بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه یک آرایش پاییزی جذاب داشته باشیم؟

وقتی هوا رو به سردی می‌رود همه چیز شکل و ظاهر متفاوتی به خود می‌گیرد. این تغییرات حتی در تمام مخلوقات این جهان هم کاملا مشخص است؛ برگ‌ها، گل‌ها، زمین، گیاهان و حتی آسمان حال و هوایی متفاوت به خود می‌گیرد و ما از این قاعده مستثنی نیستیم. با شروع فصل سرد به‌دنبال تغییراتی در ظاهر و رنگ آرایشمان هستیم تا هرچه بیشتر خودمان را با رنگ‌های پاییزه تطبیق دهیم. می‌توانیم در پاییز آرایش جذاب‌تری داشته باشیم و از ترفند‌هایی استفاده کنیم تا کمی متفاوت‌تر از فصل قبل ظاهر شویم. اولین فاکتور، یادگیری صحیح آرایش کردن است و دومین فاکتور استفاده از لوازم ‌آرایش مرغوب تا بتوانید در فصول سرد هم مانند فصل بهار بدرخشید.

مراحل آرایش پاییزی

داشتن محصولات و لوازم‌آرایش خوب و باکیفیت به‌اندازه آرایش کردن و البته درست آرایش کردن اهمیت دارد. اینکه شما از برند‌ها و محصولات مناسب و معروف استفاده کنید، کمک می‌کند که از آرایش کردن لذت ببرید. برای مثال محصولات برند گلدن رز از جمله محصولاتی هستند که کیفیت آنها ثابت شده‌ است و طرف‌داران زیادی نیز دارند. در ادامه، مراحل یک آرایش بی‌نقص پاییزی را با هم مرور خواهیم کرد.

مرحله اول: پاکسازی پوست

برای انجام یک آرایش خاص و پاییزی جذاب در مرحله اول باید پوست خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید. این که شما قرار است بر روی پوست خود یک آرایش بی‌نقص داشته باشید سبب می‌شود تا قبل از هر چیز به فکر پاکسازی پوست خود باشید. برای انجام پاکسازی به‌هیچ‌عنوان مجبور نیستید هزینه زیادی را در آرایشگاه‌ها پرداخت کنید. بلکه به‌راحتی و با استفاده از شوینده مناسب پوست خود و تونر‌هایی که برای بعد از شستشو و به‌منظور تنظیم PH پوست ارائه می‌شوند، می‌توانید یک پاکسازی عمیق و مناسب انجام دهید. البته پیشنهاد ما این است که تونر شما پایه گیاهی داشته باشد تا سبب تمیزی و شفافیت بیشتر پوست شما شود.

مرحله دوم: آرایش پوست صورت

بعد از پاکسازی شما باید تلاش کنید تا پوستی کاملا یکدست و صاف داشته باشید. برای رسیدن به این هدف پیش از هر کار باید برای زیرسازی از مرطوب‌کننده مناسب پوست خود استفاده کنید و بعد با کرم‌پودر و کانسیلری که مجددا مناسب نوع و تایپ پوستی شماست، آرایش خود را آغاز کنید. تیرگی‌ها و لکه‌ها را به‌راحتی می‌توانید با کانسیلر بپوشانید.

همچنین دور چشم خود را یک درجه به‌واسطه کانسیلر متناسب با رنگ پوستتان روشن کنید. توصیه می‌کنیم اگر پوست چربی دارید از کرم‌پودر‌هایی که فاقد چربی هستند استفاده کنید و اگر پوست شما خشک است بهتر است که کرم‌پودر شما آبرسان نیز باشد.

البته دراین‌بین کرم‌هایی نیز به بازار عرضه شده‌اند که چندمنظوره هستند؛ برای مثال سی سی کرم‌ها که علاوه بر آبرسانی و ضدآفتاب بودن، نقش کرم‌پودر را نیز برای شما بازی می‌کنند. با خرید سی سی کرم می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

چگونه یک آرایش پاییزی جذاب داشته باشیم؟

مرحله سوم: آرایش چشم‌ها

بعد از اینکه پوست خود را مرتب و یکدست آرایش کردید نوبت به آرایش چشم‌ها می‌رسد. بهتر است در فصل پاییز آرایش شما کاملا ساده و سبک باشد مگر اینکه قصد داشته باشید غروب و شب پاییزی خود را در یک دورهمی مانند عروسی یا یک جشن مفصل مانند نامزدی بگذرانید.

درهرحال توصیه ما برای آرایش چشم این است که برای رنگ پایه از زغالی، مشکی و قهوه‌ای و برای سایه دوم از نارنجی، قرمز، طلایی و متعلقات این دسته از رنگ‌های گرم استفاده کنید. بهتر است به‌هیچ‌عنوان حتی به قسمت رنگ‌های سرد پالت سایه خود نگاه هم نکنید.

خط چشم بهتر است متناسب با فرم چشم شما باشد. اگر چشمان درشتی دارید قسمت بالا و پایین چشم خود را خط چشم بکشید. اگر چشمان شما ریز است سعی کنید که خط چشم را از میانه چشم به سمت بیرون بکشید. ضمنا بهتر است خط چشم شما مشکی و براق باشد تا آرایش شما کاملا متناسب با فصل پاییز به نظر برسد.

مرحله چهارم: آرایش لب‌ها

برای آرایش لب‌ها متناسب با فصل پاییز استفاده از یک رژلب مخالف با نوع آرایش توصیه می‌شود. یعنی اگر آرایش شما مات بود، بهتر است رژلبی براق داشته باشید و اگر آرایش شما براق است بهتر است رژلب شما مات باشد. رنگ رژلب باید بر اساس رنگ‌های پاییزی باشد؛ قهوه‌ای، قرمز، نارنجی و گلبهی که همگی نشان از پاییز هزار رنگ و زیبا دارند. ابتدا با مداد شکل لب خود را مشخص کنید و سپس رژلب بزنید. اگر لب‌هایی خشک و پوسته‌پوسته دارید حتما از بالم لب استفاده کنید. در نهایت رنگ‌های جگری و شرابی هم برای رژلب پاییزی مناسب و جذاب هستند.

آرایش پاییزی و این‌همه زیبایی

چگونه یک آرایش پاییزی جذاب داشته باشیم؟

همان‌طور که می‌دانید آرایش کردن سلیقه‌ای و کاملا شخصی محسوب می‌شود. البته به طور حتم آرایش ما با درنظرگرفتن فضا و مکانی که قرار است در آن قرار بگیریم، متفاوت خواهد بود. آرایش شما برای دانشگاه به‌هیچ‌عنوان شبیه به آرایش یک مجلس عروسی یا نامزدی نیست و این همان نکته‌ای است که باید به آن به‌شدت توجه کنید. دراین‌بین اتفاقات کوچکی مانند تغییر فصل‌ها نیز بهانه‌ای خلاقانه هستند تا آرایش صورت خود را متناسب با این اتفاقات کوچک اما منحصربه‌فرد، تغییر دهید.

بلک فرایدی خانومی، یک فرصت ویژه برای خرید لوازم آرایشی

بلک فرایدی خانومی که با عنوان «حراجمعه خانومی» شناخته می‌شود، فرصتی استثنایی برای خرید لوازم آرایشی پاییزه شماست تا بتوانید باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی را از بهترین برندهای بازار با کمترین قیمت تهیه کنید.

در حراج بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی خانومی می‌توانید لوازم آرایشی محبوبتان را با نصف قیمت و حتی کمتر پیدا کنید. با توجه به اینکه این روزها یک فرصت ویژه برای یک خرید عالی برای همه محسوب می‌شود؛ پیشنهاد می‌کنیم از همین امروز لیست لوازم آرایشی خود را تهیه کنید تا بتوانید با شروع حراجمعه خانومی به‌سرعت سفارش خود را ثبت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(8 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما: