بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

دستبند تنیس یکی از پرطرفدارترین دستبندهای طلا و جواهر در بازار است. در واقع یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن، این است که طراحی بسیار ساده و همه پسندی دارد. همین موضوع باعث شده در طی سال‌های متمادی سرویس تنیس در عرصه رقابت دستبند طلا از دیگر رقبا عقب نماند. در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم اطلاعات کاربردی در مورد دستبند تنیس طلا به شما عزیزان ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با تاریخچه دستبند تنیس:

یکی از رایج‌ترین هدیه‌هایی که زوج‌های عاشق برای یک‌دیگر تهیه می‌کنند، دستبند تنیس است. چرا که آن سمبلی از یک عشق ابدی است. ولی خوب است بدانید که از ابتدای امر نام آن تنیس نبوده است و آن را اترنیتی یا همان ابدی می‌نامیدند. سپس در یکی از مسابقات تنیس در دهه هفتاد میلادی یکی از بازیکنان تنیس معروف دستبند اترنیتی خود را در حین مسابقه گم می‌کند. این فرد از مسئولان مسابقه درخواست می‌کند تا برای یافتن جواهر مورد علاقه‌اش بازی را متوقف کنند. سرانجام او دستبند الماس خود را پیدا می‌کند و تولید‌کنندگان این دستبند پس از این اتفاق، نام آن را به تنیس تغییر می‌دهند. همین اتفاق به ظاهر کم اهمیت، در حکم یک تبلیغ موفق برای طراحان دستبند تنیس محسوب شده و پس از آن، فروش این مدل از دستبند چند برابر می‌شود. ‌‌

دستبند تنیس؛ انتخاب مشکل‌پسندان!

آشنایی با انواع دستبندهای تنیس:

  • اولین نوع از دستبند تنیسی را با اسم دستبند تنیس کلاسیک می‌شناسیم. طراحی این مدل از جواهرات به این شکل است که یک ردیف الماس یک شکل و یک دست، بر روی زنجیر طلا بسیار ظریفی سوار می‌شود. ست کردن این مدل از دستبندها با ساعت محشر می‌شود و تغییر زیادی در استایل شما به وجود می‌آورد.
  • دومین نوع، دستبند تنیس مدرن است. در ساختار و طراحی این دستبندها از یک ردیف الماس استفاده شده است. ولی در بین الماس‌ها، سنگ‌های قیمتی دیگر نیز به کار می‌رود.

نکته مهم دیگری که در مورد طراحی انواع دستبند تنیس وجود دارد، مربوط به برش و شکل الماس‌های استفاده شده در آن می‌باشد. طراحان این گروه از محصولات برای پاسخگویی به سلیقه تمامی افراد برش‌های متفاوتی به الماس‌ها می‌دهند. یکی از محبوب‌ترین موارد، برش مربعی است. نام دیگر این برش زیبا و پر استفاده تراش پرنسس می‌باشد. چرا که در اغلب موارد می‌توان این نوع از جواهرات را در گردن خاندان سلطنتی مشاهده کرد. اگر علاقه مند به برش‌های بزرگ‌تر هستید، برش بیضی (اووال) و باگت بهترین انتخاب برای شما به حساب می‌آید. به جز موارد ذکر شده برش گرد (برلیان) نیز یکی دیگر از مدل‌های کلاسیک و همه‌پسند است که نمی‌توان از آن به سادگی گذشت!

قیمت دستبند تنیس به چه مواردی بستگی دارد؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که خریداران می‌پرسند در مورد قیمت دستبند تنیس است. به طور کلی سرویس تنیس جز جواهرات لوکس به شمار می‌رود. چرا که شاکله اصلی آن الماس است. ولی در سالیان اخیر با استفاده از سنگ‌های دیگر نیز جواهرسازان اقدام به تولید سرویس تنیس کرده‌اند. همین نکته باعث شده که جواهرات تنیس در قیمت‌های متفاوتی وارد بازار شود. به طور کلی جنس زنجیر و سنگ‌ها مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت به شمار می‌روند.

دستبند تنیس؛ انتخاب مشکل‌پسندان!
دستبند الماس

 

آشنایی با سرویس جواهر تنیسی:

اگر قصد خرید طلا به عنوان یک هدیه متفاوت برای عزیزان خود را دارید، پیشنهاد جواهری زمردی به شما خرید سرویس جواهر تنیس است. اصولا سرویس نامبرده متشکل از گردنبند و دستبند است. کمتر دیده می‌شود که این ست جواهر شامل گوشواره نیز بشود. سرویس‌های تنیس به انعطاف‌پذیری معروف هستند و به زیبایی در دست و گردن شما می‌نشینند.

 ممکن است در نگاه اول وزن این گردنبند جذاب و شیک، بسیار سنگین به نظر بیاید. چرا که در طراحی آن از تعداد زیادی سنگ الماس استفاده شده است. ولی در این حقیقت اینگونه نیست. چرا که طراحان جهت سهولت استفاده وزن استانداردی برای آن در نظر گرفته‌اند. یعنی همواره به این نکته توجه دارند که وزن زنجیر و الماس‌ها از حد مشخصی بیشتر نشود. خبر خوش دیگر این است که گردنبند های تنیسی انتخاب مناسبی برای تمامی افراد هستند. یعنی هم بانوان و هم آقایان در هر سنی می‌توانند با این جواهرات، مانند ستاره بدرخشند.

پیشنهاد ویژه جواهری زمردی:

اگر قصد خرید گردنبند طلا تنیس را دارید پیشنهاد ما به شما این است که هزینه بیشتری کنید و در کنار آن دستبند تنیس را نیز خریداری کنید. شاید بعد از خواندن این جمله بگویید که استفاده از دستبند باعث می‌شود که به راحتی نتوانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. ولی کافی است یکبار از دستبندهای مذکور استفاده کنید تا متوجه شوید که با سایر دستبندهای موجود در بازار بسیار فاصله دارند، چرا که بسیار سبک هستند. به علاوه طراحی ساده آن باعث می‌شود که اختلالی در انجام کارهای شما به وجود نیاید. ولی همچنان دستانتان همچون دستان یک ملکه بدرخشد. بهترین شاهد بر صحت موارد ذکر شده ورزشکارانی هستند که در حین ورزش از این جواهرات استفاده می‌کنند، بدون اینکه عملکردشان ضعیف شود. همچنین ست کردن تنیس با ساعت نیز بسیار مرسوم است. در واقع باعث می‌شود که ساعت شما جلوه بیشتری داشته باشد و خوش‌‌تیپ‌تر به نظر بیایید.

دستبند تنیس؛ انتخاب مشکل‌پسندان!
سرویس تنیس

به چه نکاتی هنگام خرید این گروه از جواهرات باید دقت کنیم؟

اولین نکته هنگام خرید دستبند تنیس این است که به قفل آن توجه کنید. اصولا قفلی برای دستبند مناسب است که هنگام باز و بسته شدن خم نشود، به علاوه شکستگی نیز نداشته باشد. همچین مهم است که محصول انتخابی شما منعطف باشد. به دلیل ساختار ردیفی دستبندهای تنیس، در صورتی که ساختار آن غیر منعطف باشد، شما در استفاده از آن به مشکل برمی‌خورید. حال راهکار چیست؟ پیشنهاد ما به شما این است که محصول مورد نظر خود را به صورت ایستاده و عمودی نگه دارید. بعد از مدتی اگر به صورت صاف و مستقیم، باقی ماند، بدین معنی است که منعطف می‌باشد.

سخن پایانی در مورد دستبند تنیس:

شاید با ذکر نکات فوق، فکر کنید که بهترین راه برای خرید دستبند تنیس، روش خرید حضوری است. در صورتی که اگر آنلاین شاپی مطمئن و حرفه‌ای را انتخاب کنید نیز می‌توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. فروشگاه اینترنتی جواهری زمردی با تجربه‌ای نیک، دقیقا خصوصیات ذکر شده را دارد. یعنی شما می‌توانید بدون هیچ تردیدی بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس جواهرات تنیس را در کمترین زمان ممکن از ما خریداری کنید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(13 امتیاز , میانگین: 3.1 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز