بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
حتماً در فیلم های بسیاری این لباس ها را دیده اید و تصویر لباس سبز رنگ گشاد و بی روح در ذهنتان پدیدار می شود. امروزه دیگر خبری از آن لباس های سبز رنگ بی روح نیست و تولید اسکراب پزشکی به یک صنعت تبدیل شده است. برندهای زیادی در سرتاسر دنیا به وجود آمده اند و هر کدام برند خود را برتر می دانند. بهترین برند های اسکراب پزشکی را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برند اسکراب پزشکی کدام است؟

اسکراب پزشکی یا اسکراب جراحی همان لباسی است که قدیم جراحان و پرستاران شاغل در اتاق عمل می پوشیدند. حتماً در فیلم های بسیاری این لباس ها را دیده اید و تصویر لباس سبز رنگ گشاد و بی روح در ذهنتان پدیدار می شود. امروزه دیگر خبری از آن لباس های سبز رنگ بی روح نیست و تولید اسکراب پزشکی به یک صنعت تبدیل شده است. برندهای زیادی در سرتاسر دنیا به وجود آمده اند و هر کدام برند خود را برتر می دانند. در قدیم اسکراب های پزشکی فقط به عنوان لباس کار و یک محافظ در مقابل نفوذ میکروب ها و آلودگی ها عمل می کرد. اما امروزه اسکراب های پزشکی جنبه زیبایی نیز دارند و همگی می خواهند در محیط کارشان شیک و جذاب به نظر برسند.

به همین دلیل برند های اسکراب پزشکی دست به تولید گسترده انواع اسکراب های پزشکی کرده و هر کدام خود را از دیگری برتر می داند. در این مقاله سعی داریم به معرفی بهترین برند اسکراب پزشکی بپردازیم.

در ابتدا لازم است که با برخی ویژگی های اسکراب پزشکی آشنا شوید.  اسکراب پزشکی باید از پارچه ای تهیه شده باشد که درصد زیاد آن را الیاف نخی تشکیل داده باشند. به دلیل اینکه در حین فعالیت رطوبت بدن را جذب و به بیرون منتقل کند. هر چه الیاف مصنوعی پارچه بیشتر باشد باعث تعریق بیشتری می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این نوع لباس ها که برندهای معتبر اسکراب پزشکی به آن توجه ویژه می کنند عدم آبرفت و رنگ ثابت بودن پارچه است. از آنجایی که اسکراب های جراحی معمولا زیاد شسته می شوند و در شستشوی آن ها از مواد تمیز کننده و ضد عفونی کننده استفاده می شود باید آبرفت نداشته باشند و در مقابل شستشو مقاوم باشند.

از دیگر ویژگی های اسکراب پزشکی می توان به داشتن تراکم مناسب اشاره کرد. بهترین برندهای اسکراب پزشکی معمولاً طوری اسکراب را تولید می کنند که نه بدن نما باشد و نه از پارچه ای استفاده می کنند که باعث محدودیت در فعالیت شود. در نتیجه این برندها به داشتن تراکم مناسب پارچه توجه ویژه ای می کنند.

چنانچه قصد خرید اسکراب پزشکی دارید حتما به نکاتی که گفته شد و برندهایی که در ادامه به شما معرفی می شود توجه ویژه داشته باشید.     

حال که با برخی از ویژگی های اسکراب پزشکی آشنا شدید بهترین برندهای اسکراب پزشکی را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برند اسکراب پزشکی کدام است؟

  • برند mobb

برند mobb یک برند کانادایی است که سالهاست در زمینه تولید اسکراب های پزشکی و جراحی فعالیت می کند و تنوع طرح و مدل بسیار زیادی دارد. اغلب جنس به کار رفته در لباس های این برند تریکتون هستند که از درصد زیادی نخ تشکیل شده و بسیار راحت هستند. متأسفانه اسکراب های این برند در ایران موجود نیست. از طرفی قیمت اسکراب های این برند بسیار بالا است.

بهترین برند اسکراب پزشکی کدام است؟

2- برند FIGS

FIGS یک برند آمریکایی مراقبت از پوست است که در سال 2013 توسط هدر هاسون و ترینا اسپیر تأسیس شد که هر دو به عنوان مدیر عامل مشترک فعالیت می کنند که هر ساله جزو بهترین برندهای اسکراب جراحی در جهان است. در حال حاضر دفتر مرکزی آن در سانتا مونیکا، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت اسکراب و سایر روپوش های پزشکی و سایر محصولات از جمله: تاپ اسکراب، شلوار اسکراب، کت های آزمایشگاهی را در رنگ ها و سبک های مختلف ارائه می دهد. آنها ماسک های صورت را به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 به سهام خود اضافه کرده اند. اسکراب های این برند به صورت سفارشی قابل سفارش است. همچنین های کپی آن نیز در ایران دوخت می شود و می توانید از طریق فروشگاه کی مد هم اورجینال و هم های کپی آن را سفارش دهید.

بهترین برند اسکراب پزشکی کدام است؟

3-برند ÇizgiMedikal

کمتر کسی است که این نام را نشنیده باشد. برند چیزگی مدیکال که در ایران به نام سیزگی شناخته شده است یکی از بهترین برندهای ترک است. در زمینه تولید و فروش محصولات پزشکی از جمله کفش، کلاه و غیره تخصص دارد. شرکت پوشاک پزشکی Çizgi در سال 2004 در ترکیه تاسیس شد. اسکراب Çizgi Medikal یک محصول فوق العاده خوش ساخت، با کیفیت پارچه و دوخت ترک است. Çizgi Medikal با تجربه سال ها تولید البسه پزشکی این محصول فوق العاده راحت را برای استفاده ای طولانی طراحی کرده است. روپوش و اسکراب های پزشکی و جرّاحی Çizgi Medikal در میان پزشکان و کادر درمانی طرفداران زیادی دارند.

راحتی پارچه، رنگ بندی متنوع و طرح های جذاب از ویزگی های این برند ترک است که باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده است. اسکراب های این برند هم به صورت اورجینال و هم به صورت های کپی در ایران به فروش می رسند.

این اسکراب در رنگ بندی متنوّع عرضه می شود و به راحتی شسته می شود. پوشیدن اسکراب آرامش بخش است و در مقایسه با روپوش های یکدست سفید سنّتی، اسکراب در رنگهای متنوع آرامش بیشتری نیز به بیمار می بخشد. فروشگاه کی مد اولین فروشگاه عرضه کننده اسکراب های پزشکی ترک و اورجینال در ایران است که می توانید بهترین برندهای اسکراب پزشکی را از این فروشگاه تهیه نمایید.

  1. U-flex
    برند یوفلکس یکی از بهترین برندهای اسکراب پزشکی ترک است که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند. برند یوفلکس در ایران نیز شناخته شده است و محبوبیت بسیاریی دارد. اسکراب های پزشکی برند یوفلکس از جنس لاکرا است که یک پارچه نرم و کشی و بسیار راحت و خنک است. ضمناً رنگ بندی های بسیاری دارد.
  2. ucak
    برند یوچاک نیز یکی دیگر از برندهای ترک است که کمتر در ایران دیده شده است. اما افرادی که این اسکراب را بپوشند متوجه تفاوت آن با سایر اسکراب های پزشکی می شوند. استفاده از طرح های متفاوت و رنگ بندی های شاد و جنس پارچه راحت و کشی باعث شده است که لباس های این برند تنخور بسیار شیک داشته باشند و محبوبیت بسیاری داشته باشد. چنانچه قصد خرید اسکراب های پزشکی برند یوچاک دارید می توانید از فروشگاه کی مد خریداری نمایید.
  3. Monotip
    برند مونوتیپ نیز یکی دیگر از بهترین برند های اسکراب پزشکی است که در ایران بین جراحان و پزشکان معروف است. تولیدی این برند در ترکیه است. برند مونوتیپ در ایران بیشتر با روپوش های سفید پزشکی شناخته شده است. که مورد علاقه بسیاری از پزشکان و دانشجویان پزشکی است. اسکراب های پزشکی این برند نیز در دو مدل یقه هفت و  یقه پاکتی کلاسیک تولید می شود که مدل یقه پاکتی آن پرطرفدارتر است.

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین برندهای اسکراب پزشکی را به شما معرفی کردیم. دانستن این مطالب برای کادر درمانی که به فکر استایلی شیک و خاص در محیط کار خود هستند بسیار ضروری است. یکی از دغدغه های کادر درمان پیدا کردن فروشگاه مناسب برای خرید اسکراب پزشکی است. شما می توانید این اسکراب ها را به صورت اورجینال نیز از فروشگاه کی مد خریداری کنید. فروشگاه کی مد برای مشتریان خود امکان چاپ اختصاصی نام یا لوگو روی لباس را فراهم کرده است. کافیست نام یا لوگوی خود را در صفحه محصول بارگزاری نمایید تا روی لباس چاپ شود و اسکراب پزشکی اختصاصی خود را تحویل بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: