بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

۵ محصول مهم برای داشتن یک آرایش چشم اسموکی

آرایش چشم اسموکی، یکی از الگوهای آرایش چشمی جذاب است که در سال‌های اخیر رونق زیادی داشته و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این سبک آرایش می‌تواند به هر دو شکل غلیظ یا ملایم انجام شده و اتفاقا یکی از عالی‌ترین مزایای آن، به همین انعطاف پذیر بودن سطح غلظت آرایشی مربوط می‌شود. در این مطلب قصد داریم که نگاهی به محصولات لازم برای داشتن یک آرایش چشم اسموکی بیندازیم.
با ما همراه باشید.

محصولات لازم در آرایش چشم اسموکی

برای آن که بتوانید به بهترین شکل آرایش چشم اسموکی را برای خود ترتیب داده و نهایت استفاده را از زیبایی چشم‌های خود در پی این آرایش ببرید، لازم است که پیش از هر کاری از زیرسازی مناسب استفاده کنید. اما از آن جهت که ممکن است ریزش ریمل، سایه و ... را اطراف چشم‌های خود داشته باشید، کرم پودر یا پنکیک زدن را به پس از تکمیل شدن آرایش چشمی خود موکول کنید. به این شکل آرایش صورت شما به طور کلی تمیز بوده و اثری از ریزش مواد آرایشی چشمی روی آن دیده نخواهد شد.

اما ببینیم که محصولات لازم در ترتیب دادن یک آرایش چشمی اسموکی عالی کدامند.

ریمل

پیش از هر چیزی لازم است که در میان انواع ریمل، حتما به دنبال محصولی باشید که برای ریمل زدن، کیفیت عالی داشته و بتوانید مژه‌هایی پررنگ و برگشته به وسیله آن ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که بخش قابل توجهی از زیبایی کلی چهره شما را مژه‌هایتان به خود اختصاص داده و حال که تصمیم گرفته‌اید از سبک آرایش اسموکی برای چشم‌های خود استفاده کنید، ضرورت دارد که حتما مژه‌هایتان را به بهترین شکل ریمل بزنید که به خوبی دیده شوند.
یکی از آثار سبک آرایش چشمی اسموکی این است که به دلیل تیره شدن پلک‌ها و استفاده‌ای که از رنگ‌های دودی و خاکستری تیره می‌شود، مژه‌ها جلوه کمتری پیدا خواهند کرد. از این روی حتما به سراغ ریمل‌های قوی و دارای رنگدانه‌های کاملا سیاه بروید. اگر نگاهی به بهترین ریمل لورال بیندازید، حتما گزینه‌هایی عالی با رنگدانه‌های قوی مشکی، چون مدل کربن بلک آن خواهید یافت.

مژه مصنوعی

۵ محصول مهم برای داشتن یک آرایش چشم اسموکی

البته انتخاب مژه مصنوعی برای داشتن یک آرایش چشم اسموکی، بستگی زیادی به این دارد که مژه‌های فعلی شما در چه وضعیتی باشند. با توجه به توضیحی که در بالا دادیم و دیدیم که چطور باید مژه‌ها در این سبک آرایشی، حتما پررنگ و پرپشت به نظر برسند؛ شما احتمالا نیاز به استفاده از مژه مصنوعی خواهید داشت.

به این ترتیب در صورتی که مژه‌های خودتان به طور طبیعی در وضعیت ایده آلی قرار ندارند، می‌توانید به راحتی با استفاده از مژه مصنوعی حرفه‌ای که آن قدرها نیز مشخص نباشد؛ مژه‌هایتان را بهبود بخشیده و حجم و بلندی بیشتری به آن‌ها بدهید. این فرصتی عالی خواهد بود تا ضمن استفاده از یک ریمل قوی و سیاه، مژه‌هایی پرپشت نیز داشته باشید.

سایه چشم

۵ محصول مهم برای داشتن یک آرایش چشم اسموکی

رکن اصلی داشتن یک آرایش چشمی اسموکی، استفاده از سایه چشم دودی یا خاکستری است. البته این که به چه شکلی سایه چشم را مورد استفاده قرار دهید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و باید حتما در به کار بردن سایه چشم، مهارت کافی داشته باشید.

دقت کنید که حتما زیرسازی لازم را پیش از به کار بردن سایه انجام داده و پس از آن، برای استفاده از سایه الگوی مورد نظر خود را در هر دو چشم به ترتیب رعایت کنید. یکی از مشکلاتی که اغلب در اشستفاده از سایه چشمی در این سبک آرایشی و دیگر مدل‌های آرایش چشم‎ها دیده می‌شود، عدم هماهنگی میان مدل آرایش دو چشم است. از این روی توصیه می‌کنیم که ابتدا به شکلی کاملا کمرنگ، سایه چشمی را زده و زمانی که مطمئن شدید الگوی سایه زدن هر دو چشم شما شبیه به هم است، آن را پررنگ کرده و به درجه رنگ مورد نظر خود برسانید.

خط چشم

برای آن که بتوانید آرایش چشمی اسموکی عالی داشته باشید، استفاده از خط چشم را نمی‌توان کنار گذاشت. اگر چه اصلی‌ترین محصول آرایشی لازم در چنین سبک آرایشی، سایه چشمی است؛ اما بهتر است که برای جذاب‌تر شدن چشمان خود، حتما از خط چشم به صورت نازک در محل رویش مژه‌ها استفاده کنید. این کمک خواهد کرد تا چشم‌های شما فرم جذاب‌تر و بهتری به خود گرفته و در نهایت آرایش زیباتری داشته باشید.
همین طور در صورت تمایل و اگر بخواهید که خط چشم شما به هیچ وجه مشخص نشود، می‌توانید پس از کشیدن آن، کمی سایه روی خط چشم فید کرده و اثر پررنگ و مجزای آن را از بین ببرید.

مداد چشم

مداد چشم را برای داخل چشم و همین طور خط مژه پایینی به کار برده و به این شکل گیرایی بیشتری در چشم‌های خود ایجاد کنید. به علاوه شما می‌توانید به جای خط چشم، برای خط مژه بالایی نیز از مداد چشم استفاده کرده و آن را در یک الگوی آرایش چشم اسموکی به کار ببرید. دقت داشته باشید که برای خرید مداد چشم، به سراغ محصولات باکیفیت بروید. به خصوص اگر مداد را داخل چشم‌ها می‌کشید کیفیت برند و ضدحساسیت بودن محصول آرایشی، از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار خواهد بود.

خرید اینترنتی محصولات مناسب آرایش چشم اسموکی

در بالا توضیحاتی در خصوص محصولات مورد نیاز برای داشتن یک آرایش چشمی اسموکی کامل ارائه کردیم. برای خرید اینترنتی این محصولات، به طور مثال ریمل، سایه و ...، می‌توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی مو تن رو، مراجعه کنید. به طور نمونه انواع ریمل اسنس در سایت مو تن رو، با اطمینان از اصالت کالا و بهترین قیمت، عرضه شده و به راحتی امکان خرید آنلاین را خواهید داشت. لازم به توضیح است که پس از تکمیل خرید، محصولات در کمترین زمان به محل آدرس شما ارسال خواهند شد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز