بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

هر کجا که بچرخید، عشق در هوا هست. شاید این انرژی پنهان شده‌ای باشه که ما از مردمی می‌گیریم که با آن‌ها ملاقات می‌کنیم. از رسانه‌هایی که گروه زیادی از مردم در چت‌های گروهی، تصاویر، ویدئو‌ و اخبار مربوط به نامزدی و مراسم عروسی خودشون منتشر می‌کنن. از خوشحالی و شادی اونها شاد میشیم و انرژی می‌گیریم. چیز دیگه که در مورد انتشار این محتوا‌ها در فضای مجازی وجود داره اینه که می‌توان برترین ترند‌های سال 2022 رو با توجه به اون‌ها بررسی کرد. در ادامه ما بهترین ترند‌های حلقه ازدواج را آوردیم تا با در نظر گرفتن اون‌ها انتخاب خوبی برای حلقه خودتون داشته باشین. برای اینکه بفهمیم در سال 2022 بیشتر از چه سبک‌هایی استفاده میشه؛ با جنی یون (Jennie Yoon)، بنیانگذار زیورآلات Kinn صحبت کردیم و نظر ایشون رو در مورد حلقه ازدواج پرسیدیم.

6 ترند حلقه ازدواج سال 2022

هیچ چیزی به اندازه حلقه‌های ازدواج جذابیت مراسم عروسی را به تصویر نمی‌کشد. دسته گل‌های عروسی ممکن است بیان‌کننده احساسات و لباس‌های عروسی نشان‌دهنده سبک‌های در حال تغییر زمان باشند، اما حلقه ازدواج معنای ویژه‌ای را منتقل می‌کند. حلقه ازدواج وعده مشارکت، تعهد و حمایت پایدار است. با در نظر گرفتن این تداعی‌ها، ممکن است تعجب‌آور باشد که ترند‌ها بتوانند بر سبکی که در نهایت انتخاب می‌کنیم تأثیر بگذارند. اما بر ما تاثیر می‌گذارند، آن‌ها قطعا تاثیر می‌گذارند.

فراتر از آن، دیدن اینکه کدام گرایش‌ها به طور انبوه در رسانه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند، سرگرم‌کننده و جذاب است.اما هیچ کدام از این‌ها به این معنی نیست که سلیقه شخصی در خرید حلقه ازدواج نقشی ندارد. وقتی احساسات با سبک ترند ادغام می‌شود، حاصل آن حلقه ازدواج زیبا و متفاوتی خواهد بود.

 

1- حلقه ازدواج Toi et Moi

Toi et Moi یک سبک کلاسیک است. خیلی قبل از اینکه به ترند حلقه ازدواج فکر کنیم و آن را دنبال کنیم، این سبک وجود داشته است. یون (Yoon) خاطرنشان می‌کند با وجود اینکه نماد‌های مد قرن بیستم مثل Jackie O، سبک حلقه نامزدی دو سنگی را رایج کردند؛ دخترانی مانند آریانا گرانده (Ariana Grande)، امیلی راتاجکوفسکی (Emily Ratajkowski) و مگان فاکس (Megan Fox) در حال بازگرداندن آن هستند.

وقتی نوبت به انتخاب حلقه‌ای می‌رسد که سال‌ها (یا یک عمر) دوستش خواهید داشت، Toi et Moi یک انتخاب بی‌همتا است. یون می‌گوید: «این سبک از حلقه ازدواج می‌تواند زیبایی هم زمان دو شکل سنگ مختلف را نمایش دهد. همچنین می‌تواند نشان‌دهنده یک داستان عمیقا شخصی باشد که دو نوع سنگ مانند مروارید و الماس یا زمرد و الماس را با هم ترکیب می‌کند.

 

2- حلقه ازدواج برش بیضی

محبوبیت الماس‌های تراش بیضی در سال‌های اخیر وجود داشته و ترندی است که در سال 2022 دوباره شاهد آن هستیم. اگر فکر می‌کنید که هر چه سنگ بزرگ‌ترباشد، بهتر است؛ تراش بیضی را انتخاب کنید. یون نیز می‌گوید: «این سبک جذابیت بیشتری را در انگشتان شما نشان می‌دهد، بنابراین مردم تمایل دارند که به کیفیت الماس بیش از وزن قیراط توجه کنند زیرا باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن حلقه ازدواج می‌شود. هایلی بیبر (Hailey Bieber) و کورتنی کارداشیان (Kourtney Kardashian) خود را از طرفداران این سبک می‌دانند. بنابراین شما می‌توانید مطمئن باشید انتخاب این نوع حلقه ازدواج بسیار زیبا و زرق و برق زیادی خواهد داشت.

 

3- حلقه ازدواج سه سنگ

یون همیشه بسیار عاشق مگان مارکل (Meghan Markle) بوده است. یون با توجه به حلقه ازدواج محبوب خود، مارکل،  به حلقه ازدواج سنتی سه سنگی به عنوان چیزی که جذابیت زیادی دارد، اشاره می‌کند. این حلقه ازدواج واقعا زیبا و متفاوت است. "حلقه‌های سه سنگی بسیار متنوع هستند و بسته به تراش و سنگ‌های استفاده شده، می‌توانند ظاهری سنتی یا زیبایی بسیار مدرن و سفارشی را از خود نشان دهند. " 

اگر می‌خواهید یک انگشتر زیبا داشته باشید، یون پیشنهاد می‌کند سبکی را انتخاب کنید که از یک سنگ مرکزی و دو سنگ کناری تشکیل شده باشد. "قرار‌گیری برش‌های هندسی مختلف، ظاهر منحصر به فردی را ارائه می‌کنند"

6 ترند حلقه ازدواج سال 2022

 

4- حلقه ازدواج ساده و مینیمال

تمایل و گرایش به مینیمالیسم باعث شده است که سبک مینیمال راه خود را در تمام جنبه‌های زندگی ما باز کند. ما وسایلمان را مینیمال می‌کنیم، دیوار‌های گالری را با آثار هنری تکی عوض می‌کنیم و کمد‌هایمان را با کمد‌های مینیمال و کوچک‌تر پر می‌کنیم. این عشق و علاقه به سبک مینیمال به حلقه‌ ازدواج نیز کشیده شده است.

یون می‌گوید: «بسیاری از عروس‌های مدرن سبک مینیمال‌تر و ظریف‌تر را انتخاب می‌کنند که به راحتی با سبک زندگی آن‌ها همخوانی دارد. بیشتر حلقه‌های ازدواج بر روی سنگ تمرکز می‌کنند و کسانی که ازدواج می‌کنند تمایل دارند روی جزئیات تمرکز کرده و با استفاده از برش‌های الماس منحصربفرد، اضافه کردن حکاکی یا استفاده از بافت، جلوه متفاوتی را به حلقه ازدواج خود بدهند. انتخاب سبک‌های ساده به شما این آزادی و انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا هر زمان که بخواهید طرح حلقه ازدواج خود را با اطمینان تغییر دهید.

 

5- حلقه ازدواج با سنگ‌های رنگی

بیشتر عروس‌ها سبک‌های ظریف را برای حلقه ازدواج خود انتخاب می‌کنند که نشان‌دهنده فاصله گرفتن از سبک‌های سنتی است. اگر شما هم اینگونه هستید، سنگ‌های رنگی بهترین گزینه برای شماست. یون در این زمینه می‌گوید: «پرسفارش‌ترین درخواست‌ها برای حلقه ازدواج، داری یاقوت کبود آبی است که یادآور حلقه ازدواج پرنسس دایانا (Diana) می‌باشد. او توضیح می‌دهد که چگونه این ترند طی سال‌ها سبکی رایج شده است. یون می‌گوید که علاقه بسیاری از افراد به این ترند باعث شده است که استفاده از زمرد، یاقوت، یاقوت کبود سلطنتی و همچنین یاقوت کبود مونتانا (Montana) افزایش یابد. این سبک یک انتخاب محبوب برای سال 2022 و بعد از آن است.

 

6- حلقه ازدواج سفارشی

یون می‌گوید: وقتی نوبت به ازدواج می‌رسد، حلقه ازدواج شما باید به بیان داستان عشق شما کمک کند. بسیاری از زوج‌ها می‌خواهند این داستان در حلقه‌ای که انتخاب می‌کنند منعکس شود، به همین دلیل است که حلقه‌های سفارشی محبوبیت پیدا کرده است. «پیدا کردن سبکی که نه تنها منحصر به فرد باشد، بلکه در راستای تفسیر رابطه شما باشد، نیروی محرکه این پیوند خواهد بود. زوج‌ها از برش‌های منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند و با جواهرسازانی کار می‌کنند که می‌توانند طرح‌های آن‌ها را به گونه‌ای بسازند که واقعا سفارشی شود.» آیا یک سبک برای همه مناسب است؟ مطمئنا هر کس سبک، سلیقه و طرح خاص خود را دارد.

 

 

این هم از مدل‌های جذاب ترند حلقه ازدواج. کدام یکی را بیشتر دوست داشتید؟

همانطور که قبلاً گفتم تنوع این طرح‌ها آنقدر بالا است که به احتمال زیاد طرح مورد علاقه‌ی خودتان را پیدا کردید، اما خودتان را اصلاً مجبور به انتخاب و خرید از بین طرح‌های ترند معرفی شده نکنید.

شما همیشه باید سلیقه‌تان را در اولویت قرار دهید چون قرار است چیزی بخرید که تا پایان عمر عاشقانه‌تان همراه شما باشد و هر روز از دیدن آن لذت ببرید.

علاوه بر آن فراموش نکنید که زیبایی در سادگی است و همیشه حتی از بین پر زرق و برق‌ترین‌ها هم سعی کنید ساده‌ترین‌ها را انتخاب کنید تا خیلی زود دلتان را نزند.

این موارد که گفتیم دسته‌بندی کلی از مد امسال هستند، بهتر است شما برای انتخابتان تعداد بیشتر و متنوع‌تری از حلقه ازدواج را ببینید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

 جواهری زمردی (zomorodi.com) مجموعه‌ای بی‌نظیر و متنوع از حلقه‌های ازدواج را برای شما عزیزان در گالری حلقه ازدواجش جمع‌آوری کرده است که می‌توانید به آن سر زده و از دیدن آن لذت ببرید.

می‌توانید برای دریافت مشاوره و خرید از جواهری زمردی با شماره‌های زیر در تماس باشید:

021-55622715

09121509364

6 ترند حلقه ازدواج سال 2022

اگر دوست دارید نمونه‌های متنوع این گالری را ببینید، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. شما در این گالری علاوه بر طرح‌های کلاسیک سرویس برلیان جدید و مد روز هم پیدا خواهید کرد.

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Instagram: https://instagram.com/zomorodijewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: