بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

همه چیز درباره فی کانتور و بازار کار آن

این روزها تکنیک ها و روش های آرایش دائمی و نیمه دائمی بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است و رشته های این حوزه را به رشته های پرطرفدار و پردرآمد حرفه آرایشگری تبدیل کرده است. آرایش دائم اجزای صورت مانند ابرو، چشم و لب برای بسیاری از خانم هایی که از عدم قرینگی و کم پشتی و بد حالتی ابروهای خودناراضی هستند یا به دلایل مختلف دوست ندارند هرروز وقت خود را به آرایش کردن اختصاص بدهند گزینه بسیار مناسبی است. شما می توانید با کشیدن خط چشم، خط لب، رژ‌لب یا ابروی دائمی ونیمه دائمی برای خود همیشه چهره ای شاداب، مرتب و آرایش کرده داشته باشید.

تکنیک هایی که برای این منظور وجود دارد عبارت است از میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز و فی کانتور که همه آن ها در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه به بهترین شکل به هنرجویان آموزش داده می شوند. بسیاری از ما کم و بیش درباره میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن شنیده ایم. اما آیا درباره فی کانتور نیز اطلاعاتی دارید؟ می دانید در این دوره چه تکنیک هایی آموزش داده می شود و بازار کار آن چگونه است؟ ما در این مقاله به تمام این سوال ها پاسخ می دهیم و در پایان بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش این رشته پرطرفدار را به شما معرفی می کنیم.

فی کانتور چیست؟

فیکانتور(PHI+CONTOUR)  یک تکنیک پیشرفته برای انجام تاتو خط چشم، بن مژه، سایه چشم و خط لب و رژ لب می باشد که به تازگی توسط آکادمی فی به دنیای زیبایی معرفی شده است. اساس این تکنیک قرینه سازی و رفع عیب و ابرادها در قسمت پلک و لب می باشد. یکی دیگر از کارهایی که در این متد انجام می شود حجیم سازی و تغییر رنگ (بر طرف کردن کبودی یا سفیدی) لب ها  است. به صورتیکه بیشترین هماهنگی و زیبایی را با بقیه اجزاء صورت داشته باشد و در عین حال، ظاهری طبیعی آن حفظ شود. به صورت کلی در متد فیکانتور با استفاده از خطای دید قسمت های از صورت را کوچکتر یا بزرگتر می کنند یا تغییر رنگ می دهند تا ظاهر صورت زیباتر و هماهنگ تر با قسمت های دیگر شود.

 

درباره دوره آموزش فی کانتور چه می دانید؟

در دوره آموزش فی کانتور، شما ابتدا با این متد و دستگاه لازم برای آن آشنا می شوید. دستگاهی که برای این روش استفاده می شود همان دستگاه میکروپیگمنتیشن است. البته آکادمی فی دستگاه مخصوص این کار را نیز ساخته است. اما در حال حاضر در ایران از دستگاه میکروپیگمنتیشن برای این کار استفاده می شود.

در مرحله بعد، مربی طراحی اصولی را به شما آموزش داده نحوه انجام فی کانتور تمام اجزای صورت را به صورت کاملا عملی یاد می گیرید. نکته ای که در این تکنیک بسیار مهم است نحوه حرکت و فشار دست است که باید با تمرین زیاد به آن مسلط شوید. از این رو، اگر شما در یک آموزشگاه حرفه ای ثبت نام کرده باشید، می توانید تمام این موارد و ریزه کاری ها را ابتدا بر روی پوست مصنوعی و سپس روی پوست واقعی تمرین کنید.

همه چیز درباره فی کانتور و بازار کار آن

رنگ های مورد استفاده در متد فیکانتور

 رنگ های فیکانتور در آلمان ساخته می شوند و به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند بهترین رنگ ها برای آرایش دائم صورت محسوب می شوند.

مواد استفاده شده در رنگ های فی کانتور کاملا گیاهی هستند و بعد از مدتی کاملا جذب پوست می شوند. در فرمول این رنگها از ترکیبات حساست زا مانند نیکل استفاده نشده است. بنابراین حساسیت زا نبوده و افراد حساس نیز می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

 

این روش برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • کسانی که مشکلات پوستی مانند آکنه شدید یا پسوریازیس دارند.
  • افرادی که با مشکلات جدی سلامتی دست و پنجه نرم می کنند.
  • کسانی که با ویروس هرپس (تبخال) دارند.
  • خانم هایی که داروی خاصی استفاده می کنند باید با پزشک خود مشورت کنند.
  • کسانی که آرایش دائم دارند و آن را پاک نکرده اند.

 

مراقبت های بعد از فی کانتور

در ۵ تا ۷ روز اول رنگ تاتوی شما تیره تر است. حدود یک هفته بعد شدت رنگدانه تا ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش می یابد. اگر فکر می کنید رنگ تاتو خیلی تیره است، به هیچ وجه سعی نکنید آن را پاک کنید! یک هفته صبر کنید تا رنگ نهایی و اصلی آرایش دائم خود را ببینید.

۳ روز بعد از انجام فیکانتور به محل تاتو آب نزنید. همچنین تا یک هفته از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید. از پمادی که آرایشگر به شما توصیه کرده استفاده کنید تا نتیجه کار آنطور که باید حفظ شود.

همه چیز درباره فی کانتور و بازار کار آن

دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش فیکانتور

اگر می خواهید تمام تکنیک ها و ریزه کاری های این متد جدید را به خوبی بیاموزید و بتوانید در کار خود موفق بوده و به درآمدهای بالا برسید، بسیار مهم است که در یک آموزشگاه حرفه ای ثبت نام کنید. دترلند یکی از معتبرترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران است که می تواند شما را به بهترین شکل برای بازار کار حرفه ای و شروع کسب و کار خود آماده کند.

این آموزشگاه تمام اصول و استاندارهای یک آموزشگاه حرفه ای و معتبر را رعایت کرده و تا کنون هنرجویان بسیاری را روانه بازار کار کرده است. دترلند علاوه بر رشته های آرایش دائم، تمام رشته های آرایشگری محبوب و پرطرفدار مانند آموزش لیفت ابرو،‌ کوتاهی و براشینگ مو، رنگ و مش و ... را با بهترین متدهای آموزشی برگزار می کند. از مهم ترین ویژگی های این آموزشگاه که آن را از سایر موسسات آموزشی متمایز می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد که توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شوند.
  • همکاری با مربیان باتجربه و حرفه ای
  • ارائه ابزار و تجهیزات آموزشی باکیفیت و به‌روز
  • برگزاری دوره های آموزشی به صورت عملی بر روی پوست مصنوعی و طبیعی
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی در روزهای تعطیل
  • پشتیبانی ۶ ماهه از هنرجویان پس از پایان دوره برای مشاوره و رفع اشکال

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز