بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین کرم پودر پوست چرب را کدام برند تولید می کند؟ پرفروش ترین کرم پودر مخصوص پوست های چرب کدام است؟ محبوب ترین کرم پودر برای پوست های چرب را چگونه بشناسیم؟ اگر پوست چربی دارید برای آرایش صورت باید از کرم پودرهای مناسب با پوست چرب استفاده کنید در غیر این صورت به بافت پوست خود آسیب می زنید و زمینه بروز جوش، آکنه و حتی لک پوستی را فراهم می کنید.

اگر پوست شما دارای منافذ باز است و پیوسته از ترشح چربی زیاد پوست خود رنج می برید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با چشم باز بهترین کرم پودر پوست چرب را خریداری کنید!

 

کرم پودر مک studio fix

بهترین کرم پودر پوست های چرب 2022

اولین مورد از لیست بهترین کرم پودر پوست چرب خود را از برند مک شروع می کنیم، برند مک یکی از معروف ترین برندهای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که در طول سال ها توانسته است فروش بسیار زیادی داشته باشد. اگر در جست و جوی کرم پودری با ماندگاری شبانه روزی هستید این محصول را خریداری کنید. کرم پودر مک سبک بوده و پوشش دهی مناسبی را برای پوست شما به ارمغان می آورد. با کمک این کرم پودر جلوه نهایی پوست شما مات شده که برای پوست های چرب یک مزیت عالی محسوب می شود.

کرم پودر هدی بیوتی بهترین کرم پودر پوست چرب

بهترین کرم پودر پوست های چرب 2022

برند هدی بیوتی با تولید بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است و توانسته است با تولید کرم پودر پوست های چرب هم رضایت افراد را به دست آورد. بافت نرم و سبک این کرم پودر آن را محبوب کرده است و آرایشگران هم از آن استقبال بسیار خوبی می کنند. کرم پودر های هدی بیوتی با پوشانندگی بالا برای افرادی که می خواهند زمینه  خوب برای بقیه آرایش خود بسازند انتخابی مناسب است. کرم پودر هدی بیوتی با کاور عالی همه پوست شما را پوشانده و کمتر کرم پودری در دنیا می تواند با این محصول رقابت کند.

کرم پودر الارو

بهترین کرم پودر پوست های چرب 2022

الارو یکی از بهترین برندهای تولید کرم پودر مخصوص انواع پوست، با تولید کرم پودر مناسب پوست های چرب در لیست بهترین ها قرار دارد. مواد داخل کرم پودر الارو ضد چروک هستند و جالب است که بدانید این کرم پودر، ماده اکتیوی موجود برای نفوذ در لایه هاى پوست را داراست که باعث می شود مواد ضدچروک وارد پوست شود.

کرم پودر الارو بسیار سبک بوده و با قدرت جذب بالایی که دارد، پوست را به صورت کامل و یکنواخت می پوشاند. اگر پوست چرب و مستعد به آکنه دارید محصولات این برند می تواند بهترین انتخابی باشد که تا به حال داشته اید.

کرم پودر دیورمدل Forever SPF35 بهترین کرم پوست های چرب

بهترین کرم پودر پوست های چرب 2022

برند لاکچری و مشهور دیور بهترین و حرفه ای ترین محصولات مخصوص پوست های چرب را وارد بازار کرده است که با ماندگاری طولانی مدت و بافت سبکی که دارد برای استفاده روزانه و مجالس مناسب است.

فرمولاسیون ویژه این کرم پودر دارای تکنولوژی جدید نرم کننده پوست بوده و کنترل پوست را برعهده دارد. این محصول کاهش دهنده منافذ باز پوست و از بین برنده چروک های ریز پوست است. استفاده از این کرم پودر باعث آرایش کاملا مات و طبیعی در پوست می گردد.

کرم پودر کلینیک Anti-Blemish Solutions

بهترین کرم پودر پوست های چرب 2022

یکی دیگر از پرفروش ترین کرم پودر پوست های چرب anti-blemish است که برای پوشانندگی عیب و ایراد های پوست مناسب است، اگر پوست پر از جوش یا آکنه دارید و هر کرم پودری به پوست شما سازگار نمی شود می توانید از این برند استفاده کنید. جالب است بدانید که ترکیبات خنک کننده و التیام بخش این کرم پودر پوست های آکنه دار موجب کم شدن التهاب جوش های پوستی می گردد.

کرم پودر کاور گرل Cover Girl Clean matte

بهترین کرم پودر پوست های چرب 2022

اگر برق پوست صورت شما غیر قابل کنترل است، کرم پودر کاور گرل clean matte می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. چیزی که در این کرم پودرها عجیب است این است که این کرم پودر پوست شما را خشک نمی کند و روغن و چربی پوست شما را جذب می کند. با استفاده از این کرم پودر مناسب پوست خشک منافذ پوست شما مسدود نمی شود. اگر پوست نرمال و حساسی دارید این محصول می تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده کند.

کرم پودر لورال L’Oreal Infallible 24H-Matte

بهترین کرم پودر پوست های چرب 2022

یکی از دلایلی قرار دادن کرم پودر لورال Infallible matte در لیست محبوب ترین کرم پودر پوست چرب قیمت بسیار عالی آن در میان دیگر مارک های شناخته شده می باشد. همان طور که از اسم این کرم پودر درمیابیم، بافت این محصول سبک و مات است. با کمک یک براش می توانید این کرم پودر را به کلیه پوست خود پخش کنید و شاهد آرایشی یک دست و ملایم باشید. دوستانی که دارای پوست چرب هستند و می خواهند آرایش مات داشته باشند می توانند از این محصول بهره مند شوند.

کرم پودر جیورجیو آرمانی Giorgio Armani Power Fabric مناسب پوست چرب

بهترین کرم پودر پوست های چرب 2022

آخرین موردی که در لیست بهترین کرم پودرهای مخصوص پوست چرب مشاهده می کنید مربوط به برند لوکس جیورجیو آرمانی است. مدل این محصول که برای پوست های چرب مناسب است، powe fabric بوده که همه فاکتورهای موردنیاز مخصوص پوست های چرب را داراست. پوشانندگی عالی، کاور مناسب، ماندگاری وطلانی مدت و ... از این کرم پودر یک ستاره ساخته است. این محصول توسط سلبریتی ها هم استفاده می شود و دیده شده بلاگرهای معروف هم استفاده از محصولات این برند را توصیه می کنند.

 

به پایان مطلب پرطرفدار معرفی بهترین کرم پودر پوست های چرب رسیدیم. شما تا به امروز از کدام برند استفاده کرده اید؟ آیا از نظر شما موردی هست که در این مقاله از قلم افتاده باشد؟ لطفا در بخش نظرات به ما برای کامل تر کردن این مطلب کمک کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز