بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

این روزها کانسیلر هم مثل کرم، رژ و ریمل تبدیل به یکی از اجزای ثابت آرایشی شده است که کمک زیادی به گریم در آرایش می کند، بنا به درخواست شما خوانندگان عزیز سوربان تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین کانسیلرها بپردازیم. کانسیلر به کرم زیرسازی شباهت زیادی دارد و فرق آن ها در این است که کانسیلر غلیظ تر است. کانسیلر کرمی بسیار فشرده بوده که به خوبی جای انواع جوش، لک و تیرگی دور چشم را می پوشاند. در واقع لک هایی که کرم پودر کاور نمی کند را کاور می کند. استفاده از کانسیلر مناسب برای پوست شما، کلید داشتن یک آرایش بی عیب و نقص است.

کانسیلر ها مناسب چه پوست هایی هستند؟

کانسیلر مایع

کانسیلر مایع پوشش قابل توجهی را ارائه می دهد و برای همه انواع پوست به جز خیلی خشک مناسب است. این مدل استفاده آسان و سریعی دارد. کانسیلر مایع برای پوشاندن جوش ها بهترین گزینه است.

کانسیلر کرمی

کانسیلر کرمی برای پوشانندن تیرگی دور چشم و مشکلات صورت بهترین گزینه می باشند. پخش پذیری آن ها خوب بوده و با انگشت تمیز، اسفنج یا براش مخصوص به خوبی روی چین و چروک های پوست پخش می شوند.

کانسیلر استیکی

کانسیلر استیکی بافت نیمه جامدی داشته و غالبا رنگدانه و بافت ضخیم و کرمی دارد. این نوع کانسیلر به شکل خطی یا ضربه ای استفاده شده و بعد آن را با اسفنج یا براش، پخش (Blend) می کنند. کاور زیاد این کانسیلر باعث شده منافذ پوست را کاملا مسدود کند، پس مصرف آن را به افراد دارای پوست چرب یا مختلط پیشنهاد نمی کنیم.

معرفی بهترین کانسیلرها برای پوست های خشک - چرب - معمولی

کانسیلر یورن

بهترین کانسیلر ها 1401

انسیلر پد دار یورن، از غلظت زیادی برخوردار بوده و یکی از محبوب ترین کانسیلرها به شمار می رود. این کانسیلر دارای پد آنتی باکتریال بوده که به راحتی با چرخاندن قسمت فوقانی اثر مایع روی پد پدیدار شده و بدون نیاز به اسفنج یا براش دیگری قابل استفاده است. این کانسیلر از پد بسیار ظریف و نرمی برخوردار بوده که باعث پوشش دهی زیادی می شود. کانسیلر یورن کاربردهای گوناگونی دارد و علاوه بر رفع تیرگی زیر چشم، خطوط خنده، خطوط بینی، لکه ها و تیرگی های نواحی مختلف صورت را به خوبی کاور می کند.

کانسیلر این لی - Inlay

بهترین کانسیلر ها 1401

کانسیلر قلمی دور چشم این لی فاکتور حفاظتی SPF20 برای محافظت از پوست دور چشم را داراست و از ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان تامین رطوبت پوست حساس دور چشم و پیشگیری از خشکی و چروک ناحیه دور چشم استفاده می کند. ترکیبات مؤثر کانسیلر قلمی دور چشم این لی با کمک بهبود جریان خون مویرگی برای کاهش تیرگی و پف اطراف چشم مفید است. این کانسیلر حس چربی و سنگینی ندارد و با پوشش مناسب تیرگی و چروک های ریز دور چشم را رفع می کند.

کانسیلر اورال

بهترین کانسیلر ها 1401

کانسیلر لورال دارای پوشانندگی کامل است و از ترکیباتی تشکیل شده که سریعا با پوست صورت ترکیب شده و خشک می گردد، پس باید دقت کنید که باید برای زدن کانسیلر روی پوست تان سرعت عمل زیادی نشان دهید. کانسیلر لورال علاوه بر پوشش کامل و پوشاندن کامل چهره را تا 24 ساعت ماندگاری دارد. کانسیلر لورال رنگ مات قدرتمندی دارد و پوشش مات بی عیب و نقص پوشش کاملی را آماده می کند. کسانی که پوست نرمال، ترکیبی یا روغنی دارند بهتر است پیش از استفاده از کانسیلر یک کرم مرطوب کننده یا یک کرم چشم را مصرف کنند. کانسیلر لورال به عنوان یک کانسیلر خوب مورد استفاده روزانه قرار میگیرد.

کانسیلر وت آن وایلد

بهترین کانسیلر ها 1401

کانسیلر وت اند وایلد مدل فتوفوکوس Photo Focus بافت مایع کرمی بسیار نرم و لطیفی دارد و به راحتی روی پوست به خصوص ناحیه دور چشم ها پخش می شود. با کمک این محصول لکه ها، تیرگی ها، کبودی ها، کک و مک و… را پوشانده و ظاهری صاف و یکنواخت به پوست خود ببخشید. کانسیلر وت اند وایلد در عین پوشانندگی و ماندگاری بالایی که دارد، دارای بافت بسیار سبکی است. این سری از کانسیلرهای وت اند وایلد در چند رنگ متنوع تولید شده است تا همه افراد با پوست های گوناگون از آن بهره مند شوند.

کانسیلر میبلین

بهترین کانسیلر ها 1401

کانسیلر ایج ریواند میبلین در حال حاضر پر فروش ترین کانسیلر در ایران می باشد و با فرمولاسیون فعال هالوکسیل در کاهش ظاهر پف و سایه های اطراف چشم تاثیر دارند؛  کاور این کانسیلر بسیار بالاست و با مقدار کمی از مایع آن می توانید بهترین پوشانندگی را داشته باشید و در آخر یک پوست یک دست و روشن به ارمغان می آورد. طراحی کاربردی اسفنج این محصول به شکلی است که پوشش خود را بر کوچکترین حفره های پوست صورت هم اعمال می کند. این پد کاملا آنتی باکتریال است.

کانسیلر کالیستا

بهترین کانسیلر ها 1401

رهایی از لک و منافذ پوستی به عهده کانسیلرها بوده که تبدیل به جزو جدانشدنی کیف لوازم آرایش بانوان شده اند.  این محصول علائم خستگی پوست اطراف چشم را کاهش داده و برای انواع پوست استفاده دارد، همینطور دارای سه طیف رنگ هم می باشد. این محصول با تغییر رنگ پوست، خال، جوش، چین و چروک ریز، خطوط و ناهمواری های پوست را کمرنگ کرده و پوست شما را یکدست و هموار نشان خواهد داد.

کانسیلر رولوشن

بهترین کانسیلر ها 1401

کانسیلر رولوشن 3 برابر اندازه معمول کارایی داشته و در 24 طیف رنگی از روشن تا تیره عرضه می شود. این کانسیلر سبک بوده و کاوری کامل دارد. برای پوشاندن لکه ها، عیوب پوستی و یا تیرگی دور چشم بهترین کانسیلر می باشد. محصولات رولوشن کاملا وگان بوده و روی حیوانات تست نمی شوند. کانسیلر رولوشن ظاهر مات و یک دستی به پوست می بخشد و در نهایت در خطوط ریز دور چشم و یا منافذ باز پوست جمع نمی شود. اپلیکاتور نسبتا بزرگ و نرم این محصول برای استفاده خیلی راحت طراحی شده و باعث ایجاد کشش و یا آسیب به پوست حساس اطراف چشم نمی شود.

کانسیلر بروژوا

بهترین کانسیلر ها 1401

بورژوآ هلتی می کس کانسیلری خاص با کاور بالاست که با کمی از مایع آن نتیجه خوبی حاصل شده و پوستی یکدست به ارمغان می آورد. فرمولاسیون کانسیلر بورژوآ هلتی می کس بسیار نرم و سبک است. این کانسیلر برای محو کردن جای لک و جوش و زخم صورت مناسب است. این محصول به راحتی خطوط ریز دور چشم و سیاهی و تیرگی پوست و پف آن ها را میپوشاند. همینطور بر طرف کننده نشانه های مشهود خستگی در ناحیه دور چشم و عیوب پوست به صورت کامل میباشد. کانسیلر بروژوا با انواع مختلف پوست سازگاری دارد.

کانسیلر نوت

بهترین کانسیلر ها 1401

کانسیلر نوت محصول کشور ترکیه بوده که در دو نوع جامد و مایع تولید می شوند.  کانسیلر مایع نوت سری Full Coverage Liquid در میان مصرف کنندگان طرفداران بسیاری دارد. این کانسیلرها قدرت آب رسانی دارند و از خشک شدن پوست جلوگیری می کنند. این مدل را می توان روی نقاط مورد نظر صورت از جمله گودی دور چشم استفاده کرد تا تیرگی ها کاملا از بین بروند.

اگر به دنبال کانسیلر فوق العاده سبک با بافت کرمی و ابریشمی می باشید، مدل Mineral بهترین گزینه است. این کانسیلر پوشانندگی عالی داشته و به خاطر ویتامین E و جلبک دریایی مرجانی، درخشندگی بسیاری به پوست شما می بخشد.

 

به پایان این مقاله کاربردی رسیدیم، آیا شما هم از کانسیلر استفاده می کنید؟ بهترین برند کانسیلر که تا به حال امتحان کرده اید چه بوده؟ خوشحال می شویم در بخش پایانی نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:
  • مهسان سه شنبه, 25 مرداد 1401

    خیلی دنبال همچین مقاله ای بودم. کانسیلر اورال عالیه ولی سعی میکنم بقیه رو هم تست کنم.

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنونم از شما دوست عزیز سوربان.


عناوین جذاب امروز