بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

جذاب ترین مدل های دستبند طلای زنانه 2022

انواع مدل های دستبند زنانه خیلی زیرکانه به استایل شما جذابیت و زیبایی می بخشند و در عین حال جلوه زیبای زنانه شما را به رخ بیننده می کشند. همانطور که می دانید خانم ها به زیورآلات علاقه بسیار زیادی دارند، به خصوص دستبندها برای بانوان شیک پوش و خوش استایل یکی از مهم ترین اکسسوری های مد و فشن محسوب می شوند. شما می توانید با پوشیدن یک دستبند ساده ولی در عین حال شیک، ظاهر خود را چندین برابر زیباتر کنید. همه ما می دانیم طلا علاوه بر ارزش مادی آن، می تواند احساس آرامش و انرژی مثبت برای بانوان به همراه داشته باشد. چه در گذشته و چه در حال حاضر دستبند جز اکسسوری هایی است که استفاده از آن جنسیت و سن نمی شناسد، و برای خانم ها و اقایان قابل استفاده است. در ادامه با معرفی انواع مدل های دستبند زنانه سعی کرده ایم شما را در انتخاب دستبند مناسب با سلیقه و استایل تان یاری دهیم.

معرفی انواع مدل های دستبند طلای زنانه

دستبند همیشه جایگاه ویژه ای دارد و از جمله اکسسوری هایی است که به عنوان مکمل استایل شما می تواند تاثیرگذار باشد. امروزه طرح های متنوع دستبند طلای زنانه از جمله مدل های زنجیری، تمیمه و رولکس و همینطور مدل های ترکیبی چرم و طلا، بافت و طلا، سنگ و طلا بسیار مورد پسند می باشد. در ادامه به معرفی این مدل ها خواهیم پرداخت.

دستبند چرم و طلای زنانه

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های دستبند زنانه، دستبندهای تلفیق طلا و چرم است. این مدل از دستبند به دلیل سبک خاصی که دارد طیف گسترده ای از افراد را شامل می شود، ترکیب چرم با طلا توانست یک محصول مقرون به صرفه و در عین حال زیبا و جذاب را در اختیار مخاطب قرار دهد. دستبندهای چرم با تزئین مدل های متنوعی از طرح های طلا، در عین سادگی ظاهر زیبا و شکیلی دارند. می توانید این مدل زیورآلات را به سادگی با لباس های شیک و مجلسی یا اسپورت و معمولی استفاده کنید.

چند نکته مهم در خرید دستبند چرم و طلا:

-    جنس چرم دستبند: حتما باید از گالری مورد اعتماد خرید نمایید تا به زودی فرسوده نشود.
-    قفل دستبند: در عین استحکام و مقاوم بودن باید به راحتی باز و بسته شود.

این مدل از دستبندها بهترین هدیه و یادگاری برای افرادی است که دوست شان دارید.

دستبند زنجیری

دستبندهای زنجیری به واسطه حلقه های متصل به یکدیگر و وجود قفل متحرک، قابل تنظیم براساس سایز دست افراد می باشد. این مدل دستبند بافت ساده ای دارد و طول سالیان از مد نمی افتد. از انواع دستبندهای زنجیری می توان به مدال کارتیه اشاره کرد.

دستبند طلای کارتیه

جذاب ترین مدل های دستبند طلای زنانه 2022

برند کارتیه یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین برندهای جهان محسوب می شود. طراحی خاص این برند با تلفیق اشکال هندسی و حلقوی مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

دستبند رولکس طلا

این دستبند از پرمخاطب ترین دستبندهای طلا بوده که برای رده های سنی مختلف قابل استفاده است و جز زیورآلات پرفروش محسوب می شود. به طور کلی دستبند رولکس مناسب افرادعلاقه مند به طلاهای سنگین است، همچنین به دلیل بافت لختی که دارد باعث احساس راحتی در دستان شما می شود.

دستبند تمیمه

تمیمه در واقع زنجیری است که از انگشت تا انتهای مچ کشیده شده و دستبند را به انگشتر متصل می کند. دستبندهای تمیمه ترکیبی از دستبند و انگشتر هستند که از قدیم در فرهنگ و ملل مختلف مرسوم بوده و نمادی از چشم و نظر، آئین مذهبی یا بردگی بوده است. امروزه نمونه های جدید تمیمه با طرح های مختلف با استفاده از متریال هایی مانند سنگ، جواهر و طلا مناسب هر سلیقه ای ساخته شده است.

دستبند سنگی و طلا

جذاب ترین مدل های دستبند طلای زنانه 2022

در دهه های اخیر در میان انواع مدل های دستبند زنانه، طرح دستبند سنگ و طلا زنانه جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کرده است، این مدل از دستبند ترکیب سنت و مدرنیته می باشد. سنگ ها به دلیل داشتن طرح های خاص و منحصر به فرد و به خاطر رنگ بندی متنوعی که دارند در تلفیق با طلا می توانند انواع مدل های دستبند زنانه و مردانه که برای هر نوع سلیقه ای مورد پسند باشد را ایجاد کند. این سبک دستبندهای سنگ و مهره و طلا بیشتر با استایل های اسپرت و کژوال ست می شوند.

دستبند بافت و طلا

یکی از جذاب ترین زیورآلات مناسب افراد با سبک خاص و هنری دستبند بافت و طلا می باشد. اغلب مدل های دستبند بافت و طلا، دارای گره های بافت مکرومه و مناسب سلیقه دختران جوان بوده و می تواند نشان دهنده ی معانی مختلفی مانند اتحاد، وفاداری و دوستی باشد. دستبند بافت و طلا در طرح و رنگ های متنوعی عرضه می گردد و تماماً دست بافت و دست ساز هستند. این مدل دستبندها را می توان با رنگ های مختلف لباس ست کرد و با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توان انواع این مدل را در جعبه زیورآلات خود داشت.

کلام. آخر

در این مقاله سعی کردیم انواع مدل های دستبند زنانه مناسب هر سبک و سلیقه ای را معرفی نماییم، تنها یک نکته مهم و اساسی باقی می ماند و آن نحوه خرید این محصول ارزشمند و اطمینان از صحت و کیفیت خرید است. از آن جا که استفاده از متریال با کیفیت و مراحل انجام کار در ارزشمندی محصول نهایی بسیار تاثیرگذار است، پیشنهاد می شود از مجموعه گالری طلای روبی که در صنعت طلا و جواهر در ایران سابقه درخشانی داشته و توانایی بکارگیری بروزترین تکنولوژی های طراحی و تولید طلا و جواهر را دارند، استفاده نمایید. مجموعه گالری طلای روبی با رعایت استانداردهای بین المللی در زمینه ارتباط با مشتری می تواند شما را در جهت یک خرید راحت، به صرفه و با کیفیت به درستی راهنمایی کرده و با داشتن بیش از 20 شعبه در سراسر کشور ی تواند بهترین خدمات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آن ها قرار دهد.

 


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(22 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما: