بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

خرید و استفاده از لنز چشم، خصوصا لنزهای رنگی ، در چند سال اخیر همواره رو به رشد بوده و با ظهور برندهای جدید با لنزهای رنگی فوق العاده زیبا و مختلف، انتخاب لنز رنگی مناسب میتواند ما را با چالش مواجه کند.

خرید لنز رنگی با توجه به رنگ و تناژ پوست

هرچند خرید لنز رنگی بسته به سلیقه هر فرد می تواند کاملا متفاوت از هم باشد،اما با توجه به هارمونی رنگها ، تجربه و سنجش رضایت افراد پس از خرید، با رعایت چند نکته میتوان انتخاب و خریدی مناسب تجربه کرد.

خرید لنز رنگی با توجه به رنگ و تناژ پوست

لنز رنگی مناسب تناژهای خنثی

افراد دارای تناژ پوست خنثی ، بیشترین بازه انتخابی از لنزهای رنگی را دارند. یعنی از لنزهای روشن و سرد یخی گرفته تا گرم عسلی قهوه ای به چهره آنها می آید. بیشترین انتخاب افراد دارای رنگ پوست خنثی، لنز طوسی، عسلی و ترکیب های طوسی عسلی، عسلی طوسی و طوسی سبز می باشد. اما به عنوان پیشنهاد حتما لنزهای سبز عسلی را نیز امتحان کنید.

لنز رنگی مناسب تناژهای سرد

افراد دارای تناژ پوست سرد، متناسب با درجه رنگ پوست خود اغلب لنزهای رنگی سرد مانند آبی ، یخی ، طوسی سبز ، آبی اقیانوسی و سبز را انتخاب می کنند. بعنوان پیشنهاد اگر برای یک یا چند شب جشن میخواهید لنز رنگی انتخاب کنید، لنزهای آبی عسلی، و سبز عسلی نیز می توانند مناسب باشند، اما برای استفاده طولانی مدت لنزهای آبی تیره(تیله ای) نیز باعث زیباتر شدن چهره شما میشوند.

لنز رنگی مناسب تناژهای گرم

انتخاب اکثر افراد دارای تناژ پوست گرم لنزهای عسلی، قهوه ای ، کاراملی، عسلی طوسی و عسلی طلایی می باشد و لنزهای سرد برای این افراد با توجه به تغییر عجیب رنگ چشم نسبت به رنگ چهره، کمی غیر معمول است.برای این افراد نیز لنزهای طوسی عسلی، طوسی سبز و آبی تیله ای را پیشنهاد می کنیم.

جمع بندی

برای خرید لنز رنگی ابتدا باید مشخص کنیم که لنز را با چه هدفی می خواهیم.افرادی که لنز رنگی را برای استفاده طولانی و مداوم (مثلا برای سرکار یا دانشگاه بصورت روزانه) میخواهند، نسبت به افرادی که لنز را برای شرکت در یک مراسم یا جشن در یک شب نیاز دارند، معمولا در انتخاب رنگ محتاط تر هستند و سعی می کنند لنزی را انتخاب کنند که تغییر خیلی زیادی در رنگ طبیعی چشمشان ایجاد نکند. برای همین با توجه به رنگ پوست سبزه و گندمی ،همچنین رنگ چشم طبیعی تیره اغلب ایرانی ها، لنزهای طوسی و عسلی و ترکیب این رنگ ها در میان جامعه ایرانی بسیار محبوب هستند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز