بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین عطر زنانه 2022 چه عطری است؟ پرفروش ترین عطر و ادکلن زنانه در کدام برند قرار گرفته است؟ محبوب ترین عطر زنان چه رایحه ای دارد؟ چیزی که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که بهترین عطر زنانه دقیقا چیزی است که که استایل و ظاهرتان شما را کامل می کند، عطری که نمودی از شخصیت و روحیه شما در دید اطرافیان باشد و در اعتماد به نفس شگفت انگیزی به شما هدیه دهد. انتخاب عطر زنانه محبوب برای خود و نزدیکان باعث می شود یاد شما به همان شفافیت در عطر و رایحه ها ماندگار شود.

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 2022 جذاب و به یاد ماندنی!

برای جمع آوری لیست بهترین ادکلن زنانه سعی کرده ایم به همه سلیقه ها توجه کنیم، با سوربان همراه باشید.

ادوپرفیوم دیور جادور زنانه | Dior J’adore Eau De Parfum

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

تصمیم گرفتیم اولین عطر پرطرفدار زنانه لیست خود را از برند دیور معرفی کنیم. ادوپرفیوم زنانه جادور در سال 2007 برنده جایزه FiFi، (بهترین عطر سال) شد. عطر دیور جادور برای اولین بار در سال 1999 رونمایی گردید مورد استقبال شدیدی قرار گرفت. ادکلن جادور یکی از بهترین مورد های ادکلن های زنانه در سطح جهانی شناخته می شود و با رایحه شیک و زنانه از شما استقبال می کند. معنی J’adore به فرانسوی «دوستت دارم» است.

ادوپرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب | Viktor & Rolf Flowerbomb Eau de Parfum

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

دومین عطر مشهور زنانه لیست ما، عطر ویکتور اند رولف فلاوربمب است که در سال 2005 توسط کمپانی هلندی ویکتور اند رولف طراحی و به بازار عطر و ادکلن زنانه وارد شد. رایحه این عطر طوری هست که نمی توانید از آن دست بکشید. رایحه این ادوپرفیوم شرقی و گلی بوده و برای 6 ماه دوم سال (زمستان - پاییز) مناسب است.

ادوپرفیوم گوچی بلوم آکوا دی فیوری | Gucci Bloom Acqua Di Fiori

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

عطر گوچی بلوم آکوا دی فیوری در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن های زنانه معرفی شد و استقبال بانوان از این رایحه شگفت انگیز، آن را به یکی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه تبدیل کرد. رایحه شکوفه ای و سحر آمیز این ادوپرفیوم توانسته است کاری کند این محصول برای کلیه استایل ها مناسب باشد، اگر می خواهید یک عطر شیک داشته باشید که رایحه سبک و شادی داشته باشد این عطر مناسب مخصوص بانوان را خریداری کنید.

کلوین کلین سی کی وان | Calvin Klein CK One

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

یکی از عطرهای کلاسیک برند آمریکایی کلوین کلاین عطر سی کی وان است که در سال 1994 معرفی شد. قابل ذکر است که این ادوپرفیوم برای هر دو گروه زنانه و مردانه قابل استفاده است و باگر در جست و جوی یک عطر و ادکلن مشترک هستید می تواند برای شما مناسب باشد.

ادکلن لانکوم لا ویه بل | La Vie Est Belle

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

ادوپرفیوم پرطرفدار زنانه لانکوم لا ویه بل در سال 2012 توسط برند لانکوم معرفی شد. این عطر جز بهترین ادکلن زنانه بوده و برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه مناسب است و کامل کننده استایل آن ها به حساب می آید. La Vie Est Belle به فرانسه (زندگی زیباست) به این اشاره دارد که می توان از خوشی های کوچک هم استفاده کرد.  برای خانم های جوان و میانسال شیک و خوش پوش این ادوپرفیوم می تواند بسیار مناسب باشد.

ادوپرفیوم جورجیو آرمانی سی | Giorgio Armani Si

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

عطر آرمانی سی یکی از عطرهای مشهور زنانه بوده که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی ایتالیایی جورجیو آرمانی ساخته شد و به دنیای عطر و ادکلن زنانه معرفی گردید. این عطر نمودی از جسارت زنانه است. رایحه شیرین، گرم با عصاره میوه ای این عطر را تبدیل به عطر مورد علاقه برای زنانی کرده است که به رایحه های طبیعی علاقه دارند.

شنل کوکو مادمازل | Chanel Coco Mademoiselle

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

اگر صحبت از بهترین عطر و ادلکن زنانه باشد و اسم شنل کوکو مادمازل شنیده نشود، بی لطفی بزرگی است! این ادوپرفیوم جادویی در سال 2013 طراحی و توسط کمپانی مشهور چنل رونمایی شد. و بارها برنده جایزه های بهترین عطر زنانه شده است، این عطر رایحه لاکچری دارد و با اسانس گلی و شیرین تبدیل به یک ادوپرفیوم جذاب شده است.

عطر باربری مای باربری بلاش | My Burberry Blush

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

عطر بریتانیایی مای باربری بلاش در سال 2017 معرفی گردید و محبوبیت زیادی از همان ابتدا کسب کرد. یک عطر شیک و لوکس با طراحی فوق العاده! رایحه شرقی، شیرین و گلی این محصول شما را جادو می کند و اعتماد به نفس شما را تقویت می نماید. اگر می خواهید یک هدیه شگفت انگیز و رایحه ای به یاد ماندنی به شریک زندگی، دوست و مادر خود تهیه کنید از همین محصول استفاده کنید.

ادوپرفیوم میس دیور زنانه | Miss Dior

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

عطر میس دیور زنانه یکی از لاکچری ترین و جذاب ترین عطر زنانه کمپانی مشهور دیور است که در سال 2012 عرضه گردید. ادکلن میس دیور در زده بهترین عطر زنانه قرار دارد. ناتالی پورتمن (Natalie Portman) تبلیغات این ادوپرفیوم جذاب را برعهده داشت که فروش بی نظیری برای این عطر زنانه به دنبال داشت.

ایو سن لورن بلک اوپیوم | YSL Black Opium

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

عطر بلک اپیوم، محصول مشهور برند ایو سن لورن شمرده می شود که در سال 2014 طراحی شد.  Black Opium به معنای افیون سیاه است که به طرز شگفت انگیزی پر رمز و راز بودن این عطر را به تصویر می کشد. اگر ظاهر رسمی و پر از سکوتی دارید این محصول می تواند شما را به هرچیزی که در نظر دارید نزدیک تر کند.

عطر کارولینا هررا گود گرل مشکی | Carolina Herrera Good Girl

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

گود گرل از گذشته تا به امروز پرفروش ترین عطر زنانه بوده که از صدر جدول بهترین ها هرگز پایین نمی آید، طراحی جذاب این عطر ها به شکل کفش پاشنه بلند است که به ظرافت و لطافت زنانه اشاره می کند، این برند عطرهای بسیار خوشبو و جذابی دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید آن ها را خریداری کنید. در این لیست تصمیم گرفتیم مدل ادکلن گودگرل مشکی محصول سال 2016 را معرفی کنیم. این محصول رایحه شیرین و تلخ - طبع گرم دارد و در گروه بویایی شرقی گلی قرار می گیرد.

عطر ایفوریا زنانه | Calvin Klein Euphoria

بهترین عطر و ادکلن های زنانه 1401

ادکلن ایفوریا زنانه آخرین محصولی است که در لیست بهترین عطر و ادکلن زنانه قرار داده ایم؛ این ادوپرفیوم طراحی شیشه لوکسی دارد که از افسونگری و جذابیت زیبایی زنانه الهام گرفته است. این عطر گرم و شیرین را می توانید با هر استایلی استفاده کنید.

دوستان عزیز، به پایان مقاله پرفروش ترین عطر و ادکلن های زنانه رسیدیم، امیدواریم توانسته باشید با کمک این مقاله مناسب ترین عطر و ادکلن زنانه را پیدا کنید! در بخش نظرات عقیده خود را با ما به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: