بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

وقتی می‌شنویم کسی به تازگی نامزد کرده؛ یکی از اولین کار‌هایی که انجام میدیم و بهش فکر می‌کنیم اینه که حلقه ازدواج اون‌ها چه شکلی هست؟ آیا اون‌ها سبک سنتی تک نگینی را انتخاب کردن یا یه حلقه ازدواج کاملا سفارشی؟ الماس در حلقه اون‌ها به کار رفته یا چیز دیگری؟

5 پیش‌بینی مدل حلقه ازدواج جدید و شیک برای سال 1401

به این فکر کردیم که آیا سبک‌های خاصی وجود دارند که محبوب‌تر از دیگران هستند و محبوب‌ترین سبک‌ها برای سال 1401 کدام‌ها هستند؟ ما تصمیم گرفتیم به دنبال مشاوره تخصصی باشیم، در گفتگو با تیم استودیوی طراحی الماس DDS در اینجا 5 پیش‌بینی برتر را برای محبوب‌ترین سبک‌های حلقه نامزدی سال 1401 آوردیم:

 

حلقه‌های تک نگینی

ملیسا از تیم استودیوی طراحی الماس DDS می‌گوید: "وقتی به سبک‌های حلقه ازدواج فکر می‌کنید، ظاهر شکیل حلقه ازدواج با یک نگین الماس به احتمال زیاد اولین چیزی است که به ذهن شما خطور می‌کند. "

ما شاهد از دست دادن محبوبیت این سبک در سال 1401 نیستیم. اگر بخواهید محبوب‌ترین حلقه ازدواج را برای دهه‌ها داشته باشید؛ این یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

این طراحی ساده و زیبا به یک سبک کلاسیک مدرن تبدیل شده است و تا به امروز بیشترین درخواست‌ها را داشته است. سخت است که از ظرافت محض حلقه نامزدی سنتی چشم پوشی کنیم.

5 پیش‌بینی مدل حلقه ازدواج جدید و شیک برای سال 1401

حلقه‌های هاله‌ای شکل معاصر

ملیسا گفت، جالب است که حلقه ازدواج هاله‌ای شکل معاصر در حال افزایش محبوبیت هستند. معمولاً شکل طرح الماس هاله‌های اطراف انگشتر با شکل تراش الماس مرکزی تعیین می‌شود. برای مثال اگر الماس مرکزی انتخاب شده یک برش بیضی شکل باشد، هاله طراحی شده در اطراف آن معمولاً بیضی شکل است.

بسیار متداول است که شکل منحصر به فردی از هاله درخواست می‌شود که از قانون نانوشته پیروی می‌کند. از اشکال هندسی گرفته تا طرح‌های الهام گرفته از گل. گزینه‌ها و انتخاب‌ها واقعاً زیاد و بی‌پایان هستند.

 

حلقه ازدواج با سنگ رنگی

ملیسا می‌گوید که آن‌ها درخواست‌های زیادی را برای حلقه‌های ازدواج با سنگ‌های رنگی دریافت می‌کنند. الماس‌های رنگی و سنگ‌های قیمتی در حلقه‌ها کمیاب و نادر نیستند، اما محبوبیت آن‌ها قطعاً در سال 1401 رو به افزایش است.

راه‌ها و مدل‌های زیادی برای گنجاندن رنگ در یک حلقه ازدواج وجود دارد، اینکه از الماس سفید و یاقوت کبود استفاده کنیم یا چند الماس رنگی را با هم ترکیب کنیم یا به عنوان مثال از یک سنگ با برش گلابی صورتی رنگ استفاده کنیم.

 

سبک‌های منحصر به فرد

ملیسا می‌گوید سبک‌های منحصر به فرد حلقه ازدواج، درخواست غیر معمول برای DDS نیست، زیرا طراحی حلقه ازدواج سفارشی تخصص آنهاست. با این حال، این اواخر این نوع درخواست به شدت افزایش یافته است.

ملیسا در خصوص سبک‌های منحصر به فرد می‌گوید: «زوج‌ها با صرف کمی زمان بیشتر، جزئیات مورد علاقه حلقه‌هایشان را کشف می‌کنند و با ایده‌های شخصی و فکر شده، برای حلقه‌های نامزدی خود به سراغ ما می‌آیند.

این ترند به این زودی‌ها از مد نمی‌افتد. هر طرحی که بسیار شخصی و منحصر بفرد باشد در طول زمان بسیار احساسی باقی خواهد ماند.

باند

ملیسا گفت: "DDS زوج‌هایی را دیده است که می‌خواهند عشق خود را به هر شکلی که می‌توانند جشن بگیرند. با توجه به اینکه سبک عروسی غافلگیرکننده در حال حاضر در همه جا مطرح می‌شود، تماس برای حلقه‌های ازدواجی که می‌تواند با تنظیمات و باند‌های مختلف دو چندان نشان داده شود، در حال تبدیل شدن به یک درخواست محبوب است."

این سبک می‌تواند به چند روش و به صورت هوشمندانه‌ای طراحی شود تا در واقع حلقه‌ی شما را دو چندان و زیباتر نشان دهد بنابراین بهتر است که یک سبک نواری ضخیم‌تر را انتخاب کنید.

تنوع و طرح‌های ترند سال 1401 بسیار زیاد هستند اما توجه کنید که برای انتخاب حلقه ازدواجتان وقت زیادی را بگذارید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید تا بعدا پشیمان نشوید.

جواهری زمردی نیز تنوع زیادی از طرح‌ها و سبک‌های مختلف حلقه ازدواج و جواهرات را دارد و به احتمال زیاد شما می‌توانید طرح مورد علاقه‌ی خودتان را از بین آن‌ها پیدا کنید. اما خودتان را اصلاً مجبور به انتخاب و خرید از بین طرح‌های حلقه ازدواج متنوع موجود در سایت نکنید.

شما همیشه باید سلیقه‌تان را در اولویت قرار دهید چون قرار است چیزی بخرید که تا پایان عمر همراه شما باشد و هر روز از دیدن آن لذت ببرید.

علاوه بر آن فراموش نکنید که زیبایی در سادگی است و همیشه حتی از بین پر زرق و برق‌ترین‌ها هم سعی کنید ساده‌ترین‌ها را انتخاب کنید تا خیلی زود دلتان را نزند.

حلقه ازدواج و حلقه نامزدی زمردی، نمادی از عشق جاویدان است. سنگ‌های به کار رفته در حلقه‌های ازدواج طیفی گسترده از رنگ‌ها و برش‌هاست.  پرطرفدارترین این سنگ‌ها، الماس، زمرد، یاقوت کبود و یاقوت سرخ هستند که در درجه‌های کیفی گوناگون عرضه می‌شوند.

پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سنگ قیمتی به کار رفته در حلقه ازدواج یا حلقه نامزدی، الماس است که در برش‌های مختلف به کار می‌رود. گالری زمردی با تجربه و مهارت بالا در طراحی و ساخت طلا و جواهرات، مجموعه‌ای کم نظیر و فاخر از محصولات ازدواج را پیش روی عروس و داماد‌های خوش سلیقه می‌گذارد.

برای دیدن مجموعه‌های بی‌نظیر طلا و جواهر زمردی می‌توانید به لینک زیر سر بزنید. فراموش نکنید که جواهری زمردی امکان شخصی‌سازی برای شما عزیزان را نیز فراهم کرده است. می‌توانید طرح دلخواهتان را برای طراحی و ساخت به گالری زمردی سفارش دهید.

https://zomorodi.com/

5 پیش‌بینی مدل حلقه ازدواج جدید و شیک برای سال 1401

اگر در انتخاب دچار تردید هستید می‌توانید سؤالات و دغدغه‌های خودتان را با  مشاوران گالری زمردی در میان بگذارید. کادر این گالری با صبر و حوصله به شما عزیزان کمک می‌کنند تا از سردرگمی نجات پیدا کنید و بهترین تصمیم و برازنده‌ترین انتخاب را داشته باشید. فقط کافی است به شعب این گالری مراجعه کنید و یا با تماس تلفنی سؤالات خودتان را مطرح کنید.

021-55622715

09121509364

021-22662165

اگر دوست دارید نمونه‌های متنوع این گالری را ببینید، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. شما در این گالری علاوه بر طرح‌های کلاسیک، سرویس برلیان جدید و مد روز هم پیدا خواهید کرد.

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Instagram: https://instagram.com/zomorodijewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

 

 


 



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 4.7 از 5)

نظرات شما:
  • نفس دوشنبه, 12 ارديبهشت 1401

    عالین ولی ما پول نداریم بخریم


عناوین جذاب امروز