بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در این مقاله قصد داریم تا بهترین هدیه نوروز یعنی خرید آیتم های طلا یا جواهر را به شما معرفی کنیم و با هر آیتم هدیه نیز آشنا شویم.

اکنون که بهار کم کم شروع به خودنمایی می کند، هدیه نوروز تبدیل به دغدغه بسیاری از مردم می شود. مردم در تکاپوی خرید عید و خرید هدیه عید هستند و زندگی رنگ و بوی جدیدی به خود می گیرد. اگر شما هم به دنبال خرید هدیه ای خلاقانه برای هدیه نوروز هستید، این مقاله مخصوص شماست. با ما همراه باشید.

سنت هدیه و عیدی دادن در نوروز:

سنت هدیه و عیدی دادن در عید نوروز از دیرین بین ایرانیان رواج داشته و تنها شکل و شمایل آن دچار تغییر شده است. تاریخچه این سنت به زمان جمشید، پادشاه هخامنشی برمی گردد که در اوایل بهار با کشف نیشکر و ساخت شکر از آن، مردم به یکدیگر شکر هدیه می دادند. به تدریج این سنت رواج بیشتری پیدا کرد و شکل و شمایل متفاوتی به خود گرفت.

همچنین سنت عیدی دادن و هدیه نوروز به تازه عروس داماد ها بسیار جدی تر است و همواره هدیه هایی شیک تر و گران قیمت تر به آنها داده می شود. اگر شما هم به دنبال هدیه ای خلاقانه و شیک هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

خرید آیتم های طلا یا جواهر؛ بهترین هدیه نوروز:

هرکجا نامی از خرید هدیه به خصوص خرید هدیه برای بانوان باشد، خرید طلا در صدر این لیست قرار دارد. این بار نیز در آستانه عید باستانی نوروز، خرید طلا یا جواهر را در لیست عیدی های خود قرار دهید. زیرا بدون شک بهترین انتخاب را کرده اید. دلیل محبوبیت خرید طلا به عنوان هدیه، علاوه بر زیبایی و تنوع، این است که خرید طلا یک نوع سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. نگهداری پول به صورت اسکناس از نظراقتصادی ضرر هایی را به دنبال دارد. با این حال با سرمایه گذاری و خرید طلا می توان اصل پول و سود آن را زنده نگه داشت و سرمایه خود را از بی ارزش شدن نجات داد.

تا اینجای کار شاید تصور کرده باشید که خرید طلا و جواهرات به عنوان هدیه نوروز تنها برای خانم ها مرسوم باشد، اما اینگونه نیست. زنجیر های طلا یکی از انواع آیتم هایی است که هم مورد استفاده آقایان و هم خانم ها می باشند. زنجیر ها هدیه ای به یادماندنی و بسیار شیک هستند. در واقع شما می توانید چندین زنجیر را با یکدیگر ست کنید و یا از زنجیر های پلاک دار استفاده کنید. البته که زنجیر ها به تنهایی نیز سادگی بسیار زیبایی دارند و تقریبا با تمام استایل ها هم خوانی دارند. ما در جواهری زمردی، ارائه دهنده شکیل ترین زنجیر ها می باشیم و شما می توانید با مراجعه به شعب ما از تازه ترین آیتم ها و مدل ها دیدن کنید.

 

خرید آیتم های طلا یا جواهر؛ بهترین هدیه نوروز!
خرید طلا بهترین عیدی برای عید امسال

 

آیتم های طلا یا جواهر پیشنهادی برای خرید عیدی:

اگر تصمیم به خرید طلا به عنوان هدیه عید گرفته اید اما نمی دانید مناسب ترین گزینه خرید طلا برای هدیه نوروز چیست، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. مصنوعات طلا در حیطه زیورآلات و جواهرات بسیار گسترده است و هر کدام زیبایی خود را دارند. یکی از فاکتور های قابل اهمیت برای خرید هدیه نوروز قیمت و وزن هدیه می باشد. مواردی که در ادامه معرفی می شود، علاوه بر قیمت مناسب تر، مناسب استفاده روزمره نیز هستند. آیتم های مناسب هدیه نوروز به شرح زیر می باشند:

  • دستبند و گردنبند طلا.
  • گوشواره طلا.
  • نیم ست طلا.
  • گوشواره جواهر.
  • نیم ست جواهر.
  • گردنبند و دستبند جواهر.

دستبند طلا:

دستبند طلا از بهترین گزینه ها برای خرید هدیه نوروز می باشد. این آیتم علاوه بر تنوع بسیار بالا، قیمت مناسب تری هم نسبت به سایر آیتم های دیگر زیورآلات طلا دارد. همچنین دستبند ها طرفداران بیشتری نسبت به سایر مصنوعات طلا دارند. زیرا علاوه بر سبک بودن، هم برای آقایان و هم خانم ها نیز مناسب می باشد. همچنین دستبند های مردانه چرم با پلاک طلا بهترین پیشنهاد برای هدیه نوروز برای آقایان شیک پوش می باشد.

خرید آیتم های طلا یا جواهر؛ بهترین هدیه نوروز!

گردنبند طلا:

گردنبند طلا؛ ساده، چشم نواز و تاثیر گذار. گردنبند های طلا در همین چند کلمه توصیف می شوند. در جواهری زمردی می توانید ظریف ترین گردنبند های طلا را با طرح ها و مدل های مختلف پیدا و خریداری کنید.

خرید آیتم های طلا یا جواهر؛ بهترین هدیه نوروز!

گوشواره های طلا:

گوشواره طلا؛ دو زوج جدانشدنی، یک هدیه عاشقانه برای عشقی همیشگی. با مراجعه به سایت جواهری زمردی می توانید با مشاهده مدل ها و طرح های متفاوت آنها یک هدیه نوروز با ارزش و شیک خریداری نمایید.

نیم ست طلا:

اگر قصد خرید یک هدیه نوروز تمام و کمال را دارید، نیم ست های طلا قطعا از بهترین انتخاب ها می باشد. جواهری زمردی با سابقه بالایی که در عرصه طلا و جواهرات دارد، همواره بهترین کیفیت و پیشنهاد را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

خرید آیتم های طلا یا جواهر؛ بهترین هدیه نوروز!
نیم ست طلا؛ کامل ترین هدیه برای عیدی

 

گوشواره های جواهر:

یکی از زیباترین و پر زرق و برق ترین پیشنهادات برای هدیه نوروز، گوشواره های جواهر می باشند. ترکیب یاقوت کبود و یاقوت سرخ یا مرواریدهای درخشنده با طلا و الماس درخشش و زیبایی هدیه شما را صد برابر می کند. این گوشواره ها به تنهایی می توانند یک هدیه نوروز بسیار مناسب باشند.

نیم ست جواهر:

نیم ست های جواهر نیز در طرح ها و سنگ های متفاوت قابل سفارش هستند. شما می توانید نیم ست جواهر های یاقوت کبود یا سرخ را از سایت جواهری زمردی سفارش دهید و از کیفیت فوق العاده آن شگفت زده شوید.

خرید آیتم های طلا یا جواهر؛ بهترین هدیه نوروز!

گردنبند و دستبند جواهر:

دستبند و گردنبند جواهر نیز یکی دیگر از آیتم های پیشنهادی برای خرید هدیه عید می باشد. اگر محبوب شما از استفاده گردنبند و دستبند لذت می برد، می توانید یک گردنبند جواهر یا یک دستبند جواهر به او هدیه بدهید و به او نشان دهید چقدر برایتان با ارزش است.

خرید آیتم های طلا یا جواهر؛ بهترین هدیه نوروز!

خرید آنلاین طلا و جواهرات:

خرید های آنلاین همواره خالی از ریسک نبوده اند اما اگر از یک سایت مطمئن و سرشناس خریداری های خود را انجام دهید، قطعا این ریسک بسیار کاهش پیدا می کند. جواهری زمردی با بیش از 150 سال تجربه از با تجربه ترین و سرشناس ترین طلا فروشی های کشور محسوب می شود. سایت مجموعه نیز تنها سایت فروش جواهرات است که دارای 3 نماد معتبر فروش الکترونیک در بالاترین سطح رتبه بندی می باشد. پس با خیال راحت عیدی خود را از مجموعه جواهری زمردی خریداری نمایید.
 

خرید آیتم های طلا یا جواهر؛ بهترین هدیه نوروز!
نیم ست مروارید؛ هدیه ای مناسب برای عید

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز