بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آیا مهاجرت با رشته ادبیات فرانسه راهی برای زندگی در این کشور می باشد؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است. امروزه آموزش زبان فرانسه طرفداران و هواخواهان زیادی پیدا کرده است و می توان گفت در رده رایج ترین و پر کاربردترین زبان ها قرار گرفته است. پس بهتر است در ادامه با این رشته آشنایی بیش تری پیدا کنید.

مهاجرت با رشته ادبیات فرانسه

معرفی رشته زبان و ادبیات فرانسه

آموزش زبان فرانسه برای افرادی که قصد دارند به این کشور مهاجرت نمایند و یا در صنعت توریسم و گردشگری فعالیت کنند یا به دنبال حرفه ی مترجمی بروند، امری بسیار مهم و کاربردی به حساب می آید. اکثر افرادی که برای تحصیل دانشگاهی این زبان را انتخاب می نمایند، از ابتدا با آن آشنایی ندارند. به همین دلیل باید از پایه این زبان را یا به صورت خودخوان یا شرکت در رشته های دانشگاهی و یا حضور در آموزشگاه های معتبر مانند آموزشگاه زبان ملل یاد بگیرند.

دانشجویان برای آموزش زبان فرانسه در مقطع کارشناسی، این زبان را به صورت پایه ای یاد می گیرند. البته در ترم های بالاتر درس ها بسیار تخصصی تر خواهند شد. در ابتدای تحصیل، دانشجویان باید واحد‌های درسی مثل فرانسه مقدماتی، گفت و شنود، نگارش، گرامر، درک مطلب، ترجمه، زبان شناسی، واژه و آول شناسی و در ترم های بالاتر درس های تخصصی همچون واحد های ادبیات فرانسه و مکتب های ادبی، واحد نقد و تفسیر را باید بگذرانند.

بازار کار رشته ادبیات فرانسه نسبت به زبان انگلیسی متفاوت است. مطمئنا زبان انگلیسی طرفداران بیش تری دارد و کاربرد آن وسیع تر است اما امروزه زبان فرانسه نیز کاربرد زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل می تواند منبع درآمد خوبی برای فارغ التحصیلان این رشته باشد.

با رشته زبان و ادبیات فرانسه میشه مهاجرت کرد؟

اما برخی تمایل دارند از طریق رشته ادبیات زبان برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند‌. پس باید در این زمینه اطلاعات درست و کامل داشته باشند. در سال های اخیر مهاجرت از طریق زبان رواج بیش تری پیدا کرده است.

مهاجرت با رشته ادبیات فرانسه

نکته مهم این است که تحصیل در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان فرانسه در این کشور به صورت رایگان انجام می شود و این می تواند دلیل بسیار محکمی برای تمایل به مهاجرت به کشور فرانسه باشد‌. اما این مستلزم ارائه مدرک معتبر زبان فرانسه می باشد.

همه می دانیم که زبان فرانسه محبوبیت زیادی در سر تا سر دنیا دارد و حدود هفتاد کشور در دنیا این زبان را به عنوان زبان رسمی خود معرفی نموده اند. فرانسه شرایط مناسبی برای تحصیل را برای دانشجویان در نظر دارد و به همین دلیل دانشجویان زیادی تمایل دارند برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت نمایند‌.

نکات مهم برای مهاجرت از طریق آموزش زبان فرانسه

برای مهاجرت از طریق رشته ادبیات فرانسه باید در این زبان مدرک معتبر را ارائه داد. در این کشور، دوره کارشناسی به همین زبان تدریس خواهد شد. پس افرادی که این قصد را دارند باید در دوره های آموزش زبان فرانسه شرکت نمایند و این زبان را تقویت کرده و مهارت های لازم را دریابند.

مهاجرت با رشته ادبیات فرانسه

در واقع تسلط داشتن بر زبان فرانسه می تواند امتیاز بسیار خوبی برای این افراد و تحصیل در این کشور باشد‌. افرادی که قصد دارند از این طریق به کشور فرانسه مهاجرت نمایند باید توجه داشته باشند که نمی توانند اقامت دائم این کشور را داشته باشند. برای این کار باید در دانشگاه تحصیل نمایند یا شخصی معتبر به او پیشنهاد شغلی بدهد و با ویزای کاری زندگی کند‌.
پس با این حساب صرفا با داشتن مدرک زبان فرانسه نمی توان به فکر اقامت دائم در فرانسه بود. این افراد باید به مدت پنج سال در این کشور و به زبان فرانسه تحصیل نمایند و سپس برای دریافت اقامت اقدام نمایند. در این صورت پس از مدتی می توانند پاسپورت این کشور را دریافت نماین
.

نکته مهم دیگر این است که کشور فرانسه برای افرادی که در رشته های فرهنگ، علوم اقتصاد، علوم مدتی یا ورزش تحصیل نمایند، در طول دو سال پاسپورت و اقامت می دهد. گفتنی است که افرادی که از این طریق مهاجرت می نمایند و در کشور فرانسه تحصیل می نمایند، آموزش زبان فرانسه را بسیار اصولی دنبال می کنند و این امر مزایای زیادی برای این افراد دارد.
به همین دلیل این کار طرفداران زیادی دارد. لهجه این افراد بسیار عالی خواهد شد و به شیوه درست آموزش می بینند‌. همچنین این افراد در هر زمان می توانند برای اخذ پذیرش اقدام نمایند. شرایط برای این افراد نسبتا آسان است. دوره های آموزش زبان فرانسه بین چهار ماه تا دو سال به طول می انجامد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز