بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برای ساختن دفتر رؤیاهای خود آماده هستید؟ اگر قبلاً در اینترنت به دنبال الهام گرفتن از طراحی های های مختلف برای دفتر خود بوده‌اید، ممکن است متوجه شده باشید که به یک گرایش طراحی تمایل بیشتری دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رایج‌ترین انواع سبک‌های مبلمان اداری، با این راهنما همراه باشید تا پرطرفدارترین سبک‌های مبلمان اداری در سال 2021 را بشناسید و بتوانید دفتر زیبایی را که شایسته آن هستید ایجاد کنید.

 

پرطرفدارترین سبک‌های مبلمان اداری

مبلمان اداری صنعتی

طراحی صنعتی گرایشی محبوب در فضای داخلی مسکونی و تجاری است که ترکیبی از عناصر ارگانیک و مصنوعی را برای ایجاد نوعی تعادل منحصر به فرد به کار گرفته است. این روند خاص در مقایسه با همتایان مدرن و سنتی و کاملاً مینیمالیستی خود، سبکی جدیدتر است. برخلاف سایر سبک‌های رایج، طراحی صنعتی ماهیت سودمندی و کاربردی بودن را در بر می‌گیرد. طراحی صنعتی شامل رنگ‌های خنثی مانند سیاه، سفید و سایه‌های خاکستری و همچنین رنگ‌های خاکی مانند سبزهای خزه‌ای و قرمزهای زنگ زده است. ترکیب و تطبیق این رنگ‌ها در یک اتاق کمک می‌کند که ترکیبی از طبیعت و کارخانه ساخته شود.

در بیشتر موارد، مبلمان اداری صنعتی به معنای مخلوطی از عناصر چوبی و فلزی است. به‌طور معمول، میزهای صنعتی دارای سطح کار چوبی و چارچوب فلزی هستند. صندلی‌های این سبک اغلب کاملاً از فلز ساخته می‌شوند، اما ممکن است شامل صندلی‌ها و پشتی‌های چوبی نیز باشند. گیاهان واقعی یا مصنوعی نیز برای تلطیف فضای سبک صنعتی ایده آل هستند. با توجه به پالت رنگی این سبک، اتاقی که به این روش طراحی شده است ممکن است کهنه یا قدیمی به نظر برسد. آوردن کمی رنگ سبز توسط گیاهان جان تازه‌ای به فضا می‌بخشد و عناصر طبیعی را که در مبلمان و دکور چوبی به کار رفته است را تقویت می‌کند.

پرطرفدارترین مبلمان اداری در سال 2021

مبلمان اداری روستیک

طراحی دفتر بر اساس سبک روستیک این توانایی منحصر به فرد را دارد که با استفاده از ساده‌ترین عناصر، یک دفتر کار سرد و خشک را به یک فضای کاری گرم و دلپذیر تبدیل کند. به کمک این سبک با رنگ‌های خنثی و به کمک مادر طبیعت، می‌توانید دفتر خود را در کمترین زمان از حالت شرکت رسمی به محیط راحتی تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که هنگام وارد کردن این سبک به دفتر خود، باید حتماً از مبلمان اداری با عناصر طبیعی و در رنگ‌های گرم و خنثی استفاده کنید.

چوب یکی از اجزای اصلی مبلمان اداری روستیک است، اما هر چوبی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. ظاهر مبلمان اداری روستیک به گونه‌ای است که انگار چوب آن همین الان از جنگل آورده شده است. مبلمان اداری روستیک حسی کاملاً خانگی به شما می‌دهند که فراموش می‌کنید حتی در دفتر هستید.

مبلمان اداری سنتی

چه در دفتر وکالت مشغول به کار باشید و چه فقط به ظاهر اصیل مبلمان کلاسیک علاقه داشته باشید، دفاتر سنتی منظره‌ای جذاب دارند و در اکثر فضاهای کاری به‌راحتی قابل دستیابی هستند. مبلمان اداری سنتی با رنگ‌های گیلاسی، شاه بلوطی یا ماهاگونی با صندلی‌های اداری از جنس چرم ظریف، فضایی گرم و دلپذیر ایجاد در دفاتر اداری ایجاد می‌کنند. جزئیات ظریف مانند تزئین دسته‌های صندلی‌ها و پانل‌های روی میز، به اصالت مبلمان اداری به سبک سنتی اشاره می‌کند. ممکن است همه این جزئیات را روی هر قطعه از مبلمان اداری نیابید، اما حداقل یک عنصر سنتی باید وجود داشته باشد تا سبک مبلمان سنتی باشد.

مبلمان اداری به سبک سنتی معمولاً از چوب به رنگ قهوه‌ای گرم ساخته می‌شوند. وقتی صحبت از رنگ قهوه‌ای به میان می‌آید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت، از جمله گیلاسی، ماهاگونی، گردویی و ده‌ها مورد دیگر. فقط مطمئن شوید که رنگ محصول نهایی بیشتر ظاهری گرم دارد زیرا سایه‌های خنثی سیاه، سفید و خاکستری احساس سنتی بودن را از بین می‌برند. صندلی‌های اداری سنتی معمولاً دارای قاب چوبی و روکش چرمی هستند. این ترکیب زیبا ظاهری سلطنتی و به‌اندازه کافی ظریف ایجاد می‌کند که مناسب اتاق‌های مدیریت است.

پرطرفدارترین مبلمان اداری در سال 2021

مبلمان اداری تلفیقی

این سبک تلفیقی از زیبایی شناسی مبلمان اداری سنتی و مدرن است. وقتی صحبت از سبک‌های طراحی به میان می‌آید، مدرن و سنتی نسبتاً شناخته شده هستند و به‌راحتی قابل تعریف هستند، اما وقتی صحبت از مبلمان اداری تلفیقی به میان می‌آید، تعریف‌ها اصولاً مبهم هستند. اگر به دنبال یک سبک جذاب بین این دو هستید، مبلمان اداری تلفیقی ممکن است راهی برای رسیدن به این خواسته باشد.

اگر به دنبال ایجاد سبک تلفیقی در دفتر خود هستید، بهتر است همه‌چیز ازجمله مبلمان اداری را ساده نگه دارید. دفتر خود را با تعداد زیادی مبلمان و لوازم جانبی پر نکنید. یک فضای کاری امروزی باید ظاهری باز و دلنشین داشته باشد. اگرچه این امر عمدتاً از طریق مبلمان اداری با طراحی ساده انجام می‌شود، اما باید با یک فضای اداری جذاب نیز تقویت شود. مبلمان اداری تلفیقی سبکی جذاب به‌روز است که هم اصالت طراح‌های سنتی را دارد و هم با فضاهای اداری مدرن به خوبی هماهنگ می‌شود.

پرطرفدارترین مبلمان اداری در سال 2021

انتخاب مبلمان اداری مناسب

شکی نیست که مشتریان شما، پیام‌هایی از طراحی دفتر و نوع مبلمان اداری و میز کار شما دریافت می‌کنند. اگر دفتری نامرتب، قدیمی با طراحی ضعیف داشته باشید، مشتریان ممکن است در مورد شرکت شما نیز همین فکر را داشته باشند. از سوی دیگر، طراحی سازمان‌یافته، دلپذیر و به خوبی فکر شده به مردم در مورد موفقیت‌های برند شما در کسب و کار می‌گوید. از این نظر، انتخاب مبلمان اداری مناسب چیزی  شبیه «لباس موفقیت»  برای کسب‌وکارتان است.

آنچه قدیمی است همیشه قدیمی نمی‌ماند و در یک مقطع زمانی دوباره مد می‌شود و این واقعیت در مورد طراحی دفتر کار و مبلمان اداری نیز صادق است. وقتی نوبت به انتخاب مبلمان اداری در فضای کارتان می‌رسد، به سراغ چیزی بروید که با سبک کاری و فرهنگ شرکت شما سازگاری کامل داشته باشد. پس تمامی سبک‌های مختلف را بررسی کنید و مناسب‌ترین سبک را برای ساختن فضایی ایده ال در دفتر خود انتخاب کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: