بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

 بهترین روتین پوستی قبل از عروسی [4 گام تا یک پوست شاداب]

همه افراد به دنبال بهترین روتین پوستی قبل از عروسی هستند. توصیه های مختلفی درباره انواع روتین پوستی را شنیده و بدون اینکه به نوع پوست خود توجه داشته باشند تصمیم می گیرند یک به یک آنها را پیاده کنند. این اشتباه مهلک است. مثلا یکی کرم شیر گاو را پیشنهاد می کند و دیگری می گوید محصولات بیوآکوا را استفاده کنید. شخصی می گوید ماسک خانگی گزینه خوبیست و فرد دیگری دستورالعمل فیشیال صادر می کند! برای همین تصمیم گرفتیم یک روتین پوستی کلی از فعالیت هایی که باید قبل از عروسی روی پوست خود انجام دهید معرفی کنیم.

رسیدگی به پوست قبل از عروسی

 بهترین روتین پوستی قبل از عروسی [4 گام تا یک پوست شاداب]

در نظر داشته باشید قبل از عروسی باید به میزان کافی استراحت کرده باشید تا پوست شما خسته نباشد، البته با استفاده از ماسک های ورقه ای آرامش بخش می توان تا حدی خستگی را دور و به پوست آرامش بخشید. بعد از آن نوبت پاکسازی و فیشیال پوستی فرا می رسد به صورت کلی می توان گام های زیر را در روتین پوستی عروس جای داد:

  1. پاکسازی و رفع آلودگی های پوست
  2. آبرسانی جهت شادابی پوست
  3. مراقبت های روزانه
  4. ماسک های ورقه ای قبل از میکاپ

در ادامه هرکدام را توضیح داده ایم.

1. پاکسازی پوست عروس و ماساژ صورت

اگر مدت زمان کافی تا عروسی دارید بهتر است فیشیال ماهانه را در برنامه خود قرار دهید همچنین توصیه می شود که چند مرتبه ماساژ صورت انجام شود اینکار به بهبود گردش خون شما کمک می کند و پوستی شاداب خواهید داشت. پاکسازی هم متدی بسیار عالیست که موجب حذف پوست های مرده و آلودگی های سطح پوست می شود.

اما اگر زمان کافی برای این کار را ندارید باید به سراغ یک متد ساده و سریع بروید مثلا می توانید از کرم شیر گاو بیوآکوآ استفاده کنید این کرم برای انواع تایپ های پوستی از جمله پوست خشک و چرب مناسب است یک آبرسان بسیار قویست که بعد از چند بار استفاده سفید شدن و شفافیت پوست خود را به وضوح حس می کنید. از طرفی پوست شما را کاملا تغذیه و برای یک آرایش کامل آماده می کند.
 

2. آبرسانی و حفظ رطوبت پوست

گام بعدی این است که به صورت روزانه یک روتین پوستی شامل آبرسانی پوست را در برنامه خود قرار دهید. برای این منظور می توانید از انواع کرم های آبرسان صورت استفاده کنید همچنین می توانید دو یا سه بار در هفته از ماسک های ورقه ای آبرسان مثل ماسک آبرسان H2O ایمیجز یا ماسک آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوآ یا همان HA استفاده کنید تا سریعا پوست شما را تغذیه کنند. این ماسک ها آغشته به اسانس هستند و به سرعت مواد مورد نیاز پوست شما را تامین می کنند.

3. زیبایی دست ها

از زیبایی دستان خود غافل نشوید. همان طور که باید به پوست صورت رسیدگی شود می بایست زمانی را برای زیبایی دست ها نیز در نظر بگیرید. اصولا برای دستان و پا، می توانید برنامه مانیکور و پدیکور در نظر بگیرید، از کوکتل ها استفاده کنید همچنین می توانید از ماسک های ورقه ای آغشته به اسانس که مخصوص دست و پا هستند نیز استفاده کنید.
این نوع ماسک ها سریعا پوست شما را تغذیه، نرم و بسیار لطیف می کنند از طرفی دردسرهای ماسک های کاسه ای را ندارند و به سرعت هم نتیجه خواهید گرفت. این نوع ماسک ها مطابق فرم دست و پا طراحی شده اند و مثل یک دستکش یا جوراب به مدت 15 دقیقه آن ها را می پوشید این کار را هفته ای یک مرتبه در خانه نیز می توانید انجام دهید.

4. پاکسازی پوست قبل از میکاپ و ماسک صورت عروس

در آخرین مرحله و قبل از میکاپ حتما و قطعا باید از یک ماسک تغذیه کننده پوست استفاده شود. روزهای پایانی و نزدیک به مراسم پوست شما به دلیل استرس یا فعالیت های مربوطه خسته و شاید بی روح بنظر برسد پس می بایست شادابی به پوست خسته شما بازگردانده شود.

چند ساعت قبل از عروسی می توانید روی صورت خود ماسک بگذارید بدین ترتیب هم طراوت و شادابی به پوست بی جان شما باز می گردد و هم میکاپ بهتری خواهید داشت پیشنهاد ما استفاده از یک ماسک مغذی یا آبرسان است.

کارهای ممنوعه یک هفته قبل از عروسی

 بهترین روتین پوستی قبل از عروسی [4 گام تا یک پوست شاداب]

برخی از فعالیت ها در زمان عادی نیز ممنوع است چه برسد به اکنون که به تاریخ عروسی نزدیک هستید! دقت داشته باشید فعالیت های زیر در لیست ممنوعه قرار دارند:
اجتناب از خوردن غذاهای چرب که منجر به بروز جوش می شوند. (در صورت مشاهده جوش سریعا یک ماسک ورقه‌ای پوست چرب ونزن یا ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید استفاده کنید)

  • هرگز بدون ضد آفتاب از منزل خارج نشوید.
  • مراقبت ها و روتین روزانه را به هیچ عنوان فراموش نکنید.
  • 2  بار در هفته از ماسک های ورقه ای آبرسان و مغذی استفاده کنید.
  • روتین دست و پا را فراموش نکنید.

نتیجه گیری

بهترین روتین پوستی قبل از عروسی یعنی رسیدگی به صورت تمام و کمال به پوست با توجه به نیازهای پوستی! پوست هر شخص با دیگری متفاوت است پس نمی توان یک نسخه کلی برای تمام افراد تجویز کرد ابتدا باید نیازهای پوستی خود را بسنجید سپس با توجه به نوع پوست در صدد تغذیه و رفع مشکلات آن باشید.
روتین پوست چرب با روتین پوست خشک کاملا متفاوت است پس برای آمادگی کامل قبل از مراسم بهتر است که مشکلات پوستی برطرف و کاملا تغذیه شود. در این راهنما سعی کردیم تمام نکات و موارد کلی برای تمام تایپ های پوستی را عنوان کنیم. شما چه تجربیاتی در این خصوص داشته اید؟

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز