بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

از تخفیفات ویژه لوازم آرایشی و بهداشتی بلک فرایدی امسال تو خانومی خبر داری؟

اصلا خبر دارید خانومی برایتان چه سورپرایزی دارد؟ همه شما به یک حراج در یک جمعه پاییزی دعوت شده‌اید. بلک فرایدی امسال شبیه به هیچ جمعه‌ای نخواهد بود خود‌تان را برای یک دل سیر خرید کردن آماده کنید. بهتر است بیشتر از این وقتتان را تلف نکنید و لیستی از هر آنچه که در طول یکسال به آن نیاز دارید تهیه کنید، حتی به فکر خرید هدیه برای عزیزانتان باشید. به همراه خانومی قرار است با دست پر از پاییز خداحافظی کنید. اگر هنوز متوجه نشدید چه جمعه‌ای در انتظارتان است پس تا انتها ما را دنبال کنید تا بیشتر با بلک فرایدی و فروشگاه آنلاین خانومی آشنا شوید.

بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست؟

بلک فرایدی همانطور که از اسمش مشخص است به حراج در روز جمعه اشاره دارد، اما این حراج و جمعه با هر آنچه که تا به امروز دیده‌اید بسیار تفاوت دارد. برای اولین بار یک فروشگاه در پایان فصل پاییز با عنوان خرید شب یلدا شروع به حراج محصولات خود کرد. این حراج با استقبال خوب خریداران خوش ذوق روبرو شد و آن را جمعه سیاه یا بلک فرایندی نامیدند. اگر برایتان سوال پیش آمده است که بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست؟! در آمریکای شمالی به آخرین جمعه ماه نوامبر یعنی فردای روز شکرگزاری بلک فرایدی می‌گویند.

در این جمعه همه فروشگاه‌ها دست به یک حراج بی‌نظیر در طول سال می‌زنند و فرصت خرید کردن را برای همه اقشار جامعه فراهم می‌کنند. این جمعه در آمریکای شمالی تعطیل نیست، اما کارمندان با گرفتن مرخصی می‌توانند با خیالی آسوده به خرید کردن بپردازند. اغلب فروشگاه‌ها از ساعت 4 صبح فعالیت‌های خود را شروع می‌کنند تا پیش از غروب آفتاب همه خریده‌های خود را انجام داده باشند و خود را برای شروع کریسمس و سال نو میلادی آماده کنند.

از جمله کمپانی‌های معتبر و بزرگی مانند نایک، پوما، آدیداس، ویکتوریا سکرت و ... با حراج محصولات خود به مشتریان فرصت برند پوشیدن و یونیک بودن در سال جدید را می‌دهند. البته هر آنچه که در مورد بلک فرایدی گفتیم فقط مختص آمریکای شمالی نیست بلکه سایز کشور‌ها مانند هند، فرانسه، انگلستان، ترکیه و ... نیز جمعه سیاه را بسیار با‌شکوه برگزار می‌کنند.

از تخفیفات ویژه لوازم آرایشی و بهداشتی بلک فرایدی امسال تو خانومی خبر داری؟

خانومی فروشگاه معتبر ایرانی

به جامع‌ترین فروشگاه آنلاین فروش محصولات آرایشی بهداشتی خوش آمدید. اگر به دنبال محصولات اصل و با‌کیفیت هستید، خانومی بهترین گزینه برای شما است. فروشگاه خانومی با استفاده از کادری جوان و با تجربه تمامی تلاش خود را برای داشتن خریدی بی‌دغدغه و رضایت شما می‌کند. آنچه که خانومی را از سایر رقبا متمایز می‌کند، تنوع بیش از 20 هزار کالای با‌کیفیت و نمایندگی رسمی 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی است.

از مهمترین ویژگی‌های سایت خانومی مشاوره پیش از خرید است که به شما این امکان را می‌دهد در بستری امن با خیالی آسوده و استفاده از نظر کاربران و مشاورین مجرب خانومی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل خانومی خود را متعهد می‌داند و در صورت لزوم می‌توانید کالا را مرجوع کنید.

خانومی بر خلاف نام خود برای آقایان و کودکان نیز محصولات متنوعی دارد، برای مثال پوشاک با‌کیفیت، محصولات بهداشتی و مراقبتی ویژه آقایان را می‌توان نام برد. دسته‌بندی محصولات در سایت خانومی به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به هر آنچه که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید، برای مثال اگر به دنبال محصولات آرایشی هستید با کلیک بر روی آیتم آرایشی هر آنچه که مربوط به آرایش صورت مثل رژ، رژ گونه ، ریمل، کرم پودر ، و بادی میکاپ است را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر کدام شامل طیف وسیعی از محصولات اصل و با‌کیفیت هستند. شاید برایتان باور کردنی نباشد تمام این فعالیت‌های حرفه‌ای و اصالت نتیجه عملکرد فروشگاه 8 ساله خانومی است.

از تخفیفات ویژه لوازم آرایشی و بهداشتی بلک فرایدی امسال تو خانومی خبر داری؟

برای بلک فرایدی 1400 خانومی آماده‌اید؟

همه کسانی که در سال‌های گذشته تجربه خرید از فروشگاه خانومی را داشته‌اند به خوبی آماده این حراج با‌شکوه هستند. خانومی با در نظر گرفتن تخفیف‌های 40 تا 70 درصدی به شما امکان خرید یکساله هر آنچه که نیاز دارید را می‌دهد. با خیال راحت برای یکسال خود خرید کنید و نگران انقضا محصولات آرایشی و مراقبتی نباشید، خانومی نمی‌گذارد این تجربه شیرین خرید برایتان تلخ شود و تمامی محصولات دارای انقضا بالا هستند.

خانومی با سیاست سود کم و فروش بالا قصد دارد این زمستان را با دست پر آغاز کنید و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما انجام می‌دهد، زیرا این قرار نیست آخرین خرید شما باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم در بلک فرایدی خانومی حتما سری به دسته‌بندی‌های پر طرفدار مراقبت پوست در بین خانم‌ها و آقایان بزنید.

شما می‌توانید مرغوب‌ترین کرم‌های آبرسان، شوینده‌های مناسب پوست، کرم‌های مراقبتی دور چشم و هر آنچه که مربوط به پوست صورت و بدن می‌شود را با بهترین قیمت خریداری کنید. پس فرصت را بر خرید نیاز‌های اساسی پوست خود از دست ندهید. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم فروشگاه خانومی شامل طیف وسیعی از محصولات است و شما می‌توانید البسه‌های با‌کیفیت و اکسسوری‌های متنوع را به لیست خرید خود در جمعه سیاه اضافه کنید. یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در بین ما ایرانی‌ها عطر و ادکلن است.

خانومی در دسته‌بندی عطر‌های زنانه و مردانه چیزی جز اصالت برای ارائه به شما ندارد. پس تردید را کنار بگذارید و اگر زمان زیادی است که قصد خرید عطر محبوبتان را دارید اما به دلیل قیمت بالا و یا نداشتن اطمینان بر اصل بودن خرید آن را به تعویق انداخته‌اید، زمان آن رسیده است در جمعه سیاه خانومی با خیال راحت آن را خریداری کنید. اگر همیشه مشکل خرید هدیه برای تولد دوستان خود را دارید پس منتظر چه هستید، بلک فرایدی خانومی بهترین زمان برای خرید کادو‌های یونیک برای عزیزانتان است.

کلام آخر

همه ما ایرانی‌ها عاشق خرید کردن و آراسته بودن در شروع تمامی فصل‌ها هستیم. فروشگاه خانومی با در نظر گرفتن تمامی نیاز‌های خانواده‌های ایرانی از محصولات آرایشی بهداشتی تا البسه و اکسسوری یک فروشگاه منتخب آنلاین برای خرید است و چه چیزی بهتر از این که در بلک فرایدی 1400 عضوی از خانواده بزرگ خانومی شوید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما: