بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برای هر عروس و دامادی مراسم ازدواج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دوست دارند این شب را به بهترین شکل برگزار کنند و شبی خاطره انگیز و زیبا برای خود و مهمانان رقم بزنند. یکی از مهم ترین انتخاب ها در زمینه برگزاری عروسی انتخاب مکانی مناسب برای برپایی این جشن بزرگ است. این روزها باغ تالارها زیباترین و خاص ترین لوکیشن ها برای برگزاری عروسی به شمار می آیند.

اما تنوع باغ تالارها به ویژه در تهران باعث شده انتخاب یک باغ تالار برای بسیاری از عروس و دامادها به یک چالش تبدیل شود. در این زمینه یک تیم تشریفاتی می تواند به شما کمک کند تا بدون هیچ دردسری بهترین انتخاب را داشته باشید. اما تیم تشریفات مجالس چیست؟ چگونه می توان به کمک یک تیم تشریفات مجالس تهران بهترین باغ تالار را انتخاب کرد؟ در این مطلب به طور کامل به این سوالات پاسخ داده می شود:

نکات طلایی برای انتخاب باغ تالار و تشریفات مجالس

تیم تشریفاتی چیست؟

انتخاب یک باغ تالار مناسب و نیز رسیدگی به دیگر امور برگزاری یک جشن ازدواج شیک و مجلل ذهن هر عروس و دامادی را به خود درگیر می کند. در واقع از طرفی عروس و دامادها خود به تنهایی از عهده انجام این امور برنمی آیند و از طرفی دیگر انتخاب تک تک این امور و هماهنگی با توجه به عدم شناخت و تخصص عروس و دامادها می تواند برای آن ها هزینه بیشتری در بر داشته باشد.

اما امروزه مجموعه هایی تحت عنوان تشریفات مجالس فعالیت دارند که شما به راحتی می توانید برگزاری مراسم مختلف نظیر مجلس عروسی را به این تیم ها بسپارید. این تیم ها به واسطه تجربه و تخصصی که داشته تمامی امور برگزاری یک جشن مجلل و باشکوه را به بهترین شکل اجرا خواهند نمود. که یکی از این امور، انتخاب باغ تالاری مناسب است.

به طور کلی با کمک تیم های تشریفات مجالس شما می توانید با صرف هزینه و نیز وقتی کمتر موفق به برگزاری جشنی فوق العاده گردید. اما برای انتخاب یک تیم تشریفاتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ یک تیم تشریفات مجالس باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

 

7 ویژگی یک تیم تشریفات مجالس

1. دارای مجوز رسمی

اول از همه باید مطمئن گردید که تیم تشریفاتی مورد نظر دارای مجوز رسمی است. این روزها بسیاری از افراد به اسم تشریفات مجالس مشغول به فعالیت هستند حال آن که تنها اسم آن را شنیده و هیچ تخصصی ندارند و حتی فعالیت آن ها هیچ جا به ثبت نرسیده است. برای همین در اولین قدم از قانونی بودن فعالیت تیم انتخابی اطمینان پیدا کنید.

در صورت سپردن کارها به یک تیم تشریفاتی بدون مجوز، در صورت بروز هر نوع مشکلی دست شما به هیچ کجا بند نخواهد بود. از طرفی احتمال آن که خدمات ارائه شده از سوی این تیم های غیرحرفه ای باب میل شما باشد بسیار پایین خواهد بود. چرا که همان طور که گفتیم این مجموعه ها از تخصص لازم برای فعالیت در این زمینه برخوردار نیستند.

 

2. دارای بهترین تیم فیلمبرداری

حتماً شما برای مراسم ازدواج خود به یک تیم فیلمبرداری حرفه ای نیاز دارید. فیلم و عکس های مراسم ازدواج می توانند تا سال ها، یاد و خاطره این روز شیرین را برای شما زنده کنند. برای همین طبیعی است که کیفیت آن ها برای شما از اهمیت بالایی برخوردار باشد. به همین منظور باید تیم تشریفاتی را انتخاب کنید که دارای حرفه ای ترین تیم فیلمبرداری و عکسبرداری باشد. یک تیم فیلمبرداری کاربلد و با تجهیزات به روز و پیشرفته!

حتی اگر تیم تشریفاتی انتخابی در مجموعه خود تیم فیلمبرداری ندارد باید بتواند یک گروه فیلمبرداری حرفه ای و باتجربه را با هزینه ای مناسب به شما معرفی کند.

 

3. ارائه مناسب ترین گزینه ها بسته به بودجه شما

از قدیم گفته اند که هر چقدر پول بدهی همان قدر هم آش میخوری! اما این روزها دیگر چندان این ضرب المثل به کار نمی آید. چرا که ما دنبال بهترین ها با مناسب ترین قیمت هستیم. در مورد تیم تشریفاتی نیز به همین شکل است. به دنبال تیمی باشید که بهترین خدمات را با مناسب ترین هزینه به شما ارائه دهد. خیلی از تیم های تشریفاتی به دلایل مختلفی هزینه ها را بالاتر خواهند برد و در نهایت شما مجبور به پرداخت هزینه ای نجومی و سرسام آور خواهید شد.

این در حالی است که با  انتخاب یک تیم تشریفاتی منصف و باتجربه می توانید برای مراسم خود بهترین ها را با نازل ترین قیمت داشته باشید. به نوعی یک تیم تشریفاتی بسته به بودجه شما بهترین ها را به شما معرفی خواهد نمود.

 

4. برخورداری از حرفه ای ترین کارشناسان برنامه ریز

یک تیم تشریفاتی حرفه ای دارای کارشناسانی باتجربه و متخصص است. از این رو شما می توانید پیش از انتخاب هر یک از خدمات با یک کارشناس حرفه ای مشورت نمایید و پس از آن دست به انتخاب بزنید. همچنین این کارشناسان به شما کمک می کنند تا بهترین برنامه ریزی را برای مراسم خود داشته باشید.

برای مثال شما می توانید با تعیین بودجه خود از کارشناسان بخواهید تا متناسب با آن بهترین خدمات و برنامه ریزی را برای شما ارائه کنند. قطعاً با نظر کارشناسان باتجربه جشن باشکوه تری را تجربه می کنید.

 

5. امکان بازدید حضوری

تیم های تشریفات مجالس کاربلد که تمامی خدمات آن ها به صورت حرفه ای و تخصصی ارائه می شود حتماً برای عروس و دامادها امکان بازدید حضوری از خدماتی نظیر سرو غذا، کیفیت کار فیلمبرداران و... را در نظر خواهند گرفت و این را حق عروس و دامادها می دانند. برای همین حتماً از این امکان استفاده کرده و به خوبی تمامی موارد را به صورت حضوری مورد ارزیابی قرار دهید.

 

6. در نظرگیری راه های ارتباطی مختلف برای مشتریان

از دیگر ویژگی های یک تیم تشریفاتی خوب در نظرگیری راه های ارتباطی مختلف برای مشتریان است. در واقع شما برای تماس با این مجموعه ها به هیچ عنوان به مشکل برنخواهید خورد. چرا که از راه های مختلفی چون بازدید حضوری، تماس تلفنی، سایت و شبکه های اجتماعی این امکان برای شما فراهم است.

 

7. دارای باغ تالاری به روز و مجلل

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم یکی از دشوارترین مراحل برگزاری یک مراسم ازدواج باشکوه، انتخاب باغ تالاری مناسب است. پیدا کردن یک باغ تالار متناسب با شرایط خود، زمان زیادی را از ما طلب می کند. اما در صورتی که تیم تشریفاتی مورد نظر خود دارای باغ تالاری مناسب باشد یا با باغ تالاهای مناسبی قرارداد داشته و آن ها را به ما معرفی کند کار ما بسیار آسان تر می شود.

 

8. برخورداری از آشپزخانه اختصاصی

این که با چه خوراکی ها و غذاهایی از مهمانان پذیرایی شود یکی از مهم ترین دغدغه های هر زوجی است. چرا که همه دوست دارند به بهترین شکل از مهمانان خود پذیرایی کنند. تهیه غذا و دیگر خوراکی ها برای تعداد زیادی از مهمانان کار چندان ساده ای نیست. از طرفی یک رستوران ممکن است کیفیت چندانی نباشد و دیگری قیمت بالایی را در نظر بگیرد. اما در صورتی که تیم مورد نظر، خود دارای آشپزخانه اختصاصی باشد این مشکل به راحتی حل خواهد شد.

چرا که عروس و داماد به راحتی می توانند با مناسب ترین قیمت، منوی غذایی خود را انتخاب و سفارش دهند. علاوه بر غذای اصلی، تیم تشریفاتی همچنین باید ارائه دهنده انواع دسر، پیش غذا، فینگرفود،کیک عروسی و نوشیدنی های مختلف باشد.

 

9. ارائه بهترین مراسم سرگرم کننده

این که بتوان لحظات شاد و مفرحی را برای مهمانان تدارک دید بسیار مهم است و باعث می شود مهمانان همیشه این جشن زیبا را در ذهن خود داشته باشند. برای همین یک تیم تشریفات حرف ای باید بتواند برنامه های سرگرم کننده ای نظیر مراسم آتش بازی را به مراسم اضافه کند. البته تمامی این موارد باید طبق سلیقه عروس و داماد انجام شود.

نکات طلایی برای انتخاب باغ تالار و تشریفات مجالس

نکاتی کلیدی برای انتخاب بهترین باغ تالار

تا به این جا گفتیم که یک تیم تشریفات مجالس خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد. در واقع از چه چیزهایی به کیفیت خدمات یک تیم تشریفاتی پی ببریم. اما الان نوبت به انتخاب باغ تالار می رسد. باغ تالار معرفی شده از سوی یک تیم تشریفاتی باید به چه شکلی باشد؟ چگونه بهترین باغ تالار را انتخاب کنیم؟ در ادامه نکاتی آورده شده اند که به شما در انتخاب یک باغ تالار به روز و مجهز کمک خواهند نمود:

1. برخورداری از باغی زیبا و سرسبز

یکی از دلایل انتخاب باغ تالار، استفاده از فضای زیبای باغ آن است. برای همین حتماً باید باغ تالار انتخابی دارای باغی سرسبز و زیبا باشد. حتماً از نزدیک باغ تالار را به خوبی بررسی کنید و مطمئن شوید که بخش آن همواره مورد رسیدگی قرار می گیرد و کاملاً زیبا و مناسب برگزاری مراسم است. سرسبزی و زیبایی باغ می تواند زیبایی خاصی به مراسم شما ببخشد.

 

2. دارای تالاری بزرگ و مجهز

حتماً ضمن توجه به باغ، از قسمت تالار نیز غافل نشوید. فضای تالار باید دارای طراحی به روز و مجللی بوده و چیدمان آن کاملاً شیک و باشکوه باشد. همه چیز باید در این بخش برای حضور مهمانان فراهم باشد و حتی در صورتی که قصد داشته جشن را در باغ برگزار کنید باید فضای تالار نیز برای شرایط خاص فراهم و آماده باشد.

 

3. دارای سالن عقد شیک

خیلی از عروس و دامادها مراسم عقد خود را نیز در روز ازدواج برگزار می کنند. برای همین نیاز است که باغ تالار انتخابی دارای یک سالن عقد شیک باشد. این سالن را نیز به خوبی بررسی کنید و مطمئن شوید همه چیز از جمله سفره عقد همان طوری است که شما می خواهید و با سلیقه شما جور است.

نکات طلایی برای انتخاب باغ تالار و تشریفات مجالس

4. بهره مندی از پارکینگ اختصاصی

در انتخاب باغ تالار، پارکینگ را نیز در نظر داشته باشید. یک باغ تالار شیک و به روز همچنین باید دارای پارکینگی اختصاصی و بزرگ باشد. ظرفیت این پارکینگ باید به خوبی گنجایش تعداد زیادی اتومبیل را داشته باشد تا مهمانان به راحتی بتوانند اتومبیل خود را در جایی امن پارک کنند.

 

5. مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش

یک باغ تالار خوب همچین باید دارای سیستم گرمایش و سرمایش مناسب باشد. چه در فصل سرما و چه در فصل گرما باید باغ تالار انتخابی از امکانات گرمایشی و سرمایش مناسبی برخوردار باشد. در واقع نباید سردی یا گرمی هوا باعث اذیت مهمانان و عروس و داماد شود.

 

6. دارای بخش رختکن

بخش رختکن نیز از دیگر بخش های مهم یک باغ تالار است. مهمانان در زمان ورود به باغ تالار و خروج از آن نیاز دارند تا لباس های خود را تعویض کنند. برای همین نیاز است که یک باغ تالار حرفه ای دارای رختکنی بزرگ، با کمدهای کافی و نیز آینه های قدی باشد.

 

7. دارای میز و صندلی های به روز و تمیز

میز و صندلی های باغ تالار باید همگی زیبا و یکدست و با روکش هایی تمیز باشند. میز و صندلی های لک گرفته و قدیمی می توانند از زیبایی فضای باغ تالار کم کنند و باعث شوند مهمانان بر روی آن ها احساس راحتی نداشته باشند. برای همین برای راحتی و آسایش مهمانان حتماً این مورد را در نظر داشته باشید.

 

8. دارای جایگاه عروس زیبا

عروس و داماد تقریباً از ابتدا تا انتهای جشن، در جایگاه ویژه خود قرار دارند. برای همین این بخش حتماً باید دارای طراحی لاکچری و زیبایی باشد. در صورت نیاز شما حتی باید امکان درخواست تغییر دکوراسیون این بخش را داشته باشید. در واقع مدیریت باغ تالار باید به سلیقه و نظر شما احترام گذاشته و تغییراتی را به دلخواه شما ایجاد کند.

 

9. برخورداری از جایگاه بازی برای کودکان

مراسم هایی چون مراسم ازدواج برای کودکان می تواند خسته کننده باشد و از طرفی باعث شود پدر و مادرها نیز نتوانند با خیال راحت در این جشن به شادی و پایکوبی بپردازند. برای همین وجود بخشی اختصاصی برای بازی کودکان می تواند به راحتی این مشکل را حل کند.

 

10. دارای گنجایشی متناسب با تعداد مهمانان

در انتخاب باغ تالار حتماً به گنجایش آن نیز توجه داشته باشید. باغ تالاری بزرگ یا خیلی کوچک به هیچ عنوان انتخاب مناسبی نخواهند بود. چرا که در باغ تالار کوچک فضای کافی برای پذیرایی از مهمانان وجود نخواهد داشت و باغ تالار خیلی بزرگ نیز باعث می شود که مراسم شما خلوت به نظر برسد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز