت بدن و جسم شما دارد که میزان بهره وری تان برای کار کردن را هم تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. شما باید زمان خرید به استاندارد بودن میزها اهمیت بسیار زیادی دهید که اگر در این مورد اطلاعات زیادی ندارید در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های انواع میزهای اداری را بیان می کنیم تا اطلاعات شما افزایش پیدا کند.

 

معرفی ویژگی های میز کارمندی استاندارد :

میز کارمندی استاندارد با ابعاد مشخص شده ای تولید می شود. اینکه میز مورد نظر شما مناسب باشد و استاندارد بودن آن به عوامل زیادی بستگی دارد که باید در نهایت رضایت مصرف کننده را به همراه داشته باشد. اینکه شما می خواهید چه نوع میزی را خریداری کنید اهمیت زیادی دارد، چر که می خواهید ساعت های طولانی از آن استفاده نمایید. برخی از مهمترین ویژگی هایی که این میزها باید داشته باشند عبارت است از :

1. ارگونومی بودن :

بدون شک شما تاکنون نان ارگونومی ار بسیار شنیده اید، ارگونومی به معنای استفاده نمودن از اطلاعات علمی است که در مورد انسان برای محیط های کاری وجود دارد. بر همین اساس باید بدانید میز کارمندی استاندارد ویژگی های مختلفی دارد. ارتفاع بیشتر میزهایی که برای اداره طراحی می شود تا کارمندان از آن استفاده کنند 75 سانتیمتر است. اما باید بدانید که این ارتفاع تنها برای افرادی مناسب است که قد عادی و یا متوسط دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قد بلند و یا قد کوتاه دارید باید به عوامل بسیار زیادی دقت داشته باشید تا بهترین میز را بر اساس بدن و قد خود خریداری کنید.

میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در مورد میز کارمندی استاندارد وجود دارد این است که شما زمان نشستن پشت آن باید برای اینکه پاهای خود را به راحتی زیر میز بگذارید فضای کافی داشته باشید. شما باید قادر باشید که پاهای خود را تا 90 درجه به راحتی و بدون اینکه اذیت شوید خم کنید. در همین حال هم که نشسته اید باید بتوانید دست های خود را به راحتی روی میز خود قرار دهید. این مورد را پیش از اینکه میز کارمندی را خریداری نمایید باید در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین میز را برای خودتان تهیه نمایید. از آنجایی که افراد ویژگی های فیزیکی بدن شان متفاوت است باید میزهایی را خریداری کنند که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشید، این نوع میزها برای خرید بهترین گزینه به شمار می رود.

2. شکل و طرح میز :

یک میز کارمندی استاندارد دیگر مانند میزهای قدیمی که شما از آن استفاده می کردید نمی باشد. شما می توانید این نوع از میزها را بر اساس آن محیطی که می خواهید در میزها را در آنجا قرار دهید خریداری کنید. سطح روی میزهای استاندارد امکان دارد به صورت مستطیل و یا دایره ای باشد که سطح میز بستگی به نیاز شما دارد. بنابراین زمان خرید هر یک از انواع میز که در نظر دارید باید یکی از انواع آن را که مناسب تر است خریداری کنید. سطح روی میز را باید دقت کنید که در اندازه استاندارد باشد تا بتوانید وسیله های تان را بر اساس نیازتان روی آن قرار دهید.
از آنجایی که نیازهای افراد متفاوت است، ابعاد سطح میز را هم در مدل های متنوعی تولید می کنند. تنها مورد که در مورد ابعاد میز هم اهمیت دارد استاندارد بودن آن می باشد. میز کارمندی استاندارد خریداری شده شما باید به گونه ای باشد که اگر هم تغییر مکان دارد در همه جا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. اینکه شما برای قرار دادن وسایل خود روی آن دچار مشکل نشوید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید.

3. فضای نگهداری وسایل روی میز :

یک میز کارمندی استاندارد باید از سطح رویی خاصی برخوردار باشد که درون آن شلف ها و یا کشوهایی را برای نگهداری کردن وسایل تعبیه کرده باشند. البته که باید بدانید داشتن این قسمت چندان ضرورتی ندارد، ولی اگر این فضا را در اختیار داشته باشید می توانید روی میز را خلوت تر کنید. اینکه چه تعداد کشو و یا شلف روی میز شما تعبیه شود بستگی به نیازتان دارد. برخی از انواع میزها دارای کشوهای متنوعی هستند و برخی از آنها هم کشوهایی زیادی ندارند.

میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد ؟

4. بهره وری را افزایش دهد :

شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که میز کارمندی استاندارد روی بهره وری شما تا حد بسیار زیادی تاثیر می گذارد. کارمندی که شاد باشد بدون شک در محل کار خود احساس راحتی می کند و یکی از نشانه های راحتی او همین میز کارمندی می باشد که از آن استفاده می نماید. اگر فضای کار برای کارمندان جذاب و راحت نباشد بدون شک آنها مایل هستند که هر چه زودتر آن محیط را ترک کنند و وقت کمتری را هم در آن محیط بگذرانند. بنابراین اگر می خواهید بهره وری کارمندان را تا حد بیشتری افزایش دهید باید به استاندارد بودن میز آنها دقت داشته باشید.

جمع بندی :

این ویژگی هایی که برای میز کارمندی استاندارد بیان نمودیم موجب می شود شما به راحتی بتوانید در محیط اداری خود کار کنید و بدن تان هم دچار آسیب و یا درد نشود. با توجه به این مسئله که نیازهی افراد و شیوه کار کردن آنها روز به روز در حال تغییر می باشد باید در وسایل اداری آنها هم نیز تغییراتی را به وجود آورد. رعایت اصول اولیه که بیان نمودیم برای طراحی کردن یک میز استاندارد اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید.

مبلمان اداری ژاویز طراح و تولید کننده انواع میز کارمندی توانسته با استفاده از بروز ترین ماشین آلات و کارشناسان مجرب پاسخگوی نیاز مشتریان و مخاطبین خود باشد. شما میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید. پیشنهاد میکنیم به وبسایت مبلمان اداری ژاویز سری بزنید.

منبع:   javizco.com



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز