بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در این محتوا قصد داریم تا درباره یک هدیه مناسب برای روز پدر با شما صحبت کنیم. پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

مقدمه

یکی از مهمترین دغدغه ها برای روز پدر انتخاب یک هدیه مناسب است. از نظر همه اکثر مردم طلا ارزشمندترین فلز در دنیا است. به همین دلیل زمانی که افراد به فکر خرید یک هدیه ارزشمند برای روز پدر هستند اولین گزینه ای که به ذهنشان خطور می کند یک قطعه طلاست. امروزه تنوع محصولات ساخته شده با استفاده از طلا بسیار بالاست که از جمله آن ها می توان به دستبند مردانه، دکمه سرآستین، پلاک اسم و .. اشاره کرد.

به عنوان مثال دستبند مردانه طلا یکی از مناسب ترین و شیک ترین هدایا برای روز مرد است. این دستبند از ترکیب چرم و طلا تهیه می شود و از نظر قیمت بسیار اقتصادی است.

حال اگر به دنبال هدایای طلایی برای روز مرد و پدر هستید و می خواهید با انواع هدایای طلا آشنا شوید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

یک هدیه مناسب برای روز پدر
دستبند مردانه

دستبند مردانه برای روز مرد و پدر

طلا یکی از خاص ترین هدیه هایی است که برای روز مرد و پدر می توانید آن را انتخاب کنید. محصولات تهیه شده از طلا نه تنها خاص و شیک هستند بلکه ماندگاری و درخشش خود را تا مدت های طولانی حفظ می کنند. دستبند طلا هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ معنوی از ارزش بالایی برخوردار است. دستبندها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به دستبندهای مردانه زنجیری ظریف، دستبندهای طلا و چرم، دستبندهای مردانه سنگ و طلا و .. اشاره کرد.

بسیاری از آقایان برای دستبند طلا از ترکیب طلا و چرم خوششان می آید. از طرف دیگر برخی از افراد علاقه زیادی به سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی دارند و بر این باورند که سنگ انرژی خاص دارد. برای این دسته از افراد سنگ اونیکس به همراه طلا بهترین انتخاب است. ترکیب سنگ اونیکس و طلا یک ترکیب فوق العاده خاص و شیک می باشد.

یک هدیه مناسب برای روز پدر
دستبند طلا

سنگ اونیکس

سنگ اونیکس یک سنگ طبیعی و خاص است که به خاطر رنگ خود، در صنعت طلا و جواهرسازی آقایان به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ اونیکس یک نوع سنگ سیاه رنگ است که اغلب ما آن را در انگشترهای طلای مردانه مشاهده کرده ایم. از این سنگ می توان برای ساخت دستبندهای مردانه، انگشتر مردانه و دیگر محصولات مردانه استفاده نمود.

یک هدیه مناسب برای روز پدر
هدیه روز پدر

دکمه سرآستین طلا

یکی دیگر از ناب ترین هدایا برای روز پدر دکمه سردست یا دکمه سرآستین طلا است. در برخی مواقع این اکسسوری تماما از طلا تولید می شود و بر روی آن طرح و نقش هایی حک می کنند و در برخی مواقع هم با سایر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی مثل زمرد، سنگ اونیکس یا نگین های الماس برش خورده ترکیب می کنند.

آویز یا پلاک های مردانه

یکی دیگر از هدایای با ارزش برای آقایان پلاک یا آویز طلا است. این هدیه بهترین گزینه برای مردان کلاسیک پسند می باشد. این محصول در طرح و مدل های متنوع ساخته می شود که متناسب با سلیقه تمام آقایان باشد. آویز طلا در انواع طرح های ساده، مدرن، همراه نگین، بدون نگین و .. ساخته می شود.

یک هدیه مناسب برای روز پدر
دکمه سرآستین

خرید هدیه روز پدر از جواهری زمردی

با توجه به اینکه طلا از عناصر گران قیمت بازار محسوب می شود خرید محصولات تولیدی از طلا و جواهر باید از گالری های مطمئن انجام گیرد. در حال حاضر برندهای مختلفی مشغول سفارشی سازی طلا و ساخت انواع محصولات طلای مردانه هستند اما به همه آن ها نمی توان اعتماد کرد. چرا که محصولات برخی از آن ها کیفیت مطلوب را ندارد.

از این رو شناخت و یافتن یک برند معتبر برای خرید انواع اکسسوری های طلای مردانه ضروری است. در حال حاضر برند جواهری زمردی با تکیه بر سال ها تجربه و مهارت در تولید و فروش طلا و جواهر از معتبرترین برندها در زمینه طلا و جواهر است. زمردی قدمتی 150 ساله دارد و در حال حاضر توسط یکی از برجسته ترین خانواده های عرصه زرگری تهران مدیریت می شود.

اگر می خواهید با خیال راحت یک هدیه خوب و ارزشمند برای روز پدر خرید کنید و یا آن را سفارشی سازی کنید، می توانید به تیم زمردی بسپارید. زمردی با استفاده از جدیدترین اصول جهانی، استانداردهای بین المللی جواهرسازی و بکارگیری مرغوب ترین متریال ها انواع محصولات مردانه اعم از دستبند مردانه، زنجیر، پلاک، دکمه سرآستین و .. را طراحی و تولید می کند.

اگر طرح مد نظر شما بین محصولات گالری زمردی وجود نداشت یا می خواهید هدیه شما مطابق سلیقه خودتان باشد می توانید بنظرات خود را با مشاوران زمردی در میان بگذارید تا دقیقا همان طرح و مدلی که مد نظر دارید تحویل بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: