بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
همیشه همه افراد به دنبال زیباتر شدن در مراسم ها هستند، به همین دلیل یکی از روش های زیباتر شدن استفاده از آرایش استاندارد است. به همین دلیل بهتر است که با انواع روش آرایش و ترفند های زیباتر شدن رو به رو شویم.

همیشه روز عروسی یکی از مهم‌ترین روز های زندگی است و هر کسی دوست دارد که در این روز مبارک به بهترین نحو ممکن زیبا شود، ما در این مقاله به صورت تخصصی به زیبا شدن در روز عروسی خواهیم پرداخت. همیشه قبل از عروسی باید به دنبال تدارکات باشید؛ به عنوان مثال خانم ها در روز قبل از عروسی باید به دنبال بهترین لوازم آرایشی باشید.

استفاده از لوازم آرایشی مرغوب همیشه مهم بوده و پیشنهاد می‌شود و البته که در بازار ایران تعداد فروشنده‌های لوازم آرایشی افزایش یافته است و با این وجود پیدا کردن لوازم آرایشی مرغوب بسیار سخت شده است. بهتر است که در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین ترفند زیبایی در روز عروسی را برای شما عنوان کنیم.

آرایش منظم قبل از مراسم :

برای این که شما در روز عروسی بسیار زیباتر باشید، کافی است که آرایش مناسب داشته باشید. آرایش صورت به صورت اصولی و کاملا استاندارد زیبایی شما را در روز عروسی چندین برابر خواهد کرد. اما چگونه آرایش کنیم؟ کدام نواحی صورت باید آرایش شود؟ استفاده از چه محصولاتی پیشنهاد می‌شود؟ شاید این سؤالات هم اکنون در ذهن شما دوستان ایجاد شود، بهتر است تا انتهای این بخش همراه ما باشید:

آشنایی بافرم صورت چقدر مهم است؟ قبل از این که شما صورت خودتان را آرایش کنید، بهتر است که فرم صورت خود را بشناسید. هر گونه از آرایش های صورت وابسته به فرم صورت ها است، یعنی شما باید همیشه فرم صورت خودتان را بشناسید و با توجه به آن نوع میکاپ صورت را انتخاب کنید.( به عنوان مثال، افرادی که صورت گردی دارند، همیشه باید گونه های خودشان را با براش برجسته نکنند)

اگر فرم صورت شما استخوانی است، باید گونه های خودتان را برجسته کنید. استخوانی بودن احساس نافرمی می‌دهد و زمانی که شما از براش ها و دیگر محصولات آرایش استفاده کنید، صورت شما از حالت استخوانی خارج شده و زیبایی چندانی خواهد گرفت.

1- آرایش لب: دومین موردی که باید به آن اشاره شود، در رابطه با آرایش لب است. زمانی که شما فرم صورت خودتان را شناسایی کردید، کافی است که به سراغ آرایش لب بروید. آرایش کردن لب زمانی باعث زیبایی می‌شود که شما با توجه به فرم صورت خود، اندازه برجستگی را تنظیم کنید. به عنوان مثال صورت هایی که حالت لوزی مانند دارند، آرایش لب آن ها باید به صورت کشیده باشد، این کشیدگی لب باعث هم راستا شدن با اندازه لب ها خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از رژلب سیدنی است. این رژلب برای تمامی فرم های صورت به خوبی به نمایش در خواهد آمد و از طرفی رنگ متناسبی با همه رنگ پوست ها دارد. رژلب سیدنی بدون سرب است و از طرفی ماندگاری 24 ساعت آن سبب خاص تر شدن این رژلب شده است.( حائز اهمیت است که ماده سرب سرطان زا بوده و بسیار برای بدن مضر است، متأسفانه برخی از محصولات آرایشی دارای سرب هستند منتهی رژلب سیدنی سرب ندارد و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید)

2- آرایش چشم : بعد از آرایش لب، نوبت آرایش چشم رسیده است. در مراسم های بزرگی همانند عروسی، بانوان باید به خوبی چشمان خودشان را آرایش کنند. پیشنهاد می‌شود که از آرایش و خط چشم های بسیار تیره و به اصطلاح غلیظ بسیار بپرهیزید. به این دلیل که اگر مایعاتی( همچون اشک) به این نوع از آرایش ها برخورد کنند، ممکن است که باعث تیرگی دور چشم شود و یا به اصلاح آرایش شما در نهایت برهم خواهد خورد، با توجه به این موضوع باید حساسیت بیشتری به هنگام آرایش چشم داشته باشید.

3- آرایش کانسیلر : کانسیلر ها به صورت کلی پودر های فشرده ایی هستند که برای پوشاندن سطحی منافذ پوست به کار گرفته می‌شوند. شما برای این که بتوانید به خوبی صورت خودتان را آرایش کنید، کافی است که از این پودر های فشرده استفاده کنید.

اما چند نکته مهم در رابطه با استفاده کانسیلر وجود دارد که باید به آن اشاره شود. ابتدا شما باید کانسیلر مناسب با پوست خود را استفاده کنید به عنوان مثال چه کانسیلر هایی مناسب پوست شما هستند و از طرفی چه نوع لکه های یا تیرگی هایی وجود دارد و... که تمامی این موارد برای استفاده از این محصول کاملا مهم و تأثیر گذار هستند. پیشنهاد می‌شود که ابتدا از کرم پودر استفاده کنید و در مرحله بعدی به سراغ استفاده از کانسیلر و پرایمر بروید.( سعی کنید که کانسیلر را پخش کنید و آن را به پوست خود نمالید)

چگونه با آرایش در مراسم ها زیباتر شویم + ترفند های زیبایی در سال 1402

مواردی که سبب زیبایی بیشتر شما می‌شوند :

تا به الان انتخاب استاندارد نوع آرایش رو به رو بوده اید، حال نوبت آن فرا رسیده است که به سراغ موارد دیگر برویم که در روز عروسی شما را چندین برابر زیباتر به نمایش در می آورد:

  • دندان های خودتان را سفید کنید: همیشه در عکس های هر مراسمی، باید به بهترین نحو ممکن حاضر شوید. در مراسم عروسی برای این که زیبا تر به نمایش دربیاییم کافی است که در وهله اول به دنبال سفید کردن دندان های خودتان بروید.

شما برای سفیدی دندان خود می‌توانید چند تا کار انجام دهید، ابتدا آن که از خمیردندان های با درصد خلوص بالا و سفید کننده های دندان استفاده کنید. چند روز قبل از مراسم کافی است که دو مرتبه در روز از این نوع خمیردندان و سفید کننده ها استفاده کنید تا دندان شما همانند مروارید براق شود.

روش دوم، کامپوزیت و لمینیت کردن دندان ها است. قطعا که در این روش باید هزینه ی نسبتا زیاد تری را در نظر داشته باشید.( البته که زمان ماندگاری این مورد هم خیلی بیشتر خواهد بود نسبت به استفاده از خمیر دندان و سفید کننده)

  • صورتی صاف و یک دست داشته باشید: برای زیبایی صورت خود، بهتر است که از کرم های خوب و مناسب استفاده کنید. انتخاب یک کرم پایه گزینه ی خوبی در ابتدای کار خواهد بود.

شما می‌توانید از کرم های روز و شب برای لطافت پوست صورت خود استفاده کنید.( کافی است که در هفته های پایانی مراسم، هر شب قبل از خواب از کرم شب استفاده کنید تا پوستی شفاف داشته باشید)

سرم های آب رسان هم گزینه ی مناسبی برای شما خواهند بود. استفاده از سرم آب چگونه باعث شفاف شدن پوست می‌شود؟ شما می‌توانید با استفاده از سرم آب رسان، به منافذ پوست و صورت خودتان مواد مغذی و ویتامین های مناسبی برسانید. برای داشتن صورتی صاف و یک دست کافی است که روتین منظم پوستی داشته باشید.

  • تست آرایش داشته باشید: کافی است که قبل از هر مراسمی شما تست آرایش داشته باشید. به عنوان مثال برای ترکیب بندی رنگ ها و این که چه نوع رنگی به پوست صورت شما سازگار تر است، می‌توانید به راحتی از قبل آرایش داشته باشید.

به عنوان مثال برای پوست های تیره و به اصطلاح برنزه و سبزه، بهتر است که از رنگ های تیره استفاده شود( همانند بنفش پر رنگ) شما با انتخاب این نوع از رنگ ها به راحتی می‌توانید آرایشی زیبا داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما آن است که به هنگام خریداری کردن لوازم آرایشی، با توجه رنگ صورت خودتان، در انتخاب نوع رنگ نهایت دقت را داشته باشید.( مثلاً صورت هایی که رنگ روشن تری دارند، باید از رژلب های روشن و رژگونه های نسبتا تیره استفاده کنند)

  • اندازه متناسب مژه ها: اگر شما از مژه های بلند استفاده نکنید، قطعا که اشتباه بزرگی میکنید. امروزه داشتن مژه های پرپشت و بلند بسیار مد شده است، ولی انتخاب اندازه مژه به آن معنا نیست که شما مژه های خودتان را خیلی برجسته کنید، بلکه کافی است که هر مژه ها کمی از چشمان شما جلوتر به نمایش در بیاید.( برای هر نوع اندازه چشم ها، کافی است که مژه ها کمی جلوتر باشند و نه خیلی بیشتر)

برای برجسته کردن مژه های خود می‌توانید از ریمل های خط چشم و از طرفی هم از برس های مخصوص مژه استفاده کنید. توجه کنید که موقع برس کشیدن مژه ها باید با لطافت هر چه تمام تر مژه ها را برجسته کنید، در غیر این صورت ممکن است که مژه های شما دچار شکستگی شوند.

  • انتخاب حالت مو: یکی از عوامل جذابیت انسان ها، مو های آن ها است. شما قبل از مراسم عروسی کافی است که برنامه خوبی برای مو های خودتان داشته باشید.

استفاده از نرم کننده های مو برای لطافت و از طرفی لخت شدن آن، استفاده از ماسک مو برای حالت دادن به مو بسیار مهم است. پیشنهاد می‌شود که از چند هفته قبل از مراسم های خود، از محصولات نرم کننده و براق کننده موی خودتان استفاده کنید.

از طرفی ممکن است که شما وقت این کار ها را نداشته باشید، کافی است که به مزون ها رجوع کرده و از آن ها بخواهید که مو های شما را کراتینه کنند.( کراتین کردن مو سبب یک دست شدن، لخت شدن و صاف و شلاق شدن مو های شما خواهد شد)

چگونه با آرایش در مراسم ها زیباتر شویم + ترفند های زیبایی در سال 1402

مراقبت های پوستی هرگز فراموش نشود :

برای این که بهتر از همیشه به نظر برسید، کافی است که مراقبت های پوستی خودتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. اما چگونه باید از پوست خودمان مراقبت کنیم؟ و مراقبت پوستی اصلاً به چه دردی می‌خورد؟ دوست عزیزم، فرقی نمی‌کند که شما خانم یا آقا باشد، در هر صورتی شما باید از پیری زودرس پوست صورت خودتان در امان باشید، برای این مورد کافی است که از مراقبت های پوستی استفاده کنید.

لایه برداری : سلول های مرده همیشه در پوست صورت افراد وجود دارند، شما باید سلول های مرده صورت خودتان را از بین ببرید و سلول جدید را جایگزین کنید. برای این کار کافی است که به سراغ لایه برداری صورت خودتان بروید. لایه برداری و اسکراب بدن سبب می‌شود که سلول های مرده صورت شما از بین ببرد و از طرفی هم پوست جدیدی جایگزین شوید.

ویتامینه : اگر شما به دنبال شفافیت پوست صورت خود هستید و می‌خواهید که در مراسم ها زیبا تر به نظر برسید، کافی است که پوست خودتان را ویتامینه کنید. برای ویتامینه کردن پوست صورت، می‌توانید از سرم های آبرسان و یا ماسک صورت استفاده کنید.

ماسک های صورت مواد مغذی را به لایه ها و منافذ صورت انتقال میدهند و همین انتقال سبب می‌شود که صورت شما به صورت کامل ویتامینه شوند. سرم های آبرسان هم به عنوان منبع سرشار از مواد مغذی به شما کمک می‌کنند که ویتامینه کامل به پوست صورت خودتان داشته باشید.

از چه محصولاتی برای زیباتر شدن در مراسم ها استفاده کنیم ؟

اگر بخواهیم به این سؤال به صورت کلی پاسخ دهیم، شما باید از محصولات اورجینال و استاندارد برای آرایش صورت خود استفاده کنید. استفاده کردن از محصولاتی که افزودنی شیمیایی زیادی دارند، اصلاً پیشنهاد نمی‌شود.

محصولاتی که بسیار شیمیایی هستند، در گذر زمان شاید در ابتدا که شما احساس رضایت داشته باشید و نتیجه مطلوبی هم از استفاده آن ها کسب کرده باشید، ولی در دراز مدت سبب حساس تر شدن پوست صورت شما خواهد شد.

زمانی که پوست صورت شما حساس شود، با استفاده از کوچکترین محصولات دچار خارش و تورم و قرمزی صورت خواهید شد.

انتخاب بهترین منبع محصولات آرایشی :

امروزه با افزایش فروشگاه های لوازم آرایشی، قطعا که پیدا کردن بهترین منبع خیلی سخت شده است. البته که لوازم و اجناس تقلبی بسیار زیادی هم وارد بازار شده‌اند و با این وجود خریداری کردن بهترین اجناس هم سخت شده است. فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی حنارا توانسته که به عنوان بهترین منبع محصولات لوازم آرایشی شناخته شود.

این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن بهترین لوازم آرایشی و اورجینال، توانسته که تعداد زیادی مشتری برای خود داشته باشد. همچنین شما کاربران عزیز می‌توانید از خدمات مشاوره ایی آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال برای خریداری کردن یک محصول تردیدی دارید، کافی است که با تیم پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده تا بتوانید از خدمات مشاوره محصول استفاده کنید.( با توجه به این کار به راحتی هر چه تمام تر می‌توانید با قیمت و بودجه مد نظر خودتان، بهترین خرید ممکن را داشته باشید)



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز