بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
یک آرایش بی‌نقص نه تنها باعث جذابیت بیشتر شما می‌شود، بلکه منجر به جوان‌تر به نظر رسیدن شما هم خواهد شد در ادامه راز های آرایشی را به شما خواهیم گفت که باعث می‌شوند سن‌تان از آنچه هست کمتر به نظر برسد.

مسئله سن همیشه برای خانم‌ها مهم بوده است و به طور طبیعی علاقه دارند که کمتر از سن‌شان دیده شوند یا افراد مختلف به آن‌ها بگویند که چقدر خوب مانده اند. با افزایش سن یکی از دغدغه‌های خانم‌ها این است که چطور آرایش کنند تا جوان تر به نظر برسند یا از چه مدل مو با چه رنگی استفاده کنند که سن‌شان را کمتر نشان دهد.

در این مقاله از سوربان سعی کرده ایم نکاتی را بیان کنیم که به کمک آن ها، چهره‌تان جوان تر  به نظر برسد. پس اگر دوست دارید بدانید که چطور آرایش کنید که جوان تر به نطر برسید تا انتها همراه ما باشید.

با این چند تکنیک ساده آرایشی 10 سال جوان به نظر میرسی ! + تصاویر و نکات تکمیلی

آرایش کردن یکی از کارهایی است که خانم ها در هر سن و سالی علاقه زیادی به آن دارند . آرایش خوب می تواند سن یک خانم را بسیار پایین تر از آنچه هست نشان دهد و برعکس استفاده زیاد و نادرست از وسایل آرایشی سن را بیشتر نشان می دهد.

چطور آرایش کنیم که جوان تر به نظر برسیم؟

۱. به جای رژ گونه قهوه ای و تیره روژ گونه صورتی و هلویی بزنید.

۲. به جای مژه های غیرطبیعی و شلوغ مژه هایی طبیعی و پر داشته باشید.

با این چند تکنیک ساده آرایشی 10 سال جوان به نظر میرسی ! + تصاویر و نکات تکمیلی

۳. به جای ابرو های قاب بندی و تیره ابرو های نچرال داشته باشید.

۴. به جای رنگ موی بلوند و روشن موهای تیره و نچرال خود را داشته باشید.

۵. به جای رژ لب تیره و مات از تینت یا لیپ گلاس استفاده کنید.

با این چند تکنیک ساده آرایشی 10 سال جوان به نظر میرسی ! + تصاویر و نکات تکمیلی

رژ لب‌ های تیره هرازگاهی ترند می‌شوند و عده زیادی دل‌شان می‌خواهد آن‌ها را امتحان کنند؛ اما واقعیت این است که همین ترندهای جذاب می‌توانند چندین سال به ظاهر شما اضافه کنند و سن‌تان را بالا ببرند. برای جلوگیری از بالا رفتن سن با آرایش لب لازم است از رژ لب‌های روشن استفاده کنید تا چهره‌تان را جوان‌تر و جذاب‌تر نشان دهند. اگر هم به هر دلیلی همچنان روی استفاده از رژ لب تیره تاکید دارید، به جای اینکه آن را با یک خط لب هم رنگ همراه کرده و به صورت پررنگ روی لب‌ها بکشید، خط لب را حذف کرده و رژ را با استفاده از نوک انگشت روی لب‌ها پخش کنید تا جلوه‌ای طبیعی‌تر و محوتر پیدا کند. با این کار جلوی بالا رفتن سن‌تان را خواهید گرفت.

۶. به جای استفاده از سایه های غلیظ و تیره سایه روشن گوشه چشم بزنید.

بالا رفتن سن با آرایش نامرتب

با این چند تکنیک ساده آرایشی 10 سال جوان به نظر میرسی ! + تصاویر و نکات تکمیلی

آرایش فقط زمانی به نفع زیبایی شما کار می‌کند که کاملا تمیز باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که در طول روز به آرایش‌شان سر نمی‌زنند باید بدانید که بالا رفتن سن با آرایش نامرتب یکی از اتفاقات رایج برای خانم‌هاست. اما منظور از آرایش نامرتب چیست؟

هر بار که ریمل شما زیر چشم‌ها پخش شود، رژ لب‌تان در بخشی از لب‌ها پر رنگ باشد و در بخشی دیگر کم‌رنگ و پوست‌تان از چربی زیاد برق بزند، شما در حال تجربه کردن یک آرایش نامناسب و نامرتب هستید که به راحتی چند سالی به سن‌تان اضافه می‌کند. برای رفع این مشکلات لازم است اولا از ریمل ضد آب استفاده کنید تا زیر چشم‌ها نریزد و داخل خطوط زیر چشم فرو نرود. در مرحله بعدی با استفاده از پرایمر رژلب و لاک لب، رژ تان را فیکس کنید و برای مات کردن پوست قبل از آرایش از پرایمر صورت و بعد از آن از پودر فیکساتور استفاده کنید تا در تمام طول روز آرایشی یکدست، تمیز و مات داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز