بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

خواستگاری یکی از شادترین لحظات زندگی یه زن هست، اما اگر حلقه ازدواجی که دریافت می‌کنین با سلیقه شما یکی نباشه، چه کار می‌کنین؟ یا بدتر از اون، اگه از نظر شما آنقدر زننده باشه که از پوشیدن اون خجالت بکشین چی؟

تخمین‌زده میشه که به دو سوم عروس‌ها حلقه‌هایی پیشکش میشه که دوستش ندارن. در این مقاله آوردیم که چطور دو زن ساکن بریتانیا اعتراف می‌کنن که حلقه ازدواج خودشون رو دوست نداشتن و چطور از شریک زندگی خودشون یه حلقه جدید خواستن.

2 ماجرای جذاب از راضی کردن مردان برای خرید مجدد حلقه ازدواج

چوکر‌های مخملی، گوشواره‌های پردار و دستبند‌های مهره‌ای با رنگ‌های مختلف همگی ثابت می‌کنند که فقط لباس‌ها نیستند که مد می‌شوند، جواهرات نیز همینطور هستند. اما جواهراتی وجود دارد که وقتی دیگر مد نیست نمی‌توان آن را دور انداخت؛ آن هم حلقه ازدواج است.

حلقه‌ای که همسر آینده شما با آن به شما پیشنهاد ازدواج می‌دهد، چیزی است که هر روز در انگشت حلقه دست چپ خود خواهید داشت، امیدوارم برای دهه‌های آینده با هر چیزی که می‌پوشید، زیبا به نظر برسد. با این حال، همان طور که گفتیم تخمین‌زده می‌شود که دو سوم عروس‌های آینده حلقه‌هایی دارند که دوست ندارند و هرگز خودشان انتخاب نکرده‌اند.

پس از پیشنهاد ازدواج و خواستگاری، چگونه این شجاعت و بی‌رحمی را پیدا می‌کنید که غرور همسر خود را بشکنید و به او بگویید که یک حلقه ازدواج جدید می‌خواهید؟ چراکه ویلیام لیون فلپس در مورد خوشبختی می گوید:

بالاترین خوشبختی روی زمین ازدواج است. - William Lyon Phelps

در اینجا می‌گوییم که چگونه دو زن شجاع خواسته‌ی دل خود را آشکار می‌کنند.

 

من چیزی نگفتم و مخفیانه آن را تغییر دادم!

جودی اندروز (Jodie Andrews) که 29 ساله دارد و یک PA است در اپینگ، اسکس (Epping, Essex) با نامزدش ریکی که 37 ساله است و راننده با فرزندانشان وینی شش ساله و سوکی چهار ساله، زندگی می‌کند. جودی از مراسم خواستگاری و حلقه ازدواج خود می گوید:

وقتی ریکی در روز ولنتاین 2019 در یک تعطیلات در مکزیک روی یک زانو افتاد و خواستگاری کرد، در آن لحظه آنقدر غرق احساس شدم که توجه زیادی به جواهرات نکردم.

من از ساحل به هتل با کودک نوپایم که روی صندلی چرخدارش بود؛ قدم می‌زدیم که ریکی از من خواست با او ازدواج کنم، اما تا غروب حلقه‌ ازدواجم را خوب نگاه نکردم.

وقتی تصور نامزدی را می‌کردم، رویای یک حلقه طلا با یک الماس اشکی زیبا را داشتم و به ریکی هم اشاره‌ای کرده بودم.

او به دنبال پلاتین رفته بود، زیرا فلزی گرانبها و برتر به شمار می‌رود، و من از این کار او بسیار قدردانی کردم. اما من عاشق طلا هستم و هیچ چیز در جعبه جواهراتم به این انگشتر نمی‌آمد.

از ترس جریحه دار کردن احساسات او، بیش از یک سال در موردش حرفی نزدم و از تلاش و هزینه 7000 پوندی او قدردانی کردم.

در حالی که بسیار ناراحت و ناامید بودم که حلقه ازدواجم با ساعت، دستبند، گوشواره و گردنبندم مطابقت ندارد؛ در همین حین، با یک جواهرساز محلی مخفیانه ملاقات کردم و حلقه را به طلای آبشده آغشته کردم.

وقتی روکش آن از بین رفت، آن را نزد جواهرساز بردم تا دوباره آن را در آب طلا غوطه ور کند. آن موقع بود که مجبور شدم برای ریکی توضیح دهم زیرا او متوجه شد که من آن را نپوشیده‌ام. او کمی متحیر شده بود اما می‌داند که من بسیار خاص پسند هستم.

دیگر به آن اشاره نشد تا اینکه حلقه ازدواج را از جواهرفروش گرفتم و ریکی پذیرفت که آن طلایی دوست داشتنی به نظر می‌رسد. با انتشار این خبر من و ریکی با هم برای طراحی مجدد انگشتر تصمیم گرفتیم و در نهایت، با طراح جواهرات سفارشی تماس گرفتم و سفارش حلقه ازدواج جدید خود را دادم.

2 ماجرای جذاب از راضی کردن مردان برای خرید مجدد حلقه ازدواج

او وحشت کرد و سپس برای من یک حلقه ازدواج جدید خرید

ربکا مولاک (Rebecca Mullock) که 30 ساله است؛ یک تجارت هنری و صنایع دستی دارد و با همسرش دیوید، 48 ساله، که برای یک شرکت تولیدی چاپ کار می‌کند، در پیگنتون، دوون (Paignton, Devon) زندگی می‌کند. او تعریف می‌کند که:

نوامبر 2011 بود و دیوید در حال برنامه‌ریزی یک پیشنهاد جشن بود. اما علیرغم اینکه ساعت‌ها در جواهرفروشی‌ها می‌چرخیدیم، هیچ یک از حلقه‌هایی که دوست داشتم در اندازه من موجود نبود.

بنابراین، دیوید که ناامید از داشتن چیزی برای نشان دادن در هنگام خواستگاری بود، در نهایت به خرید یک مورد وحشت‌زده دست زد. اگرچه من عاشق دریافت حلقه ازدواج از او بودم، اما اصلاً آن چیزی نبود که دوست داشتم. من پنهانی و در دل امیدوار بودم که روزی آن را جایگزین کنیم.

به‌جای الماسی که رویای آن را می‌دیدم، یک حلقه به شکل جناغ به من داد. همانطور که شروع به پوشیدن حلقه کردم، پنجه‌های اطراف سنگ‌ها به همه چیز گیر می‌کرد و لباس‌هایم را می‌کشید.

من به دیوید توضیح دادم که من فقط یک حلقه طلای سفید ساده با یک الماس می‌خواهم. او قبلاً شکایت من در مورد این که حلقه ازدواج لباس‌هایم را خراب می‌کند متوجه شده بود. همچنین این واقعیت را می‌دانست که با تمام طرح‌هایی که قبلاً انتخاب کرده بودم تفاوت زیادی داشت و از آن راضی نبودم.

سال بعد، در شب قبل از تولد من، او دقیقاً همان چیزی را که من واقعاً می‌خواستم تهیه کرد. می‌توانستم در چهره دیوید ناامیدی را ببینم که نتوانسته در اولین اقدام نظر مرا جلب کند. اما فشار زیادی روی مردان وجود دارد که کار را به درستی انجام دهند، و این همان دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!

بنابراین برای انتخاب حلقه ازدواج باید از همان اول بسیار دقت کرد و وقت زیادی را صرف کرد تا به حلقه مورد پسند رسید. تنوع و طرح‌های انگشتر‌های طلا و جواهر گالری زمردی بسیار زیاد است و به احتمال زیاد طرح مورد علاقه‌ی خودتان را پیدا کنید. اما خودتان را اصلاً مجبور به انتخاب و خرید از بین طرح‌های حلقه ازدواج مروارید و یاقوت موجود در سایت نکنید.

شما همیشه باید سلیقه‌تان را در اولویت قرار دهید چون قرار است چیزی بخرید که تا پایان عمر همراه شما باشد و هر روز از دیدن آن لذت ببرید.

علاوه بر آن فراموش نکنید که زیبایی در سادگی است و همیشه حتی از بین پر زرق و برق‌ترین‌ها هم سعی کنید ساده‌ترین‌ها را انتخاب کنید تا خیلی زود دلتان را نزند.

برای دیدن مجموعه‌های بی‌نظیر انگشتر طلای زمردی می‌توانید به لینک زیر سر بزنید. فراموش نکنید که جواهری زمردی امکان شخصی‌سازی برای شما عزیزان را نیز فراهم کرده است. می‌توانید طرح دلخواهتان را برای طراحی و ساخت به گالری زمردی سفارش دهید.

2 ماجرای جذاب از راضی کردن مردان برای خرید مجدد حلقه ازدواج

اگر در انتخاب دچار تردید هستید می‌توانید سؤالات و دغدغه‌های خودتان را با مشاوران گالری زمردی در میان بگذارید. کادر این گالری با صبر و حوصله به شما عزیزان کمک می‌کنند تا از سردرگمی نجات پیدا کنید و بهترین تصمیم و برازنده‌ترین انتخاب را داشته باشید. فقط کافی است به شعب این گالری مراجعه کنید و یا با تماس تلفنی سؤالات خودتان را مطرح کنید.

021-55622715

09121509364

021-22662165 

اگر دوست دارید نمونه‌های متنوع این گالری را ببینید، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. شما در این گالری علاوه بر طرح‌های کلاسیک، سرویس برلیان جدید و مد روز هم پیدا خواهید کرد.

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Instagram: https://instagram.com/zomorodijewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

 

 

 



 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: