بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چطور حلقه ازدواج بخرم؟

بالاخره زمان آن فرا رسید و شما در حال برنامه‌ریزی یک پیشنهاد زیبا هستید که منحصر به رابطه شماست. خرید حلقه ست همراه با نیمه دیگرتان ممکن است مهم‌ترین خرید زندگی شما باشد. ناگفته نماند که باید چیزی را انتخاب کنید که دوست داشته باشید و از آن استفاده کنید. در این مقاله راهنمایی برای خرید خواهید داشت.

خرید حلقه ازدواج

خرید حلقه ازدواج می‌تواند تجربه‌ای استرس‌زا باشد. شکل، کیفیت برش، رنگ و وضوح الماس باید در نظر گرفته شود و وزن آن به دلیل تغییر قیمت و در نهایت نوع فلزی که انتخاب می‌کنید؛ اهمیت دارد.

متأسفانه، بیشتر نکات مربوط به حلقه نامزدی که در رسانه‌های محبوب به اشتراک گذاشته می‌شوند برای مردان چندان مفید نیستند و آن‌ها به پیشنهاد‌های مبهم و ایده‌های «الهام‌بخش» تمرکز می‌کنند تا توصیه‌های عملی و خاص در مورد چگونگی انتخاب و خرید بهترین حلقه.

خوشبختانه، چگونگی خرید حلقه ازدواج و ست کار سختی نیست. در واقع، با یک رویکرد درست، می‌توانید شریک زندگی خود را با حلقه‌ای که برای سال‌های طولانی آن را می‌پسندد، شگفت‌زده کنید.

نکاتی برای خرید حلقه نامزدی و حلقه ست

نکات زیر به شما برای خرید حلقه نامزدی کمک خواهد داد تا با اطمینان به نتیجه عالی برسید:

  • شماره 1: بودجه را تنظیم کنید

در میان بسیاری از نکات خرید حلقه نامزدی، ممکن است این توصیه را شنیده باشید که باید دو یا سه ماه از حقوق خود را صرف حلقه نامزدی کنید. همچنین ممکن است راهنمای قیمت حلقه ازدواج را خوانده باشید که برآورد بسیار بالایی برای هزینه یک حلقه نامزدی خوب ارائه می‌دهد.

ما معتقدیم که شما نباید از قوانین خاصی پیروی کنید، زیرا بیشتر قوانین مربوط به حلقه ست و قیمت آن ترفندهایی است که توسط بازاریابان و فروشندگان جواهر و الماس ایجاد شده است. در عوض، باید بودجه خود را با بررسی وضعیت مالی خود به همراه خواسته‌های همسر آینده خود تعیین کنید. ازدواج و شروع زندگی مشترک می‌تواند یک فرآیند پرهزینه باشد اما می‌توانید با در نظر گرفتن استطاعت مالی خود و تمرکز بر رابطه جدیدتان، این ازدواج را با عشق و علاقه آغاز کنید.

  • شماره 2: استایل او را در نظر بگیرید

گام دوم در خرید حلقه‌ای که شریک زندگی شما دوست خواهد داشت، در نظر گرفتن سبک فردی اوست. به جواهرات دیگر او نگاه کنید. آیا بیشتر از طلای سفید ساخته شده یا طلای زرد؟ آیا او زیورآلات سنتی را ترجیح می‌دهد یا طرح‌های مدرن؟

شما همچنین می‌توانید از طریق لباس و دیگر اکسسوری های او متوجه سبک مورد نظر شوید. آنچه او می‌پوشد سرنخ‌هایی در مورد نوع حلقه‌ای که او می‌خواهد به شما می‌دهد. برای مثال، اگر او به سمت لباس‌های قدیمی گل‌دار می‌رود، مدل‌هایی مانند حلقه ازدواج هاله‌ای پر آذین از نیل آبی را در نظر بگیرید. اگر استایل او تیز و براق است، یک حلقه مات پلاتینی امتحان کنید.

  • شماره 3: در مورد شکل حلقه خود تصمیم بگیرید

شما می‌توانید حلقه ازدواج خود را به صورت پیش‌ساخته خریداری کنید و یا اگر دوست داشته باشید، سفارش طراحی دلخواهتان را بدهید. اگر قصد طراحی حلقه خود را دارید، یکی از اولین گام‌ها این است که شکل حلقه خود را انتخاب کنید. ملاحظات اصلی برای شکل، یک سلیقه شخصی است اما اگر اندازه ظاهری مورد توجه است، شکلی را انتخاب کنید که بزرگ‌تر به نظر برسد. برخی ترجیح می‌دهند یک ظاهر کلاسیک مانند حلقه یک‌نفره درخشان گرد از نیل آبی یا یک کوسن برش خورده با یک بند آویز مانند حلقه جیمز آلن داشته باشند. خیلی ها چیزی منحصر به فردتر مانند حلقه گلابی شکل را ترجیح می‌دهند.

  • شماره 4: اصول اولیه در طراحی و ساخت را در نظر بگیرید

داشتن درک کامل از چهار ویژگی برش، رنگ، شفافیت و قیراط به شما کمک می‌کند تا تصمیمی آگاهانه در مورد سنگ های بکار رفته (الماس) بگیرید. کیفیت و زیبایی هر الماس می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در اینجا توصیه کلی ما برای هر یک از این چهار ویژگی به شرح زیر است:

  1. برش: فقط یک الماس برش عالی یا ایده آل را انتخاب کنید تا مطمئن شوید سنگ شما بیشترین درخشندگی و آتش را دارد. برش تعیین‌کننده شماره یک زیبایی الماس است.
  2. رنگ: الماس را در محدوده تقریباً بی‌رنگ G-I انتخاب کنید.
  3. وضوح: VS1 یا VS2 Clarity معمولاً بهترین چیزی را برای آنچه با چشم غیرمسلح دیده می‌شود ارائه می‌دهد. موارد اضافی و لکه‌ها در این نمرات قابل توجه نیست.
  4. قیراط: از آنجا که زیبایی و درخشندگی بیشترین اهمیت را دارد، برای خرید یک الماس با برش زیبا تمرکز کنید تا وزن قیراط مشخصی. هنگامی که نمرات خود را برای سه ویژگی دیگر تعیین کردید، بزرگ‌ترین سنگ را انتخاب کنید البته اگر هنوز در بازه بودجه شما قرار می گیرد.
  • شماره 5: درخشان‌ترین الماس را پیدا کنید

از بین همه نکات خرید حلقه ازدواج ، این نکته شاید مهم‌ترین باشد. درخشش که در دنیای الماس به عنوان نور و آتش شناخته می شود بیش از هر جنبه دیگری از حلقه شما، جذاب‌ترین ویژگی است. به همین دلیل است که ما خوانندگان خود را تشویق می‌کنیم بیشتر از هر ویژگی دیگری بودجه خود را صرف افزایش کیفیت کنند.

شما باید از الماسی که بسیار برش دارد اجتناب کنید زیرا نور با زاویه کم به برش های آن برخورد می‌کند و در یک الماس با تراش کم‌عمق، نور به جای اینکه از طریق صفحه های برش خورده به چشمان شما منعکس شود، از کناره‌ها خارج می‌شود. شما همچنین می‌خواهید از الماسی که بیش از حد عمیق بریده شده اجتناب کنید اما نور به دلیل زاویه تند بازتابی مات پیدا می کند و باعث می‌شود که الماس کمتر تابش داشته باشد. یکی از انتخاب‌ها برای حلقه، انگشتر سولیتر است که محبوبیت زیادی به عنوان حلقه نامزدی دارد.

انگشتر سولیتر ، دارای یک الماس منفرد، با هر برش، بر روی یک رکاب انگشتری ساده است. این سبک به دلیل زیبایی و سادگی بی‌نظیری که دارد، زمان زیادی را پشت سر گذاشته است و همچنان انتخاب اصلی برای حلقه نامزدی و ازدواج است. این انتخاب رؤیایی برای زنانی است که می‌خواهند بدون زحمت جلوه‌ای باشکوه داشته باشند. در خرید اینترنتی حلقه ازدواج مجموعه‌ای زیبا از حلقه‌های نامزدی الماس یک‌نفره موسوم به سولیتر هر سلیقه و بودجه در اختیار شما قرار داده می‌شود و خواه به دنبال حلقه‌های نامزدی یک‌نفره یا دو حلقه نامزدی یک‌نفره هستید، می‌توانید طرح دلخواه خود را به دلخواه سفارشی کنید.

  • شماره 6: رنگ مناسب را انتخاب کنید

هنگام انتخاب رنگ مورد نظر حلقه ، سه انتخاب اصلی وجود دارد: طلای سفید، طلای زرد و رزگلد.

ابتدا رنگی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با سبک شریک زندگی شما داشته باشد. اگر تمایل دارد جواهرات نقره‌ای بپوشد، طلای سفید را انتخاب کنید. اگر او رنگ بیشتری را ترجیح می‌دهد، یک حلقه طلا رز را در نظر بگیرید. به طور کلی، توصیه می‌کنیم طلای سفید را به جای پلاتین انتخاب کنید.

چطور حلقه ازدواج بخرم؟

  • شماره 7: فروشگاه های آنلاین بجای فروشگاه های معمولی

برای خرید طلا به خصوص حلقه ازدواج ، عده‌ای خرید حضوری از جواهرفروشی‌ها را می‌پسندند و عده‌ای ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین خرید کنند. اگرچه هرکدام از این راه‌ها مزایا و معایب خود را دارد اما این بستگی به ترجیح شخصی فرد نیز دارد.

  1. خرید از جواهرفروشی ها: انتخاب های زیادی برای خرید حلقه نامزدی از جواهرفروشی ها وجود دارد. شاید بتوانید یک انگشتر عتیقه را از مغازه یا حراج خریداری کنید، اما اگر انگشتر جدید می‌خواهید، بهتر است تا آنجا که ممکن است از جواهرفروشی های متفاوت را ببینید تا آنچه در بازار موجود است را بسنجید. شایان ذکر است که جواهرسفروشی های اصلی در خیابان‌های بزرگ ناگزیر گران‌تر از سایر مکان ها هستند.
  2. خرید اینترنتی طلا : در طول سال‌ها تجربه خود، بارها و بارها متوجه شده‌ایم که فروشندگان آنلاین بهترین انتخاب و ارزش را در زمینه های مختلف ارائه می‌دهند. اگر قصد خرید محلی را دارید، ما به شدت توصیه می‌کنیم نظرات خود را در مورد جواهرفروشی‌ها بررسی کنید زیرا تجربه نشان داده که خرید اینترنتی حلقه ازدواج 20 تا 50 درصد ارزان‌تر از خرید از جواهرفروشی‌هاست.
  • شماره 8: اندازه مناسب را در نظر بگیرید

اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما انتخاب اندازه حلقه ازدواج مناسب به حفظ هیجان پس از پیشنهاد کمک می‌کند. اندازه نادرست همچنین به این معنی است که باید حلقه را برای تغییر اندازه بفرستید. برای به دست آوردن اندازه حلقه کامل از ابتدا، سعی کنید اندازه شریک زندگی خود را زودتر با اندازه‌گیری حلقه دیگری در مجموعه جواهرات او تعیین کنید. این موضوع به ویژه اگر قصد خرید اینترنتی حلقه ازدواج را دارید اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

  • شماره 9: مطمئن شوید که گواهینامه مناسب را دریافت کرده‌اید

ما همیشه خوانندگان خود را تشویق می‌کنیم که همیشه برای آزمایش الماس گواهینامه آزمایشگاهی بخواهند. این گواهی به شما اطلاع می‌دهد که الماسی که خریداری می‌کنید در واقع دارای ویژگی‌هایی مانند کیفیت برش، رنگ، وضوح و وزن عیار که با این عناوین در حال تبلیغ است. به خصوص اگر در حال خرید اینترنتی طلا هستید، گواهینامه‌های خرید خود را مورد بررسی قرار دهید.

معتبرترین آزمایشگاه‌های اعتبار سنجی این صنعت GIA و AGS هستند. هر دوی این آزمایشگاه‌ها درجه‌بندی دقیق، قابل اعتماد و سازگاری از عواملی مانند برش، رنگ، وضوح و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. ما به شدت توصیه می‌کنیم مطمئن شوید که الماس AGS یا GIA می‌خرید زیرا داشتن یکی از این گواهی‌ها تأیید می‌کند که الماسی که دریافت می‌کنید همان الماسی است که فروشنده به شما می‌فروشد.

مزایا و ویژگی های خرید آنلاین بر کسی پوشیده نیست اما در خرید آنلاین طلا و جواهر، نکات و ظرایف بیشتری نهفته است. اینکه کالای خریداری شده عینا مطابق اطلاعات درج شده در سایت مربوطه باشد یا خیر و مهمتر از همه اعتبار و اصالت کالا و فروشگاه مورد نظر مسئله مهمی است.

در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی طلا یکی از نکات مهمی که بایستی حتماً مورد توجه قرار داده شود معتبر بودن و پاسخگو بودن فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر مورد نظر می باشد. دیورا گالری یکی از این دست فروشگاههای اینترنتی طلا و جواهر است. از ویژگی‌های مهم دیورا گالری ضمانت بازگشت زیورآلات تا ده روز، تنوع بالای محصولات، به روز بودن و تضمین پایین ترین قیمت و اطلاعات دقیق و مشخصات فنی تک تک محصولات و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته می باشد. دیورا گالری به عنوان یکی از به روزترین پلتفرم های جامع فروش آنلاین طلا و جواهر با پوشش دادن طیف وسیعی از محصولات و زیورآلات طلا و جواهر امروز به عنوان یکی از سرآمدترین سامانه های فروش طلا و جواهر در ایران بدل شده است. پس حتماً به این فروشگاه آنلاین سر بزنید و از محصولات متنوع و شرایط فروش ویژه این فروشگاه بیشتر اطلاع حاصل نمایید.

خرید حلقه نامزدی نباید یک فرآیند استرس‌زا باشد و در صورت کسب اطلاعات و شناخت کافی، می‌توانید حلقه نامزدی را حتی از طریق سایت‌های معتبر برای خرید اینترنتی حلقه ازدواج خریداری کنید و اگر بدانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید، قطعاً بدون این که تحت تأثیر معمول‌ترین تله‌ها و مشکلات قرار بگیرید، می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید که سالیان سال از پوشیدن آن حلقه لذت ببرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز