بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید فرش هایتان در منزل و قالیشویی در محل انجام دهید، این مقاله به شما کمک میکند که فرش های شما در شستشوی در محل آسیب نبیند.

در فرایند شستشوی فرش در منزل قالیشویی و خشک کردن فرش خیلی سریع انجام می‌شود و شما بدون جابجا کردن فرش از منزل از خدمات مراکز قالیشویی بهره مند میگردید.
در این عملیات برحسب تعداد فرش یک یا دو نفر در منزل توسط شرکت اعزام می‌شوند.

دستگاه های فرش شویی شامل سه بخش برس شستشوی متحرک،  آب پاش مواد شوینده و سیستم مکش قوی می باشند. از مزایای این دستگاه های سه گانه می توان به راحت تر شدن امور شستشو و سریع تر و با کیفیت تر شدن شستشوی فرشها در منزل اشاره کرد.

همزمان با پاشش آب و مواد شوینده بر روی فرش برس های غلتکی بر روی سطح فرش می‌چرخند و لکه های کثیفی و آلودگی ها را پاک و تمیز می کنند در این حین نیز آب و مواد شوینده پس از پاکسازی سطوح چرب توسط سیستم مکش قوی جمع می شوند و در مخزن آب کثیف ریخته می شود.

تمامی مواد شوینده جهت پاک کردن کامل لکه های چربی و کثیف کاملا مناسب می باشند.
موتور حرکتی دستگاه‌ها نیست به یکنواخت کردن عملیات نظافت کیفیت می بخشند. یکی دیگر از مزایای بارز قالیشویی در محل ممانعت از رشد باکتری ها می باشد.

نحوه قالیشویی در محل

قالیشویی در محل برای چه فرشهایی مناسب است؟

وجود فرش های کثیف در خانه سبب بیماری هایی مانند ذات الریه ی شود و رسوبات حاصل از کف کفش و سایر وسایل شامل افزایش بالایی از باکتری ها هستند. فرشهای دستباف نیز برحسب نوع الیاف و رنگ‌آمیزی و امکان پس  دادن رنگ با روش‌های متفاوتی در محل شسته می شوند.

شرکت قالیشویی افرا توسط دستگاه ها و انواع شامپو فرش ها و مواد شوینده نانو با استاد کار ترین پرسنل در کمترین زمان انواع فرشهای دستی،  ماشینی،  ابریشمی و... را بدون ریزش آب و کثیف کاری در منزل شستشو می دهند.


از چه دستگاهی برای قالیشویی در محل استفاده می شود؟

از طریق دستگاه های صنعتی مدرن فرآیند قالیشویی در منزل رخ می دهد که این امر آسیب‌های احتمالی شستشوی فرش را کاهش میدهد. عملیات قالیشویی در منزل از جانب شرکت قالیشویی افرا توسط دستگاه دریل و برس های بزرگتری نسبت به فرچه انجام می شود. کارشناسان نوع مایع شوینده قالیشویی را پس از ارزیابی فرشتان انتخاب و تعیین می‌کنند.

رطوبت فرش پس از اتمام شستشو از طریق دستگاه مکش مایع جذب و خشک می گردد. با این روش اثر زیادی بر روی فرش باقی نمی ماند و فرش نسبت به روش سنتی زودتر خشک میشود. از مزایای بارز دستگاه مکش قالیشویی افرا در منزل پاک کردن تمامی لکه های فرش و کاملاً تمیز شدن آن است.

 

از قالیشویی افرا بهترین خدمات قالیشویی در محل را بخواهید!

درباره قالیشویی افرا که در سراسر تهران و حومه شعبه دارد و سرویس دهی خدمات، میتوان گفت که خدمات قالیشویی در محل کار و یا خانه شما را به نحوی عالی انجام میدهد:

 

مزایای قالیشویی در منزل توسط شرکت معتبر افرا:

  • جلوگیری از تغییر رنگ فرش
  • جلوگیری از ادغام رنگ ها
  • جلوگیری از زرد شدن ریشه های فرش
  • جلوگیری از کاهش کیفیت فرش

قابل ذکر است که شستشوی فرش در منزل با شامپو های شیمیایی توسط خودتان اگرچه ظاهرفرش را خیلی سریع تمیز جلوه می‌دهد اما در واقع آلودگی‌ها را در فرش باقی می گذارد و به مرور زمان لکه های سفید بر روی فرش ظاهر خواهند شد. پس عاقلانه ترین کار سپردن فرش به کارگاه های قالی شویی در منزل می باشد.

تمامی پرسنل مجرب قالیشویی افرا از پاک کننده ها و مواد شوینده مناسب جهت هر نوع فرش بهره می‌برند و در آخر آبکشی و خشک شویی فرش را کاملاً با دقت و با کیفیت انجام می‌دهند تا از آسیب رساندن به بافت فرش جلوگیری شود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز